Hát igen. Az s2000 viszont már önmagában jó azt nem kell bolygatni.
Ezeknél a Ford technika az alap. Arra lett kitalálva. Lehet tovább variálni, de annyit nem hoz, mint amennyivel borítasz egy bevált receptet.
Itt inkább aki versenyre akarja használni, az bike engine felé mozog. Ott egy motor, váltóval, sallangokkal 90kg és még ráadásul kuplung nélkül válthatsz fölfelé, mert tudja a váltó. Kormány mögé helyezett fülekkel F1 feeling.
Seveneknek nem igazán a gyorsulása üt(bár drag fórumon nem kunszt) de egy 180lovas opel motorral 4,5mp a 0-97. A kanyarsebessége brutális. Nagyon szavakkal nem lehet elmondani, de egyszerűen döbbenetes milyen szinten lehet megtaposni kanyarból kifelé.
Kár hogy a hatóság nem partner a kitcarozásban.
Szabi,
Nagyon köszönöm örök hála.Nagyon sokat segítettél. Már csak ez hiányzott a gyári vezérlés bekötéséből.
Esetleg azt megtudnád még mondani milyen jellegű a difin a jelölés? Furatok vannak? Vagy valami fog szerű képződmény?
Hello,
Szép autó. Esetleg nem tudnál kontaktot szerezni hozzá?
Kevesen vagyunk ebben az országban, úgyhogy próbáljuk összeszedni a kitcarosokat.
Országon belül merre található?
Thx
szabyk RST
Kellene egy kis infó, remélem te tudsz segíteni. Az angol Focus vátót amit vettél, nálad mennyire lett szétszedve?
Az a helyzet, hogy sehol nem találok semmilyen képet szétborított váltóról. Meg szeretném oldani a sebességjelfogó hall szenzor jellel történő ellátását, de sehol nem tudják megmondani 360fok alatt, mennyi impulzust kap. Ford szervizeket is próbáltam, a netet is végig túrtam, de sehol nincs infó. Ezekben az MTX75ökben miről veszi a jelet a szenzor? Nem bontottátok meg esetleg annyira hogy lássátok? Fogaskerék fogait számolja, furatokat vagy mit?
Föl kell eszkábálnom valami jeladótárcsát a kardánomra, de fogalmam sincs milyen jellegű legyen. Annak könnyebb a dolga aki látta már a váltó belsejét és azt hogy hova figyel a szenzor.
Előre is köszi!
Régen én is modelleztem, míg nem volt jogsim. Onnantól nem érdekelt annyira. Repülő van itt vagy 3 kész, meg még annyi félkészen. Akkor még irreálisan drága dolog volt, most viccesen olcsó egy autóépítéshez:-) Télen mindig rámjön a rep építés, de ahogy a hőmérséklet kienged a garázsba el is felejtem.
Nekem a haver mondta hogy gondolkozzak rajta ha ilyenbe töröm a búrám.
Igaz ő más léptékben vásárol 200Literes hordónyi gyanta stb
Nem csak a Novia létezik.
Árakról pontos dolgot nem tudok és nem is akarok butaságot mondani.
Ez is jó cég. Sokat fórumozik egy ottani fazon is vegyész nicknévvel. Nagyon segítőkész és nagyon profi, nem levegőbe beszél. Semmi közöm hozzá csak sok hozzászólását olvastam tőle. Mondjuk modell fórumokra irkál sűrűn http://www.alvin-plast.hu/
Ne szarozz vele. Ez egy tudomány:-) Hidd el mozgok kitcaros körökben műanyagosok között eleget. Otthon mire megveszed a cuccot hozzá többe kerül, mintha megcsináltatod! Ha nem tudod GYAKORLATBÓL a technikáját a segged is hozzáragad a mocitetőhöz. Ha nem jól csinálod meg a sablont a kész cuccod olyan görbe lesz hogy semmire ne tudod majd használni. Mire megveszed a szerszámgyantát a sablonhoz(ezzel veszed le a gyári mocitetőről a negatívot) az ára kiadja a munkadíjat mert drága cucc. Fogalmad sincs mennyi alapanyag kell hozzá így többet vásárolsz fölöslegesen (megint megy a pénz).
Általában az első úgysem sikerül, tehát kettőre kell alapanyagot vásárolni.
Én lemondtam róla mert a haveromnál láttam milyen szar meló, pedig ő nagyban nyomja (Cobra üvegszálból ferrari repl. üvegszálból) és látom hogy ilyen rutinnal mennyi dologra oda kell figyelni hogy az eredmény értékelhető legyen. Inkább fizettem az embernek akinek volt sablonja, mert nem került többe, mintha megveszem a cuccokat hozzá. Ja a formaleválasztóról és a gélről még nem is beszéltünk.
Szerintem vegyél háztartási boltba egy kis doboz műgyantát meg hozzá szövetet, ez kb 3000ft és próbálj kisebb dolgokat lemásolni. Ha tetszik a dolog hajrá.
Mindenki maga dönt.
Ha viszont belevágsz a melóba, csináld karbonból mert alig van árkülönbség az alapárak között.
Jövő hétvégén veszem ki a pinto blokkot. Marad a váltó és 2l zetecet kap az autó. Sok helyen azt olvasom hogy a 2l-es motor lendkerekére, kuplungszerkezetére nem megy föl a type9, és le kell cserélni az 1.8 16v silvertop lendkerékre.
Mindenekelőtt látni akarom a saját szememmel, hogy nem fér össze, de fölkészülnék rá, hogy tudjam hol keressem ha kellene.
Köszi
szabyk
Az angoloktól hogy fuvaroztattál hazafelé? Nekem egy sima tetőkárpit szövetre ami 100GBP, 100GBP futárköltséget akarnak számolni. Kb 6-7 kiló a cucc, mérete mag amilyenre összehajtják. Nincs valami bejáratott ötleted?
THX
Hű úgy látom a turbófelújító rokonszakmája a klímaszerelő. Én ugyanezeket jártam végig csak klímajavítással. Azután itthon sikeresen tizedáron javítottam.
Igazad van dolgozik is a vissza ágra, csak ott szűkítettem rajta. Holnap kipróbálom úgy hogy lezárom azt az ágat. Mostmár kimászom ebből a kurva H1N1ből és talán lesz kedvem szerelni is.
Jó lenne ha ezzel megoldódna.
Pontosan, középen van betáplálva.
Úgy van megoldva a karburátor etetése hogy a tank mellé került egy kisnyomású AC ami előreviszi a nyálat. A karbi előtt van egy y-al bekötött visszafolyó ág a tankig, arra az esetre hogy a zárt tűszelep ne legyen terhelve. A karbi és az y között van egy átlátszó szűrő hogy lássam nem-e ürül le a karburátor (kicsit puffer szerepe is van) Eddig úgy tűnt jól kiszolgálja.
ÜDV,
Tudom, hogy elavult dolog itt, de lenne egy karburátorral kapcsolatos kérdésem. Talán bepillant pont valaki aki rakott már motor-karbisort autóba. Szóval nálam adott volt egy régi EFI Ford motor. Mivel nagyon magas volt a szívósor(nem fért el) és nem akartam telekábelezni a kocsit, átépítettem Keihin karbisor-ra, és egyenlőre vákumos gyújtásra. Most első körben azt szeretném elérni hogy tisztességesen járjon, pörögjön és fogyasszon. VISZONT: az egyes henger visszadurrog a karbi felé. Akárhova játszom a gyújtást durrog, véletlenszerűen. Strobival helyén a gyújtás, kompresszió, szelephézag rendben.(a motor közepes állapotú, de efi-vel jól működött) Amit eddig kiderítettem, az hogy okozhatja a durrogást szegény keverék is, de akárhova fúvókáztam(dúsítottam) csak csinálta. És vajon miért csak az egyes henger? Ha ua. a fúvókák meg minden, miért csak az? Szivatóval, nem durrog. Ja karbiszinkron beállítva.
Amúgy húz meg pöcc-röff indul. Minden gyertyakábelt, elosztót, rotort már cseréltem. Legjobban akkor csinálja amikor hideg motort beindítom szivatóval, eléri azt a hőmérsékletet hogy szivató vissza, ezután a motor akár pici gázra is durrog. Üzemmelegen hajtva kb 5percenként egyszer-kétszer.
Ötlet?
Azt kiszúrtam hogy, 8 inj. van, de meglepő, hogy nem 2 sorban a pillangó után. Nem hiszem hogy költséghatékonyságból dobták a tüte elé.
Valahol láttam egy videót ahol működés közben mutatták próbapadon a Renault F1-es motort ott érdekesen nézett ki a külső inj. munka közben.
Erre lettem volna kíváncsi hogy mennyivel lehet jobb az ilyen felépítés a hagyományosnál vagy a közvetlennél.
Sziasztok,
Egy olyan kérdésem lenne, hogy több helyen is találkoztam olyan szívósor felépítéssel ahol a pillangó előtt fecskendeznek be. Ez miként működik? Az ideális elkeveredés miatt csinálják? F1 motornál is ez a módi és itt is:
Hogyan tudják ezt ilyen fordulatokon használni, úgy hogy ennyire messze van a szelepektől az inj.?
Ha működik faszántosan akkor miért ilyen ritka és mért erőltetik egyre jobban utcára a közvetlen befecsit?
Vagy én keverek nagyon dolgokat?
THX
Hello,
Köszi a választ!
Annak örülnék, ha sikerülne több infót összeszedni a kocsiról. Legjobb az lenne ha tulajnak tudnád megszerezni az elérhetőségét. Vagyunk itthon egy páran kitcarosok(Seven,Cobra stb.) és próbáljuk kicsit összekovácsolni a csapatot, mivel ezeket itthon nem lehet forgalomba helyezni, szeretnénk lépni ez ügyben ehhez meg tömeg kell.
Kecskeméten lesz találkozónk május vége körül, jó lenne odacsalni mert nincs is messze tőletek.
Ok akkor ezügyben is kereslek mail-ben. Holnapra kész a tank méretes rajza, du elküldöm.
Amúgy nem ismersz véletlen nálatok egy sárga Mkindy-t? P rendszámmal szokott poroszkálni.
Az ő szálvédője is ott készült, csak szivesség alapján, annak meg van határa
Üdv
Szerintetek hogyan lehetne egy ragasztott első szélvédőt méretre vágni?
Nincs valakinek valamilyen ötlete? Mondtak már ilyet-olyat, de hátha találkozot már valki olyan személlyel akinek sikerült
THX
Imádom ezt az autót. A technikai megoldások félelmetesen egyszerűek és emiatt szinte hihetetlen a kocsi tudása. A kivitelezésére kíváncsi lennék hogy követi-e az angol kitcar hagyományokat
Egyszer építek egy ilyet tuti. Bár lehet akkor már nem lesz kőolaj
Valahogy meg kellene szerezni a váz rajzát. Sajnos nemforog olyan közkézen mint a Seven.
Mire használja a tulaj az autót? Track day vagy csak utcán?
Akor nem gondoltam full félre.
Miután leírtam beugrott ,hogy valszeg nem vágják a több kilóméter menetet
Itthon meglepő cuccokat lehet venni mégmeglepőbb helyeken biztos van király szár is csak még nem futottam bele. Valahogy csavarból nekem szimpatikusabb leszúratni, persze ha van az embernek 10.9hez leszúrókése.
Üdv,
Lehet butaságot kérdezek, de a tőcsavar nem mángorolt menetű?
Én ezekbe a menetes szárakba nem bíznék. Ha vágott menetet akartok bármelyik normális esztergályos megcsinálja, persze alapanyag függőhogy van hozzá szerszáma. Ide én valami spec anyagot tudok csak elépzelni, különben az APR is fillérekbe kerülne.
De lehet marhaságot írtam.
Gratula. Csak megoldódott.
Akkor csak volt köze légtömegmérőhöz is. Azt tudtam hogy alapjárat problémát tud okozni de arra gondoltam hogy csak mászkálást nem ekkorát. Amúgy a benzinnyomást visszaraktátok mostmár gyári értékre vagy maradt 3,5?
Nemigazán értelek hogy miért érzed vitatkozásnak, mert nem ez volt a célom. Csak elmondtam amit tudok(sejtek) a C20XE-ről. Találkoztam már érdekes dolgaival mivel majd 6éve ezzel járok.
Peace
Itt van hibakód olyanra hogy nincs fesz változás, fesz változás határérték alatt illetve fesz változás határérték fölött. Ez elvileg bevédi a szakadást és a határ fölötti értékek bevitelét.
Ettől még az lehet hogy alig szabályoz de attől ennyirerosszul nem viselkedik a moci.
Nem egyszer ilyen fordulat nemvisszaejtést, rángatást, erőtlenséget rossz benzintől csinált.
Ezt ki lehetne próbálni úgy hogy lehúzza. Ekkor vészprogramon, ha stabilan működik igaz gyengében akkor ott van a kisördög. Szerintem dobott volna hibát rá ha ez lenne a gond.
Az AC-ra rakja egy hosszú csövet és lógasd bele egy üvegbe jó nagyba vagy csak simán a tankba, és próbáljátok ki úgy. Ne a kifolyón jöjjön a benzin. Az üveg azért jobb mert látod mitörténik. Így kizárhatod a tank problémát.
Amúgy akkor is ha levegőt szív az átemelő akkor is gyorsabban feltölti a puffert. Ha csak úgy tudod elhelyezni hogy a puffer följebb van a sima atnknál kell az átemelő.
Állati nagy segítség volt!