Jól néz ki a két fordulatszámmérő. :-) De én tényleg azt tudom elképzelni, hogy akkor a leghatákonyabb, ha a két motor azonos fordulaton működik és a teljesítmény görbe is azonos.
Szerintem arra gondo, hogy hogy akarjátok azt kiküszöbölni, hogy mondjuk adott sebességnél a két tengelynél ne legyen más a két motor fordulata. Vagy az kb ugyan annyi mindegyiknél?
Lényegtelen, mert ha csak arra vagy kíváncsi, hogy erősödött-e a kocsi, akkor nem az időt kell nézni, hanem a célvonalidat. :-) Ahhoz meg nem kell tapadás.
Azért vannak ott hibák, de nem vészes. Lefotóztam a legjobban megpadkázottat. Szerinted akkor mennyit lehet kérni ezekért úgy, hogy azért ne maradjon a nyakamon, de azért ne is legyen elkótyavetyélve? Ja és lefotóztam, hogy mik az adatai.
felelmetes mennyivel nagyobbak a jaratok... Meg nem is nagyon lattam ekkora novelest. Nem ertem, miert csak a tarcsi motorra lesz felnyomva. nagyon kivi lennek ra.
Igazándiból már nincs benne semmi. Egy gyári blokk, ami nem rossz állapotú, gyári tengelyek, gyári szelepek, minden. Ami nem gyári, az a hf járatok, szeleprugók, kipuff, meg a computer ja és a kompresszió. Ez meg semmi... Lenne ebben még sztem lehetőség...
Ahha értem. Hát az egyik közülük egy kicsit jobban meg van padkázva, de azt szerintem simán meg lehet csináltatni. Na majd csinálok fotót és foldobom. Köszi a segítséget!
7X17 ET45 a méret. Most nincs fotóm róla, de akkor majd dobok pár képet. Nekem valahogy úgy rémlik, hogy neked is ilyen volt a gyári felnid, de most nem találok róla képet. Amúgy milyen árakon mennek ezek?