Farkas Isti csinált nemrég egy ilyet, a 10V sok konstrukciós hátrányát nem lehet kiküszöbölni, de sokon lehet javítani. Erőre nem tudom, mit lehetett kihozni belőle.
Nem tudom milyen a tárcsa, ez már hűtött, de ugyanez a méret. Így már bír pl. Frt-t, régen azért a kör vége felé már nem nagyon kellett fékezni :-)
Euroringen egy felvezető, 3 gyors után megint kell egy hűtő kör, a motor miatt is, de a fék miatt jobban. Megvannak már a picit nagyobbak, de az nem megy fel, csak kis átalakítással, azon még dolgozni kell.
Sajnos igen, esőben stabil, mint a forint :-)
Én vétel előtt olvastam egy csomó tesztet, szárazon, pályán, stb. szuper, esőben ötből kér csillag. Azért nem hangzik olyan vészesen, nem ? Aztán amikor először mentem vele esős, nedves úton, vagyis nem akkor, hanem amikor utána megint 200 alá ment a vérnyomásom :-), szóval akkor elgondolkodtam, hogy b***meg, milyen lehet, amire 1 csillagot adnak ??? :-)
De szárazon tényleg jó. És annyira nem kopik, mint a puhasága alapján gondolná az ember. Azért 50e-t nem fog menni :-)
Re: grafo (18639)
összesen 3 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Farkas Isti csinált nemrég egy ilyet, a 10V sok konstrukciós hátrányát nem lehet kiküszöbölni, de sokon lehet javítani. Erőre nem tudom, mit lehetett kihozni belőle.
Robi