Amit linkeltél már képet a motortérről, azon látszik a szenzor alatt közvetlenül bekötve a bypass szelep. Ha az a mostani felállás akkor az jól van bekötve.
Nem kéne azt átalakítani hengerenkénti injektorosra, lehetne +lóerőket kicsalni belőle, olyan 160 lóerőig felhergelni és még mindíg tartós lenne a szekér???
Az az érdekes, hogy 427NM nyomatékot mértek, ha jól látom.
Ugyanitt mérték Jugo S14-ét is neki meg a 340HP mellé 507Nm-t mértek.
Úgylátszik azon a padon dízellé változnak az autók
Szóval értesz, nem kell készpénznek venni azt a padot sem szerintem...
Súlyból és trap speed-ből elég közeli teljesítményt lehet kiszámolni. Az reális lehet.
Aztán majd kuplung ügyben is szeretnék beszélni veled, a telszámod változott-e az elmúlt 3 évben??? Mert ha nem akkor csergek majd, vagy tolj egy email címet, mert akkor nem zavarlak munka közben...
VR6-ban gyárilag sem tökéletes a hengerek hűtése, mivel túl közel vannak egymáshoz a hengerek, tehát külön project a hűtés megoldása nagy átépítésnél...
Amúgy meg kis ráhatással is potens moci tud lenni a teljesítmény terén... http://www.eiptuning.com/
"Ettől független visszarakom az eredeti blokkomat, mert (szerintem elég vicces) még mindig rá vannak izgulva a gyári motorszámomra, ez a bottom end meg már ugye nem az...
Fucking hatósági vizsgám lesz"
Ez hogy jött?????
Műszakin bukta volt a motort , vagy hogy hogy bevizsgálják?????
Köszi Turboá, némiképp valóban vígasztalnak szavaid...nekem ez hétköznapi autóm is, innentől kezdve ez valamelyest változni fog, mert úgy néz ki megvan a futrinka kocsim, úgyhogy türelmesebben lesz mostmár megcsinálva...meguntam, hogy 1-2 hónapig gyalog járkáljak