hali ismét! A múltkori beszélgetés óta megkaptam az árakat: 160 rugó a 4 Wössner dugó csapszeggel együtt. 12.3 : 1 -es sűrítéssel! Csak így egymagában leömlőtől komplett rendszerrel, utcára megfelelő?
még megvan, de sajnos megválok tőle, pedig nagyon a szívemhez nőtt... A kasznija nem túl jó, jobban megérte egy másikat megcsinálni, viszont ez szép lesz, most hívott a festő hogy pár cucc készen van és nézzem meg, be..ok olyan jó a színe!
a futóműve most i aranyat ér, csak épített autó van előttem a szlalomversenyeken. A lengéscsillaptókat a gyári keményebbet szeretném rátenni + előre minőségi rugókat, 285ös fékeket a 259es helyett + a merevítőket!
a gombászást nem akarom megvalósítani csak kérdeztem. A gázgyorsító inkább hangerő csökkentés céljából van benne! Akkor... konkrét elképzeléseket és tanácsokat kérnék, mit és hogyan érdemes mi mit vonz maga után. köszönöm a segítséget!
60as rendszerem van gázgyórsítóval és végdobbal! Szóval tengely és fokolókerék! Valaki tud szerezni? én külföldi oldalakon láttam de 200rugónál vannak az árak! Lenne még valami. A hűtőgomba átverésével elért plussz teljesítmény! A gomba 2 jelet ad, az egyik a műszrfalra a másik a computerbe adja a jelet. Ha tegyügy fel hidegen az ellenállás 10 ohm, melegen mondjuk 20 ohm. Mikor meleg a motor, és "racing" van, akkor egy gomb v. potméter segítségével átállítom a 10 ohm-ra akkor működésbe lép a "szivató" és + üzemanyagot kapok! A kérdésem az lenne, h ez jó megoldás?
12.3:1 <--- csak ez van a én motoromhoz! Persze szükségem lesz egy szett ARP hajtókarcsavarra is! Haverom is a dugókat ajánlotta, egyszerre tudok vele teljesítményt és tartosságot is elérni!
Hali! Vettem még egy Clio 1-2 hónapja, darabokra szedtük ki lett cserélve pár dolog, a motorban új gyűrűk, csapágysorok, hónolás síkolás, vízpumpa. A hengerfej is átesett a csiszoló polírozó kúrán. A kérdésem a köv lenne: Ha folytatni szeretném a motortuningot, mivel érdemes! Vezérműtengely vagy púpos dugó?
De igen! Annyi a különbség hogy más a hengerfej (minimálisan) és a dugattyúk méretei! Amúgy detto ugyan az a blokk! A futómű a fékek a szín minden ugyan az! Néztem hozzá K-Tech Racing Turbo kittet 1.2 milla, de láttam franciából komplett turbós vagy kompresszoros mocit 1.5 milláért!
Ha nem veszik meg úgy is az lesz a sorsa, hogy nagyon hozzányúlok, de akkor soha nem lesz eladva! Ez az első autóm! Eddig már ráköltöttem 600at az árán kívűl és még ki kell cserélni pár dolgot! Rengeteg új alkatrész van már benne! Ami kell: váltó, karosszériamunka, festés, féltengelyek, szelepszárszimeringek, kerékcsapágyak!
E-bay-en láttam egy ilyen Cliot 430 LE-t adott le! mellékelek képet! Na akkor kirázott a hideg!
Valóban nem vagyok olyan hozzáértő mint te/ti de közúton még nem találtam gyorsabb Vti-t és Clio-t sem! A Rába Ringen amiken indultam, egy Uno, egy Turbós Golf és egy Ford RS győzött le! Én ezeket nzem elsősorban! A listákon tudm mi van, átnéztem, de ebből hány utcai? Melyik állja meg a helyét pl szlalomversenyen? Mert az enyém ott első második!
A sok tanácsot elfogadom, átgondolom és mégegyszer köszönöm! Elnézést ha vkinek felorítottam lelkivilágának egyensúlyát!
Ja és nem kifejezetten gyorsulási versenyre kell! Az utcán állja meg a helyét, a nagyarcokat (német építésűek, nem bántásból) tolja le mint fagyos kutyaszart a hóeke!!!
hm.... Köszönöm szépen!
Legvégső esetben (nem tudom eladni a kocsim annyiért amennyiért megérné) a mostanit csigázom fel! Merész terv, de számomra megéri hogy a leggyorsabb Clio I. Mo.-n az enyém legyen! Bár eddig sem találtam gyorsabbat!
Az első autóm is azért lett ez a márka és tipus, mert nem fogok magammal szembe jönni! Jó jó, haveromnak is ilyen van... , de a környező 100 km-en bellül nem tudok róla hogy lenne mégegy rajtunk kívűl! Fontos számomra hogy ritka legyen! Ez nem mondható el pl VW vagy Hondákról! Golfok??? Nekem nem jön be, mivel rengeteg van belőle, a környéken az összes fiatalnak az van.... Honda Civic??? A Vti ami asszem 160 LE, nem tud lenyomni egy 137 LE Cliot és szintén sok van! Punto Turbo, biztos jó autó de sok negatív dolgot hallottam róla! Egy szó mint száz, ritka autót akarok amit szerethetek!
Audi 1.8T-t a mostanival is röhögve lonyomom! Az Ibiza nem tetszik annyira! Corrado? Van egy kompressoros győrben! király kis gép, bár még nem néztem mit tud!
Sziasztok!
Eladom az autóm és egy Lancia Delta HPE 2.0 Turbo-t néztem ki helyette! Valaki ismeri ezt a típusú autót,mert a neten nem sok mindent találtam róla!? Esetleg tanácsokat is elfogadnék, mivel nem volt még turbós autóm! Előre is köszönet!
Sziasztok! Használt slick gumikat keresek 14-15-ös méretben! Jövő héten lesz szlalomverseny és addigra mindenképpen kell 4 db! Vki tud segíteni? Előre is köszi!
A következő évben ugyan szigorodtak a turbókra vonatkozó szabályok, ezentúl nem lehetett tankolni és a felhasználható üzemanyag mennyiséget is korlátozták. Ez pedig a bajorok motorjának a végét jelentette, hiszen a motor hűtését az üzemanyaggal oldották meg és amiatt a BMW-erőforrások fogyasztása az egyik legrosszabb volt a mezőnyben. Ennek ellenére különleges edzésmotort építettek, ahol az elektronikának köszönhetően a motor egy körig hihetetlen 1400 lóerős teljesítményre volt képes. Ez azt jelentette, hogy 1 literre majdnem 1000 lóerő jutott! Ezzel a BMW minden idők legerősebb Forma-1-es motorját építette meg. Soha senki nem épített ennél erősebb F1-es erőforrást. A motor azonban csak az edzéseken futott, a rendkívüli terhelés miatt azonban ezt az aggregátot nem lehetett a versenyen használni. Ott meg kellett elégedniük a pilótáknak egy "szerény" 1000 lóerős változattal. Hiába lett Nelson Piquet a csodamotorral kilencszer edzés első 1984-ben, a versenyen az autó rendkívül sokat hibásodott meg. Csupán két győzelmet szerzett a címvédő és végül a Porsche hathengeres turbója lett a világbajnok, amely ugyanazt az elektronikus vezérlést használta, amelyet a Bosch a BMW számára fejlesztett ki. Innentől kezdve leáldozott a BMW-nek és a Brabhamnak is. 1985-ben Piquet már csak egy győzelmet ért el. Ekkor már a Brabhamon kívül, az Arrows és később a Benetton is a bajorok motorjait használta. A BMW utolsó turbómotoros győzelmét Gerhard Bergerrel szerezte Mexikóvárosban, 1986-ban. A következő évben a Brabhamba szerelt hajtóműveket a BMW még saját néven adta, de a többi csapat már Megatron néven építette be az előző évi motorokat kocsijaiba. 1987 végén a BMW, amely megnyerte az első turbós vb-címet, visszavonult.
értem, köszi! Akkor a leglényegesebb a megfelelő gumi (akár slick) kiválasztása, és az erőátviteli alkatrészek erősítése! Hosszú váltó jó vagy rossz gyorsulásra? mondjuk nálam az 1.5 dCi váltó jöhet szóba!
mivel amatörnek számítok a gyorsulás világában, így azt gondoltam hogy a prog segítségével nem állok egyhelyben a rajtvonalnál füstölgő gumikkal! Nincs kellő gyakorlatom a rajtnál, lehet hogy túl sok a gáz vagy passz! ezért gondoltam erre a megoldásra! de inkább gyakorlok asszem! régen sem volt prog!