timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 77 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.04.05. 20:54:47 (13574
Sztem is az. 
Re: szabyk RST (13570)
válasz erre előzmények 2008.12.02. 06:22:06 (12445
itt folyt! keréken mérnék igen, utána átszámolnám... De egyenlőre elég a keréken mért lóerő!

Azért ezt vettem, mert ez volt eladó jó áron! Mosolyog nem hagyhattam ki! Elvileg ma kipróbálom a műszert, remélem nem jönnek ki rossz eredmények! 
Re: voszi (12444)
válasz erre előzmények 2008.05.05. 17:37:39 (10145
ha OK, mikorra tudnád meghozatni? Van hozzá csapszeg? 
Re: Robi-ka (10142)
válasz erre előzmények 2008.05.05. 17:36:16 (10144
több ember szerint + 15 LE! + a hf tuningom! megfelelő? Meg lehet-e csinálni nagyobb kár nélkül! Kivéve persze hogy 100as benzin kell! Széles vigyor  
Re: Robi-ka (10142)
válasz erre 2008.05.05. 15:39:37 (10141
hali ismét! A múltkori beszélgetés óta megkaptam az árakat: 160 rugó a 4 Wössner dugó csapszeggel együtt. 12.3 : 1 -es sűrítéssel! Csak így egymagában leömlőtől komplett rendszerrel, utcára megfelelő? 
válasz erre előzmények 2008.05.03. 12:28:07 (10095
még megvan, de sajnos megválok tőle, pedig nagyon a szívemhez nőtt... Szomorú A kasznija nem túl jó, jobban megérte egy másikat megcsinálni, viszont ez szép lesz, most hívott a festő hogy pár cucc készen van és nézzem meg, be..ok olyan jó a színe! 
Re: Robi-ka (10094)
válasz erre előzmények 2008.05.03. 05:41:10 (10093
a futóműve most i aranyat ér, csak épített autó van előttem a szlalomversenyeken. A lengéscsillaptókat a gyári keményebbet szeretném rátenni + előre minőségi rugókat, 285ös fékeket a 259es helyett + a merevítőket! 
Re: carlosracing (10091)
válasz erre előzmények 2008.05.03. 05:38:31 (10092
egyenlőre utcai autó marad később hobbi, de ez még évek kérdése! 
Re: boti (10090)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 21:34:29 (10089
hm...azt hiszem előbb elkezdem a futómű (lengéscsillapítók,rugók,fékek,merevítők)  részét fejleszteni és utána jöhet a motor. 
Re: szabyk RST (10088)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 21:09:53 (10087
utcára! Tehát ezt is figyelmbe kell venni! 
Re: boti (10085)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 20:06:20 (10084
esetleg a hengerenkénti pillangóval kapcsban ha vaki tudna tanácsot adni azt megköszönném! 
Re: xkutya (10083)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 20:03:07 (10083
a gombászást nem akarom megvalósítani csak kérdeztem. A gázgyorsító inkább hangerő csökkentés céljából van benne! Akkor... konkrét elképzeléseket és tanácsokat kérnék, mit és hogyan érdemes mi mit vonz maga után. köszönöm a segítséget! 
Re: tschokker (10081)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 19:47:55 (10080
60as rendszerem van gázgyórsítóval és végdobbal! Szóval tengely és fokolókerék! Valaki tud szerezni? én külföldi oldalakon láttam de 200rugónál vannak az árak! Lenne még valami. A hűtőgomba átverésével elért plussz teljesítmény! A gomba 2 jelet ad, az egyik a műszrfalra a másik a computerbe adja a jelet. Ha tegyügy fel hidegen az ellenállás 10 ohm, melegen mondjuk 20 ohm. Mikor meleg a motor, és "racing" van, akkor egy gomb v. potméter segítségével átállítom a 10 ohm-ra akkor működésbe lép a "szivató" és + üzemanyagot kapok! A kérdésem az lenne, h ez jó megoldás? 
Re: Robi-ka (10079)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 19:25:39 (10078
a gyári érték 10:1, én pedig 12.3:1-et akarok venni! Várom a szívókirályok tanácsait! Lehetőleg veztengelyt nem vennék! De ha máshogy nem megy... 
Re: hori (10075)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 15:27:05 (10074
12.3:1 <--- csak ez van a én motoromhoz! Persze szükségem lesz egy szett ARP hajtókarcsavarra is! Haverom is a dugókat ajánlotta, egyszerre tudok vele teljesítményt és tartosságot is elérni! 
Re: hori (10073)
válasz erre 2008.05.02. 15:14:24 (10072
Hali! Vettem még egy Clio 1-2 hónapja, darabokra szedtük ki lett cserélve pár dolog, a motorban új gyűrűk, csapágysorok, hónolás síkolás, vízpumpa. A hengerfej is átesett a csiszoló polírozó kúrán. A kérdésem a köv lenne: Ha folytatni szeretném a motortuningot, mivel érdemes! Vezérműtengely vagy púpos dugó? 
válasz erre 2007.09.17. 14:37:38 (5159


Na ez számomra az ETALON!!! Csak sajna leírást nem adtak hozzá, h miket raktak bele! 
válasz erre előzmények 2007.09.17. 14:28:22 (5158
De igen! Annyi a különbség hogy más a hengerfej (minimálisan) és a dugattyúk méretei! Amúgy detto ugyan az a blokk! A futómű a fékek a szín minden ugyan az! Néztem hozzá K-Tech Racing Turbo kittet 1.2 milla, de láttam franciából komplett turbós vagy kompresszoros mocit 1.5 milláért!

Ha nem veszik meg úgy is az lesz a sorsa, hogy nagyon hozzányúlok, de akkor soha nem lesz eladva! Ez az első autóm! Eddig már ráköltöttem 600at az árán kívűl és még ki kell cserélni pár dolgot! Rengeteg új alkatrész van már benne! Ami kell: váltó, karosszériamunka, festés, féltengelyek, szelepszárszimeringek, kerékcsapágyak!

E-bay-en láttam egy ilyen Cliot 430 LE-t adott le! mellékelek képet! Na akkor kirázott a hideg!  
Re: carlosracing (5152)
válasz erre előzmények 2007.09.17. 10:10:24 (5149
Valóban nem vagyok olyan hozzáértő mint te/ti de közúton még nem találtam gyorsabb Vti-t és Clio-t sem! A Rába Ringen amiken indultam, egy Uno, egy Turbós Golf és egy Ford RS győzött le! Én ezeket nzem elsősorban! A listákon tudm mi van, átnéztem, de ebből hány utcai? Melyik állja meg a helyét pl szlalomversenyen? Mert az enyém ott első második!

A sok tanácsot elfogadom, átgondolom és mégegyszer köszönöm! Elnézést ha vkinek felorítottam lelkivilágának egyensúlyát!  
Re: lipi88 (5140)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 21:10:36 (5132
hát igen, az állapot nem mindegy! 
Re: Baltus E-28 (5130)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 21:09:16 (5131
Ja és nem kifejezetten gyorsulási versenyre kell! Az utcán állja meg a helyét, a nagyarcokat (német építésűek, nem bántásból) tolja le mint fagyos kutyaszart a hóeke!!! 
Re: lipi88 (5128)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 21:05:10 (5129
hm.... Köszönöm szépen!
Legvégső esetben (nem tudom eladni a kocsim annyiért amennyiért megérné) a mostanit csigázom fel! Merész terv, de számomra megéri hogy a leggyorsabb Clio I. Mo.-n az enyém legyen! Bár eddig sem találtam gyorsabbat!

Az első autóm is azért lett ez a márka és tipus, mert nem fogok magammal szembe jönni! Jó jó, haveromnak is ilyen van... , de a környező 100 km-en bellül nem tudok róla hogy lenne mégegy rajtunk kívűl! Fontos számomra hogy ritka legyen! Ez nem mondható el pl VW vagy Hondákról! Golfok??? Nekem nem jön be, mivel rengeteg van belőle, a környéken az összes fiatalnak az van.... Honda Civic??? A Vti ami asszem 160 LE, nem tud lenyomni egy 137 LE Cliot és szintén sok van! Punto Turbo, biztos jó autó de sok negatív dolgot hallottam róla! Egy szó mint száz, ritka autót akarok amit szerethetek!  
Re: lipi88 (5128)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 20:22:29 (5126
És ha jobban körülnézünk akkor a Fiat Coupen és 1-2 Alfán kívűl a Lancia felel meg ezeknek, ami persze tetszik is! 
Re: xkutya (5125)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 20:16:52 (5125
na azért annyira nem vagyok "olyan"! De vannak bizonyos kritériumok amiket be szeretnék tartani! 
Re: De4dSn4ke (5124)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 19:17:08 (5123
Igazán magam sem tudom, hogy mit akarok, de legyen:
-benzines
-turbós
-klímás
-viszonylag fiatal
-kb 1.2 - 1.5 milla 
Re: Robi-ka (5119)
válasz erre előzmények 2007.09.16. 19:15:03 (5122
Audi 1.8T-t a mostanival is röhögve lonyomom! Az Ibiza nem tetszik annyira! Corrado? Van egy kompressoros győrben! király kis gép, bár még nem néztem mit tud! 
Re: Robi-ka (5120)
válasz erre 2007.09.16. 16:57:06 (5118
bocsi: VW 
válasz erre előzmények 2007.09.16. 16:56:42 (5117
Honda, WV  alapból kilőve (számomra), Audi s2 jönne még szóba, de sajna a Seat-tal együtt ez magasabb árkategória! 
Re: Robi-ka (5116)
válasz erre 2007.09.16. 16:02:26 (5115
Sziasztok!
Eladom az autóm és egy Lancia Delta HPE 2.0 Turbo-t néztem ki helyette! Valaki ismeri ezt a típusú autót,mert a neten nem sok mindent találtam róla!? Esetleg tanácsokat is elfogadnék, mivel nem volt még turbós autóm! Előre is köszönet!

Ati 
válasz erre 2007.08.10. 14:42:52 (4757
Sziasztok! Használt slick gumikat keresek 14-15-ös méretben! Jövő héten lesz szlalomverseny és addigra mindenképpen kell 4 db! Vki tud segíteni? Előre is köszi! 
válasz erre 2007.07.08. 13:57:32 (4296
AVE: ha vmikor jössz Győrbe, szólj! Mérhetnénk egyet a múlkori hibám helyett!! 
válasz erre 2007.07.07. 17:58:09 (4287
 
válasz erre 2007.07.07. 17:57:44 (4286
 
válasz erre 2007.07.07. 17:52:27 (4284
1400 lóerő, a csúcs!

A következő évben ugyan szigorodtak a turbókra vonatkozó szabályok, ezentúl nem lehetett tankolni és a felhasználható üzemanyag mennyiséget is korlátozták. Ez pedig a bajorok motorjának a végét jelentette, hiszen a motor hűtését az üzemanyaggal oldották meg és amiatt a BMW-erőforrások fogyasztása az egyik legrosszabb volt a mezőnyben. Ennek ellenére különleges edzésmotort építettek, ahol az elektronikának köszönhetően a motor egy körig hihetetlen 1400 lóerős teljesítményre volt képes. Ez azt jelentette, hogy 1 literre majdnem 1000 lóerő jutott! Ezzel a BMW minden idők legerősebb Forma-1-es motorját építette meg. Soha senki nem épített ennél erősebb F1-es erőforrást. A motor azonban csak az edzéseken futott, a rendkívüli terhelés miatt azonban ezt az aggregátot nem lehetett a versenyen használni. Ott meg kellett elégedniük a pilótáknak egy "szerény" 1000 lóerős változattal. Hiába lett Nelson Piquet a csodamotorral kilencszer edzés első 1984-ben, a versenyen az autó rendkívül sokat hibásodott meg. Csupán két győzelmet szerzett a címvédő és végül a Porsche hathengeres turbója lett a világbajnok, amely ugyanazt az elektronikus vezérlést használta, amelyet a Bosch a BMW számára fejlesztett ki. Innentől kezdve leáldozott a BMW-nek és a Brabhamnak is. 1985-ben Piquet már csak egy győzelmet ért el. Ekkor már a Brabhamon kívül, az Arrows és később a Benetton is a bajorok motorjait használta. A BMW utolsó turbómotoros győzelmét Gerhard Bergerrel szerezte Mexikóvárosban, 1986-ban. A következő évben a Brabhamba szerelt hajtóműveket a BMW még saját néven adta, de a többi csapat már Megatron néven építette be az előző évi motorokat kocsijaiba. 1987 végén a BMW, amely megnyerte az első turbós vb-címet, visszavonult. 
válasz erre előzmények 2007.07.06. 14:49:16 (4249
 
Re: hobizoli (4245)
válasz erre előzmények 2007.07.06. 14:06:12 (4243
értem! Jó lenne ha 200m-en 9.7-9.8 közé tudnék menni! most 10.04 téli gumival! Meg tudnám csinálni? 
Re: hori (4242)
válasz erre előzmények 2007.07.05. 06:12:54 (4229
értem, köszi! Akkor a leglényegesebb a megfelelő gumi (akár slick) kiválasztása, és az erőátviteli alkatrészek erősítése! Hosszú váltó jó vagy rossz gyorsulásra? mondjuk nálam az 1.5 dCi váltó jöhet szóba! 
Re: boti (4228)
válasz erre előzmények 2007.07.04. 17:09:53 (4226
akkor állítok magamon és serényen gyakorlok! és versenyre felrakom a Toyokat! 
Re: hungryta.com (4224)
válasz erre előzmények 2007.07.04. 06:15:34 (4223
mivel amatörnek számítok a gyorsulás világában, így azt gondoltam hogy a prog segítségével nem állok egyhelyben a rajtvonalnál füstölgő gumikkal! Nincs kellő gyakorlatom a rajtnál, lehet hogy túl sok a gáz vagy passz! ezért gondoltam erre a megoldásra! de inkább gyakorlok asszem! régen sem volt prog!  
Re: ave (4214)
válasz erre előzmények 2007.07.03. 19:43:57 (4207
Rajtprogra lenne szükségem! Tud vki segíteni? 
Re: xkutya (4206)
válasz erre előzmények 2007.07.03. 19:43:02 (4206
hát annál már jobbat megyek a saját 1.8 blokkommal! akkor már az új turbós Megane moci! 
Re: hobizoli (4196)
válasz erre előzmények 2007.07.03. 19:40:10 (4205
állat video  
Re: Tomika (4203)
válasz erre előzmények 2007.07.03. 19:36:00 (4204
ilyet láttam én is! 300.000 huf! vami sport injector asszem!!! Peugeotra láttam! van róla képem is! állat !!! 
Re: firewall (4201)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:23:00 (4192
http://www.roxel.hu/

akkor ez is kamu? 
Re: hungryta.com (4191)
válasz erre előzmények 2007.06.27. 17:10:33 (4190
a kisebbiket már megvettem hétvégén kerül beszerelésre! 
Re: xkutya (4189)
válasz erre 2007.06.27. 17:08:53 (4189
hmmm...... biztos jobban tudjátok! 
válasz erre előzmények 2007.06.27. 16:53:02 (4182
Oka?  
Re: tommyt (4181)
válasz erre 2007.06.27. 16:40:35 (4179
POWERCHIP kapcsolható chipmodul elektronika benzines nem turbo motorokhoz
13000 FT
+ 10-15%
http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=637

REVOLUTION PRO-II programozható fordulatszám tiltás dekódoló elektronika
4200 FT
+ 5-10%
http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_elmelet&termek_id=652

Melyik a jobb? 

összesen 77 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!