timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 65 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.12.30. 12:13:50 (12715
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Ok, csak megnyugtatásul akartam mondani, a plusz biztonság csak előny Mosolyog

Megteláltam a képet az én motoromról, nálam így néz ki a dolog:
http://www.f56.hu/albums/userpics/10274/DSC05390_resize.JPG
 
Re: Jugo (12714)
válasz erre előzmények 2008.12.30. 01:57:55 (12713
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Jugo: adja magát a spricnik helye, csak meg kell fúrni picit az eredetileg ledugózott járatot - nincs lyuk, de ki van dolgozva szépen a helye, csak picit kell fúrni - legalábbis ezt mondta aki csinálta. Mosolyog

Viszont szerintem a pályázás miatt a 4 liter olajon ne aggódj, eddig kb 4x voltam kinn a Hringen, minden alkalommal legalább 100kmt ment az autó, semmi baja nincs, csak maxon legyen az olaj, amikor kimész a pályára, ennyi. Mosolyog  
Re: Jugo (12696)
válasz erre előzmények 2008.12.02. 12:55:28 (12459
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Köszi gibbon75!
De remélem 3x nem ugyan ahhoz az autóhoz? Széles vigyor  
Re: gibbon75 (12440)
válasz erre előzmények 2008.12.01. 20:53:31 (12439
Felhasználói profil
16.10 @ 139
NISSAN: pont a csatival van a bajom....

Ave: köszi! Mosolyog  
Re: NISSAN (12435)
válasz erre előzmények 2008.12.01. 18:24:29 (12432
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Sztem akkor már inkább ezt. Bár jobban örülnék egy olyannak, ami direkte az autóhoz van kitalálva, és csak kivesz, betesz, rácsatiz és megy tovább...biztosan van ilyen is.

Hozzáértők! Ez lehet eredeti ennyiért, vagy valami kínai gagyi és az igazi ennek duplája?  
Re: NISSAN (12431)
válasz erre előzmények 2007.12.17. 11:02:12 (7871
Felhasználói profil
16.10 @ 139
?! :-o 
Re: AudiMaxPower/Szili (7848)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 14:04:26 (7797
Felhasználói profil
16.10 @ 139
CCH! Milyen e-mail címen lehet téged utólérni?  
Re: civiccoupe (7784)
válasz erre előzmények 2007.11.14. 17:12:27 (6814
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Áhh...ezért mondtam, hogy HA komolyan gondolod! Mert ha még ilyenek vannak a fjedben, hogy BMW mocit bele, akkor jájjj...

Amúgy pedig 1000x inkább vennék egy törött/sérült 2.0-s Primerát/Sunny amiben SR20-as moci van gyárilag (kb 300.000Ft) abba belefaragni a már sokat emlegetett SR20DET mocit - felfogatási pontok, minden szirszar akkor már egyből adott, vagy kevesebb átalakítást igényel, és a 150 lovat elbíró kasztni, futómű, fékek azért nem fognak letérdelni a 200lótól....vagy idővel többtől remélhetőleg. Ez az egész sztem kb 1,5 millában lehet de akkor tényleg egy jól összerakott autód van.
Szóval ha KOMOLYAN ilyenben gondolkodsz akkor szerintem így, az Almerat meg tartsd meg járkálósnak max   Még ebben az esetben is jókat fogsz szívni szerintem, hacsak nem találsz komplett váltó-motor-féltengely kombót egyben coputerrel, vezetékköteggel stb.

(Jah és csak halkan jegyzem meg, hogy van SR20VE moci is, szívó 197le...
Re: Dodge (6813)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 18:57:41 (6571
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Öööööö....én ugye csak 'virtuál tuner' vagyok, de az lenne a sanda gyanúm, hogy a dugattyú az útjának közepén éppen milyen sebességgel halad, azaz van ugye felső holtpont meg alsó holtpont ezek között mozog a dugattyú és az út felénél lévő sebessége lenne ez vala.
(Aztán majd kijavítanak, ha nem
Re: hori (6567)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 14:22:18 (5965
Felhasználói profil
16.10 @ 139
ESI úr is felébredt  
Re: ESI (5963)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 14:21:44 (5964
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Ok, csak szúrta a szemeim. Sorry.  
Re: Bobo54 (5957)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 10:48:54 (5955
Felhasználói profil
16.10 @ 139
fog lenni = lesz  
Re: Bobo54 (5953)
válasz erre előzmények 2007.10.17. 12:11:26 (5912
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Megtörtént. Semmi változás - már ha alapjárati motoron a különböző vezérlő szelepket érted, mert ebben amennyire tudom ezek vannak. 
Re: hungryta.com (5910)
válasz erre 2007.10.17. 10:58:47 (5908
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Help me!

A tünet a következő: nagyobb hajtás után fennt ragad az alapjáratom, ezt a hétvégén épp egy 5000rpm-es alapjáratot jelentett hosszabb húzós autópálya után. Ha az autót nem hajtom 4000rpm fölé, akkor semmi gond minden rendben az alapjárattal akár hidegen akár melegen. Amint csak üresben 20ig elszámolva megtartom a meleg motort 5000rpm-en, már nem áll vissza alapjáratra, hanem 1800-2000rpm-en pörög. 20-30 perc pihenés után elmúlik neki, amikor újra beindítom már normális az alapjárat.

Amiket megnéztünk:
- folytószelep nyit-zár mindent szépen csinál, ő nem akad fel semmi gondja
- MAF szenzor kipucolva - amúgy is tiszta volt, de most meg aztán pláne
- alapjárati pótlevegő tollantyú kipucolva, tömítés ellenőrizve összerakva, szépen hideg alapjárat 1300rpm utána visszaveszi melegen 850rpm-re
- AAC és klíma pótlevegő szelepe illetve igyan ebben a házban lévő alapjárati állító csavar mind-mind kipucolva, csatijaik is, és újra összerakva tömítés is jó
- benzinnyomás szabályzóra menő vákumszelepet ha lehúzom alapjáraton, akkor szépen szívja a levegőt, tehát úgy néz ki a vákumkör is rendben van
- fék nem keményedik fel, nem puhul tehát szvsz fékszervó csöve sem...

További öteleteket szívesen vennék, hogy mitől 'ragadhat' fenn az alapjárat, és mitől csak bizonyos terhelési szint után - ami lehet üresben és sebességben egyaránt? Illetve mitől múlhat el némi állás után?
Köszi! 
válasz erre előzmények 2007.10.17. 00:30:29 (5906
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Tippverseny B_Csaba 1/4 mérföldes eredményére:
tschokker          15,3@142
Ivóke                16,18@138
NISSAN            15,2@147
bodoba              15,72@137,7
2105t                 15,89@145  
Tsoi                   15.8@143
Leon                  16.02@144 
Re: Tsoi (5905)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 15:12:23 (5880
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Tökölön kiderül, és szkeptikus vagyok a 15 aljával, de majd meglátjuk mi lesz  
Re: B_Csaba (5870)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 20:29:08 (5834
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Oks, remélem a technika is kibírja addig  
Re: NISSAN (5831)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 13:53:27 (5811
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Ok, köszi. Kíváncsi leszek Tökölön mit mész majd. Bár lehet, h Ti ilyen család vagytok, bátyád autója sem hétköznapi, papíron kb. nem is létezik itthon  
Re: B_Csaba (5787)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 13:52:12 (5810
Felhasználói profil
16.10 @ 139
és azt akkor majd mennyivel is kell szorozni tessékmondani?  
Re: civiccoupe (5808)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 13:49:12 (5809
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Nyaljál halat  
Re: hungryta.com (5784)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 11:29:48 (5783
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Hol volt ez, mibe kerül egy mérés, és van-e rendes hűtése a padnak, tehát valami nagy ventillátor vagy bármi ami hűti az autót? 
Re: B_Csaba (5781)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 19:16:40 (5373
Felhasználói profil
16.10 @ 139
CCH: részemről elmélet 3-as, gyakorlat 1...nagy jóindulattal

(De szvsz én épp arról beszéltem, hogy - ahogy én laikusként nézegettem az SR20DE turbozását - igencsak 1 milla felett lenne egy megbízható 300le közelében lévő kocsi, már úgy is, hogy benne van a moci, és 'csak' faragni kell egy olyan alapot ami 200le-re fel van készítve, fékileg, futóműileg....sztem az nem low budget. ) 
Re: civiccoupe (5349)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 13:21:33 (5335
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Okéj, viszek neked üres DVD-t  
Re: Crybaby (5334)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 13:10:13 (5332
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Jah, de azért mondjuk 300 lóerőhöz sztem gumik, fékek és felfüggesztés is kellenek, nem? 
Re: Crybaby (5329)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 13:09:14 (5330
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Yas: igen, valszeg ez történt, csak amikor a 3 hetes fényezésből 1,5 hónap lett és már mindenáron el akartam hozni az autót, akkor jött ez a duma, hogy ok, nem fizetted ki a teljes árat, csúsztunk időben, de hát ha azt is meg akarod csináltatni hogy ott nem olyan szép az a rész akkor még adjál kis pénzt. Hát azt már nem, akkor inkább kevesebbet fizettem és elhoztam így - persze sajnos nem annyival kevesebbet mint amennyire szar így 1 év után a dolog...

(De ha már itt tartunk, pl JÓ fényezőt mondhatna valaki, aki tényleg tisztességesen dolgozik, ha valamit újra kell fujatni és műanyag alaktrész azt felcsiszolja, alapozza, majd utána fújja le stb... ) 
Re: carlosracing (5309)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 13:05:41 (5328
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Sztem neked az utóbbi 2,5 évben egy csaj sem mondott semmit, hogy mutasd meg!  
Re: Crybaby (5310)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 13:04:58 (5326
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Rafi: úgy oké, cska nálam a kipu rendszer, az leömlővel kezdődik és véggel ér véget. Tehát: leömlő, flexicső, első dob, hátsó dob - esetleg katalizátor vagy helye.

Cry: 1,5millára mondtad, h csajozós, nem tudom Te miből csajozól - gondolom Unoból Unóba - de lyukas kasztnival, matt fényezéssel, szar gumikkal lemezfelnivel nem stimmel a 'csajozós' definició, ezért számoltam bele ezeket is  
Re: Rafi (5302)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 08:54:59 (5301
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Mondjuk a komplett kipuff rendszer 50ért, olyat hoool? Nekem hátsó dobra mondanak mindig 20-25 közöttieket mindenféle csicsa nélkül. 
Re: Rafi (5296)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 08:53:34 (5300
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Tudom hogy én amatőr vagyok meg minden, és biztos szar helyeken csináltatom a dolgokat, de minidig ilyenkor jöttek a: jahajj, hát ez mégsme lett jó, elnézést nekifutunk újra akkor de hát ugye plusz 15k lesz, mert hát nem ingyen dolgozunk, igaz, hogy elcsesztük, jó akkor legyen 10k de hát meg kell érteni hogy hát mi is hibázhatunk csakcsak emberek vagyunk...jó viheti máshová is, de ott ugyanez 30k lesz, ha egyáltalán hozzányúlnak ugye ehheehhhe... stb.
Amikből megintcsak egy jó 10%-nyi többletköltség össze tud jönni, persze biztos vannak teljesen megbízható helyek is, csak még én nem találtam meg őket  
Re: Rafi (5296)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 07:48:15 (5293
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Te Cry, élvezhető és igényes autóról volt szó, nem Unóról :P

Amúgy erre az 1M-ből 300lovas Unora kivi lennék én is Bár a brácsázós sem rossz 1,5ért, szvsz csak a fényezés, lakatolás, gumik lennének vagy 600k...  
Re: Crybaby (5261)
válasz erre előzmények 2007.08.19. 13:30:55 (4787
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Hungryta: hogy áll a rendelés, mikor jön a cucc, vagy vazupp? Télen hideg lesz hozzá...vagy át kell menjek hozzád a garázsba  
Re: hungryta.com (4703)
válasz erre előzmények 2007.08.05. 20:20:13 (4713
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Lehet, hogy hyüleséget mondok, de egy ismerős Navaráján volt olyan, hogy töltőnyomás volt egy darabig, de nem teljesen, amúgy minden rendben volt látszólag. Nagynehezen kiderült hogy a katalizátor van összetörve benne, kicsit eltömi a kipuffot és nem tud normális fordulaton megfelelő mennyiségű gáz távozni, katalizátor csé, és most jó. (Mondjuk nekem fura volt ez a sztori, de lehetséges... ) 
Re: Bkori (4707)
válasz erre előzmények 2007.08.04. 15:08:52 (4704
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Értem, én hogy miért nem rendelsz nem kell megmagyarázni  
Re: Crybaby (4700)
válasz erre előzmények 2007.08.03. 19:46:13 (4699
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Köll! 
Re: hungryta.com (4696)
válasz erre előzmények 2007.08.03. 15:59:31 (4694
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Hungryta, ez gép nélkül is szép lesz, vagy kell hozzá gép is? Ha gép nélkül otthon is lehet mókázni, akkor érdekelne  
Re: hungryta.com (4693)
válasz erre előzmények 2007.07.08. 17:01:17 (4304
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Erről részleteket pls! Hogy meg mint? 
Re: soma (4299)
válasz erre előzmények 2007.07.08. 16:59:28 (4303
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Ez kemény  
Re: civiccoupe (4300)
válasz erre előzmények 2007.07.08. 15:25:05 (4297
Felhasználói profil
16.10 @ 139
És most ez olyan húúú de nagy dolog 1.6 szívó 232ló egy szénn tuningolt valamiből?

Akkor nézd meg ezt a gyári Nissan mocit amit utcára - utcai benzinnel természetesen - adtak ki:

SR16VE N1
This version was used in the limited-production (1000 produced) Nissan Pulsar VZ-R N1, produced from 1997 to 1998

It made 200 PS (147 kW) @ 7800 rpm and 134 ft.lbf (181 Nm) @ 7600 rpm.

This was the highest specific horsepower output ever found in a normally aspirated engine for a production car before the arrival of the Honda S2000


1.6 szívó, változó szelepvezérléssel.  
Re: Pelyvi (4273)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 15:33:23 (4141
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Nem, nem minden gyári, volt némi átalakítás a motoron ez tény, de ennyi azért nem  
Re: ESI (4140)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 12:53:24 (4139
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Köszi mindenkinek

A hűtő felülete eléggé tisztának néz ki, de valóban előtte van egy szép nagy klímahűtő még, illetve a hűtőgrill és a lökös sem túl nyitottak. (Ennek ellenére egy éve még 220nál sem volt semmi baja nyári melegben 4 személlyel...)
Oldószeres átmosás párti én sem vagyok, amit a 90 fokos hűtővizes víz nem főz ki, az már ott is maradhat, olyan kosz, max a hűtőt még kikapom és azt kívül-belül valami cuccal átmosom, újra de sajnos én is hajlok arra, hogy egyszerűen megfáradt ez a 16 éves hűtő már... 
Re: MazleeDSM (4138)
válasz erre 2007.06.25. 22:04:27 (4133
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Segítsetek.

Adott egy SR20DE mocis Nissan ugyebár, aki azt csinálja, hogy terhelésen cca 4200rpmtől (cca 140) ha megyek vele autópályán klímával, már 5-10 km alatt elkezd melegedni a vízhőfokom, a vízszintes helyett szépen kúszik felfelé, ha kicsit fűtök visszaáll vízszintesre majd 1-2 perc múlva újra elkezd felfelé kúszni. Ami érdekes, hogy ezt kikapcsolt klímával is csinálja, akkor max kicsit nagyobb fordulatszámon.
Viszont, városban akár mit is csinálhatok vele, a legnagyobb dugóban akár klímával akár anélkül meg sem moccan vízszintestől a mutató, még ha csak araszolgatás van akkor sem.
Hűtőventik kapcsolnak szépen, és ki is kapcsolnak álló helyzetben, a hűtő pedig kb 8 hónapja lett kimosva, hűtővízet nem fogyasztja különösebben (1 hónap alatt max 1dlt kell rátölteni, ezalatt elmegy kb 2000kmt, és ugye nyitott a túlnyomó tartály, tehát párolog is ebben a jó melegben) , nem füstöl, és nem fogyaszt sokat, 2000km óta benne lévő olaj szép aranyszínű...szóval ötletem sincs, azon kívül hogy öreg lenne esetleg a hűtőm vagy nem is tudom...

Ha bárkinek van ötlete, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta, azt köszönettel venném!  
válasz erre előzmények 2007.06.23. 09:26:00 (4105
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Van egy váltó szerelő szaki a Ferihegyi gyorsforgalmi legelején, mielőtt felmennél rá, jobbra az egyik kis utcácskában, korrektül dolgozik, nem is vészes áron, előbb szétborogatja, megnézi mi a gond megbeszéli hogy mitévő legyen vele stb. Egy hátránya, hogy csak kiszedve odavitt váltókkal foglalkozik, ő nem szereli ki-be az autóból.
huszas 315 80 30 
Re: GTi-R (4076)
válasz erre előzmények 2007.05.18. 20:16:03 (3754
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Azért amikor FELÜLRŐL jön a sziszegő hang az tényleg kemény  
Re: ave (3753)
válasz erre előzmények 2007.05.05. 16:16:56 (3423
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Yasec!

Ez a féltengely erősítés - a rúdon of kórz - tulajdonképp mit jelent? Ha minden igaz csináltak ilyet nekem is, de nem teljesen vagyok képben hogy ez hogyan működik simán vastagabbra cserélik a rudat, vagy valamilyen külső burkolatot húznak rá hogy vastagabb legyen az anyag? 
Re: carlosracing (3420)
válasz erre előzmények 2007.04.25. 20:24:04 (3240
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Meg lehet tudni, hogy ki keresi ezt a Nissan motort?

Sajnos, amennyire tudom ez olyan ritka kincs amit japók is nagy becsben tartanak, esetleg japán aukciós siteokon érdemes nézelődni, az ebay.com, és társain sajnos az utóbbi egy évben még nem láttam, csak sima SR20VE-t. Azt tudja esetleg, hogy ezt gyárilag milyen autókba rakták az X-Traileken kívül?

Itt pl van egy eladó, de nem látok árat sajnos:
http://homepage2.nifty.com/risapapaland/contents7.htm

2006-ban egy amcsi G20-as fórumon 3900 dolcsi környékéért kelt el egy komplett moci, turbostul, intercoolerestül, és leugatták a sárcot, hogy olcsón adja, 5000dollár környékén és felette szoktak menni ezek a motorok.
(Itt van némi leírás pár izmosabb Nissan mociról, nem is tudtam, hogy az SR16-osból 200 lovacskát is kipaszíroztak :-o
http://www.datsuncr.com/motores.php)
 
Re: hungryta.com (3233)
válasz erre előzmények 2007.04.24. 10:21:27 (3215
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Köszi!  
Re: Spoon (3211)
válasz erre előzmények 2007.04.23. 12:17:29 (3192
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Milyet vettél? 
Re: Spoon (3190)
válasz erre előzmények 2007.04.22. 10:09:01 (3185
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Lehet hogy volt, de tuti gyenge a sofőr :P  
Re: hungryta.com (3113)
válasz erre előzmények 2007.04.22. 10:04:07 (3184
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Atommanó: Astra GSi váltója milyen? 1-es, 2-es vége mennyi km/hban? 
Re: Atommanó (3114)
válasz erre előzmények 2007.04.20. 15:25:29 (3111
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Neeem, és nem is turbos. Sima szivó benyás. 
Re: Atommanó (3110)

összesen 65 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!