Mondjuk a tiéd szívó és nem turbos mert ott a hengerben nyomás van és a tied meg állandóan szív. De lényegtelen majd leveszed a hengerfejet és megtudjuk mi a baja.
Mert van egy pár emberke aki már leszűkítette a gyári keresztmetszetet vagy eldugult neki, PL az én automon mikor megvettem a idióta voltgazdája azt tette!!!!! Ugy elfüstölte magát hogy semmi nem maradt utána.
Értem. nekem most az autom 2.0 16v benzinturbo 4x4. még gyári ugy mondva. de nekem is ki van engedve a szabadba. Már egy csomó lecsapatót kibasztam belöle de még ha tövig nyomom a gázt akkor is nyom ki egy kis olajat a turbomba. Mert sztem kicsi a cső keresztmetszete ugy hogy növelem majd, nálam ez a helyzet. Csak gondoltam hátha ez lehet a baj a tiédnek.
Mert ha kicsi a keresztmetszete a csönek akkor felfúja magát a motorod és a turbo kipufogó oldalán
kinyomja az olajat. ez elöjöhet nagy igénybevételnél vmit melegben is kisebb teljesítménynél.
Milyen turbod van, golyós vagy sikló csapágyas???
Mert a furat méret adja meg az olaj nyomását a turnbonál de ez föleg a golyócsapágyasra igaz. Meg ha minden oké lenne egy tippem miért füstöl az autod szabálytalan időközönként
Az ajusa szimering olyan ha felmelegszik az auto az összeszerelés után szépen megpuhul és lecsúszik a szelepszárról. Sztem boti csak ennyi baja van az autódnak. Egy páran már megszivták vele az aujusával. Mert egy kalap szar. Elring az jó. Ha szimering baja lesz azt tegyél bele.