timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 332 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.06.06. 16:16:18 (18141
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Erzsébet híd! 
Re: civiccoupe (18133)
válasz erre előzmények 2010.09.13. 19:54:47 (16913
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ez mekkora cumi már.
Mit lehet ilyenkor tenni? 
Re: Jugo (16912)
válasz erre előzmények 2010.09.02. 06:36:52 (16875
Felhasználói profil
11.18 @ 203
legalább van téma,pereg az oldal... 
Re: MarcoR5 (16863)
válasz erre előzmények 2010.07.19. 19:48:25 (16478
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ok. 
Re: GMalma (16477)
válasz erre előzmények 2010.07.19. 19:29:07 (16476
Felhasználói profil
11.18 @ 203
De ugye nem azért ragaszkodsz a gyári rendszerhez mert eddig olyan jó volt?

A gyári rendszereket gyári körülmények között kell,lehet és szabad állítgatni.PONTOSAN azért bénáskodsz mert ezt nem tartod be.Az ilyen feladatokra valóak a standalone ecuk,ahol legalább ez az ismeretlen tényez? kipipálható.

Párszor kifizetted?Igen,és jó lett?
Sokszor nyitni egy új lapot kifizet?d?bb,mint genyózni ezzel a sehova sem vezet? mocsárbafulladással.



 
Re: GMalma (16475)
válasz erre előzmények 2010.07.19. 00:00:20 (16472
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Miért nem fizetsz olyannak aki esetleg meg is csinálja normálisan.

Vagy ha állítani kell elérhető,esetleg alkalmazkodó.

Miért nem invesztálsz többet bele,de okosan,amitől jó is lesz.

Me írogatni meg vakarózni az látom meggy. 
Re: GMalma (16463)
válasz erre előzmények 2010.07.15. 16:30:23 (16461
Felhasználói profil
11.18 @ 203
MoTeC 
Re: Bruni (16454)
válasz erre előzmények 2010.05.19. 22:08:38 (15960
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ahogy illik...

igen ,erre én is sokszor hivatkozom! 
Re: radics1 (15959)
válasz erre előzmények 2010.05.19. 21:26:54 (15958
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Az nem volna/volt szép.Telefonod már csak van neked is Mosolyog



 
Re: radics1 (15957)
válasz erre előzmények 2010.05.19. 21:07:28 (15956
Felhasználói profil
11.18 @ 203
nem lehet mindenki elégedett. 
Re: radics1 (15943)
válasz erre előzmények 2010.05.03. 13:38:54 (15849
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Let it flow! 
Re: Saybor (15848)
válasz erre előzmények 2010.05.03. 10:24:50 (15847
Felhasználói profil
11.18 @ 203
JÉÉÉ ITT A FERI!!! Mosolyog  
Re: Saybor (15846)
válasz erre előzmények 2008.11.08. 18:15:52 (12126
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Nekem -10AN kellene,de kifogytam az ötletekből.
Álljunk össze és rendeljünk.Ez itt jónak mutatkozik,shippinget már ledumáltam.

http://www.gre6.com/cgi/quikstore.cgi?category=AN%20FITTINGS-BRAIDED%20HOSE

hmmm? 
Re: Jugo (12123)
válasz erre 2008.10.21. 09:35:45 (12074
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Szia bunker,

akkor most a tiéd egy rövidblokkos stroker lesz 82,5ös furattal,GT3076R el?

Köszi,Péter 
válasz erre 2008.10.15. 10:50:32 (12051
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ha adott egy autó,amin növeljük a vágáttételt (nem drasztikusan,mondjuk 5-10%al),akkor ahhoz,hogy ugyanúgy gyorsuljon mint eddig,  szükség van plusz teljesítményre?

tekintve hogy minden más állandó... 
válasz erre 2008.09.24. 23:23:11 (11773
Felhasználói profil
11.18 @ 203
válasz erre előzmények 2008.09.24. 12:10:11 (11746
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Gabika autója tudott 11.4et ,11.8 kisujjból.És ahhoz képest mi van benne nem is drága.Fejlesztésekkel 10et tudna...

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=40920

http://www.hasznaltauto.hu/2260057_audi_90_1990

 
Re: VZalan (11739)
válasz erre 2008.09.23. 21:31:38 (11725
Felhasználói profil
11.18 @ 203
válasz erre előzmények 2008.09.18. 18:28:21 (11675
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Lécci akkor ha erre jársz hozd el.
Nagyon készülünk KKLre,talán ha a flex is ugy akarja kigurulhatok.
Te ottleszel? 
Re: powered (11672)
válasz erre előzmények 2008.09.18. 18:22:24 (11674
Felhasználói profil
11.18 @ 203
kösszi szépen irtam neki 
Re: Ca Sa (11673)
válasz erre előzmények 2008.09.18. 12:03:48 (11671
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ajcsit szeressük nagyon.Rajtatartályos?Lehet amig nem beszélgetek vele be se kapcsol,mi?

Fogászaton voltál? 
Re: powered (11670)
válasz erre 2008.09.18. 11:48:40 (11668
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Valaki meg tudná mondani nekem hogy holt tudnék bontott elektromos kormányszervószivattyút venni?Asszem MR2ben ilyen van?!

Köszi:Péter 
válasz erre előzmények 2008.09.13. 22:13:22 (11637
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ilyen sose lesz rajta,mert nem fér el mögötte az intercooler.SQ lesz kicsit módosítva elöl hátul.Amúgy jó a kép ,ez a szín is teccik Mosolyog  
Re: lipi88 (11636)
válasz erre előzmények 2008.09.12. 19:19:08 (11635
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ez gyárilag 14es kerekeken megy és sajnos sokkal nagyobb nem is fér alá.Mindíg is tetszett ez a kerék ami most rajta van,felrakva viszont felült a hátsó íveken.14X6 vs. 17X8.A győztes nem kétséges Mosolyog

De a marhaság igy indult:nagyfék>nagykerék>szélesedés.Na ennyit a dragról Széles vigyor

Köszi,remélem a végeredmény is pozitív lesz,bár sosem az volt a célom hogy másnak teccen,inkább hogy nekem,meg a célszerűség.Annak a kornak az autóit ez jellemezte és nem a divatbuziság.Persze ha másnak is tetszik az sose baj... 
Re: Atommanó (11634)
válasz erre előzmények 2008.09.11. 22:34:12 (11632
Felhasználói profil
11.18 @ 203
A szélesítések alapformáját a létező Audi Sport quattro ihlette.De az csak rövidített Coupe formában lézetett,4 ajtósban nem.Ezen felül pl a lökösök kialakítása már megintcsak célszerűen át lett dolgozva.Szóval a Custom szó az igaz nagy részben.De amennyire lehetett és értelme volt gyári irányból indultunk ki. 
Re: voszi (11629)
válasz erre 2008.09.11. 14:54:37 (11621
Felhasználói profil
11.18 @ 203
4 hét állás után ismét beindult a flex:




 
válasz erre 2008.09.03. 21:16:53 (11560
Felhasználói profil
11.18 @ 203
got flow?

 
válasz erre előzmények 2008.08.27. 00:33:25 (11516
Felhasználói profil
11.18 @ 203
hmm.

tévedtél?van ilyen is?

ez komoly haladás!
akkor mégiscsak engedélyezted a szabványt...


"ok fiuk mehet!"

cseréld le a gyógyszert mondjuk sörre.ugy még be is talál...

 
Re: carlosracing (11515)
válasz erre előzmények 2008.08.27. 00:15:26 (11514
Felhasználói profil
11.18 @ 203
tehát persze,neked kell igazad legyen.

ugye a te köreidben egy ilyet nem tudnak legyártani?

lehet lassan fizut kell kérjek miattad drága jó kedves fórumtársam.hogy lesz,hozzászólásonként?

problémám az van sok,sőt rengeteg.de igyekszem nem kibúvóként hivatkozni rájuk,nem búvok mögé,mint egy csótány... 
Re: carlosracing (11513)
válasz erre előzmények 2008.08.27. 00:06:16 (11512
Felhasználói profil
11.18 @ 203
vagy hogy a somablokkban nem ilyen a menet.vagy hogy fentre nem ez az ideális. 
Re: pnanassy (11511)
válasz erre előzmények 2008.08.26. 23:57:34 (11511
Felhasználói profil
11.18 @ 203
asszem ismét-megint és újra megbüntetted magad.

leírtad a fasságodat,jött rá a cáfolat ,amit nem bírsz elviselni.

Tudod,a szabvány az szabvány,és meglepődnél ha tudnád mi mindent kapni az országban.De ha nem,3 nap és ittvan.

Bocs ha nem hagyom, hogy hülyeséggel fertőzd az érdeklődőket.
Inkább kötnél abba hogy a 10.9 se elég erre a feladatra.

TE SZAKember.
kevés ez ide.k e v é s. 
Re: carlosracing (11510)
válasz erre előzmények 2008.08.26. 23:46:36 (11509
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Re: carlosracing (11506)
válasz erre előzmények 2008.08.26. 23:39:40 (11507
Felhasználói profil
11.18 @ 203
a görgőzésről már hallottál?

fette.de

nem régóta van az öregemnek,csak 20 éve... 
Re: carlosracing (11506)
válasz erre előzmények 2008.08.26. 23:31:20 (11505
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Re: Falco (11503)
válasz erre előzmények 2008.08.26. 23:08:28 (11502
Felhasználói profil
11.18 @ 203
egy jobbfajta esztergályos?
vagy whistler? 
Re: soma (11501)
válasz erre 2008.08.24. 20:59:31 (11500
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ok,mégis ferkónak volt igaza,nyitott szívószelepen át.vagy mittómén,vagy akármi vagy bármi vagy valami? 
válasz erre előzmények 2008.08.24. 20:40:44 (11498
Felhasználói profil
11.18 @ 203
thenk jú.ájl bí der. 
Re: Falco (11497)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 20:36:48 (11496
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Vita van efelől,nekem eddig a MoteC szerinti 75-130 fok vált be.A leírás szerint ez:

"The Fuel - Injection Timing determines when the Injectors will stop        
(or start) injecting fuel for each injection pulse.                        
                                                                            
The Setup Parameter "Injection Timing Position" selects Start of          
Injection or End of Injection. End of Injection is normally best.          
                                                                            
Injection Timing is set in degrees Before Top Dead Centre (Compression    
Stroke).                                                                  
                                                                            
Note that when the engine operating point is close to the current cursor  
position the Injection Timing is forced to the cursor value rather than    
being interpolated from the adjacent sites, this allows large adjustments  
to be made without the adjacent sites affecting the adjustment value.      
                                                                            
The Injection Timing is normally adjusted at various RPM points and        
optionally at various Efficiency Points. To select the desired channels    
select 'Axis Setup' from the Tools menu.                                  
                                                                            
Adjusting the injection timing allows the fuel to injected at the optimum  
point in the engine cycle so that the fuel is used most efficiently.      
                                                                            
Engine power, emissions, economy and idle stability may be optimised by    
adjusting the Injection Timing.                                            
                                                                            
ADJUSTMENT TIPS                                                            
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ                                                            
                                                                            
To avoid rapid transitions in Injection Timing it is advisable to limit    
variations between adjacent sites to less than 100 degrees .              
                                                                            
A value of 0 is the same as a value of 720 i.e. both are Top Dead Centre.  
                                                                            
The value may be increased past 720 degrees if necessary which allows      
a transition back through 0 degrees without causing a transition problem.  
(i.e. 820 deg. is the same as 100 deg.)                                    
                                                                            
The Quick Lambda feature may be used to adjust the Fuel Main table while  
in the Fuel Timing Screen."

Ebből,és a DTA féle leírásból én a zárt szívószelepet tippelném... 
Re: ave (11494)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 20:33:30 (11495
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ha van még ászom szívesen kijátszom.időm meg van annyi mint a tenger.

És most viszek sört is eleget.A búzatípus megfelelne? 
Re: Falco (11493)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 20:04:44 (11492
Felhasználói profil
11.18 @ 203
nos igen,de én ezt látom a legfontosabb szekvenciális funkciónak.Bala (vems) gépén kipróbáltuk (ott 4 lépésben tologatható) a kiválótól az elfogadhatatlanig ment a skála.Ha más mód nincs rá max átdugja az ember a csatikat azt csókolom.Csak találni egy megfelelő poziciót...

De tény,ez nem a MMMAAXX powerre megy,hanem a részterhelésekre,alapjáratra. 
Re: ave (11491)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 19:55:02 (11490
Felhasználói profil
11.18 @ 203
részterhelésen minden tekintetben jobb,csúcsban akkor ha jól van méretezve az injector (hisz ha kozel 100%on megy akkor qrvara mindegy hova időzíted).Alapjáraton közel 10%ot hozott nekem...

Persze nem állítom hogy hamar megy,feltételezem egy komplett motor behangolása akár hetek-hónapokba is belefuthat miután a motor egyébiránt totál rendben van.Jöhet a sok munka-kicsi eredmény duma,és érdemben nem is tudok vitázni vele! 
Re: ave (11488)
válasz erre 2008.08.24. 19:50:30 (11489
Felhasználói profil
11.18 @ 203
a keretezett részen semmi más nem történt csak az épp beállított és optimálisnak hitt befecskendezési időzítést radikálisan eltoltam.persze a konfigom elég szélsőséges,2226cm3 1200befecskendezők,talán kicsit segit az E85...
 
válasz erre előzmények 2008.08.24. 19:39:54 (11487
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ez valami spéci műszeregység?

Ez a dizzy téma igen messzire vezet,ezek szerint te oda tetted le a voksodat.
Szekvenciális befecskendezést tud?Ennek magam sem láttam az előnyeit mindaddig méd meg nem tapasztaltam...

A lényeg hogy Neked teccik,bejön,és ez a lényeg! 
Re: Falco (11483)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 12:39:24 (11482
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Hu ez igen,komolynak hangzik!

Magyarán nem tudsz laptoppal loggolni?Ez a belső egy perc nem valami sok Széles vigyor
És maradt az elosztó ,vagy 8 trafós lett?Esetleg wasted spark?

Egy ilyen cuccnál az egyik legfontosabb szempont a support.Ha az a helyén van az nagyon sokat tud dobni rajta!

Köszi,
Péter 
Re: Falco (11481)
válasz erre 2008.08.24. 10:18:37 (11480
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Falco!

Hogy vált be az uj ECU?Tudja azt amit szeretnél?Tapasztalataid vele?

Üdv:Péter 
válasz erre 2008.07.22. 20:59:21 (11224
Felhasználói profil
11.18 @ 203
köszi az ötleteket!
feltünőt akarok a maga visszafogott módján Mosolyog  
válasz erre előzmények 2008.07.21. 15:52:01 (11198
Felhasználói profil
11.18 @ 203
színjavaslatokat szívesen fogadok 
Re: pnanassy (11196)
válasz erre előzmények 2008.07.21. 15:02:15 (11196
Felhasználói profil
11.18 @ 203
köszi,remélem menni is jól fog.amugy az avatar most még jórészt photoshop Mosolyog  
Re: ave (11195)
válasz erre előzmények 2008.07.21. 14:47:29 (11194
Felhasználói profil
11.18 @ 203
nem tudom,csak úgy a nagyvilágból.gondolom melege lett rendesen Széles vigyor  
Re: ave (11193)

összesen 332 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!