timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 164 bejegyzés
1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.04.22. 21:15:20 (17980
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nem zsákfurat. 
Re: radics1 (17979)
válasz erre előzmények 2011.04.22. 07:44:01 (17973
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nyugi fogok gyorsulni is. én is kiváncsi vagyok hogy javulok-e.most inkább a 60 lábra gyurok megakarom dönteni az utcai gumis 1,88-at.
köszi,a baba nyáron jön. Mosolyog  
Re: Jugo (17971)
válasz erre előzmények 2011.04.22. 07:39:46 (17972
Felhasználói profil
12.53 @ 180
a gyári 3 pöcök ami a lendkerékbe van , amire felül a szerkezet, az is a csavarokkal egyszerre törik el. érdekes. enyémben azok már nincsenek benne mert galibáztak,csak a 6 csavar tartja és nem törik. 
Re: szabyk RST (17970)
válasz erre előzmények 2011.04.21. 22:10:30 (17969
Felhasználói profil
12.53 @ 180
én? pupot kapok a sok munkátol, + épitkezek, + szaporodok. nissan az emelőn,várom a jobb első csapot és a bal hátso ekcenter csavart,addig nincs geometria állitás. de már jo lenne gyorsulni is.
nálam zajlik az élet. 
Re: Jugo (17968)
válasz erre 2011.04.21. 21:22:23 (17966
Felhasználói profil
12.53 @ 180
találkozott valaki olyan problémával hogy hirtelen induláskor vagy 2-be váltáskor a nyomolap lepottyanik a lendkerékről mert eltörnek a csavarok ? haver R32 motorját kezdte tuningolni és idáig 380NM csak és eltörnek a csavarok amik a nyomolapot a lendkerékhez rögzitik.gyári lendkerék 6 águ szinter tárcsával és gyári nyomolap van rajta. idáig az a terv hogy furni belé több és vastagabb csavarokat. tud valaki valamit ajánlani ?     köszi 
válasz erre előzmények 2010.09.21. 17:33:07 (16985
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hol és mennyiért lehet beszerezni garrett csapágyakat ? 
Re: radics1 (16984)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 15:25:58 (16983
Felhasználói profil
12.53 @ 180
melyik garrett belső passzol ebbe a turboba?
nekem kb 6000-nél van meg az 1,5 bar és 8500-at forog a motor.azt végig tudja tartani nem esik.
probáltam 2 bar-t is tud nyomni,csak akkor 3 vákumcső leröppent a helyéről, ( WG-ről és a Blow off-ról) Pironkodik  
Re: radics1 (16982)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 15:11:34 (16981
Felhasználói profil
12.53 @ 180
eddig mindenki meglepődött, 3 éve van a motoron a kinai T3/T4. 2 évig 1-1,1 bar-on racingoztam vele,és utcán is sokat használtam akkorjában.ez évben 1,5 bar nyomáson használom,de keveset gurulok vele az utakon.inkább trélerezek a versenyekre.ez évben csak kb 5-6000 km-t mehettem a kocsival az utakon.itt-ott néha alapjáraton ha sokat berreg a motor akkor szok füstölni,de meghajtom akkor utánna elhadja.reméllem a turbo gyengélkedik,azt olcsobb cserélni mint dugokat. 
Re: radics1 (16978)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 11:53:47 (16977
Felhasználói profil
12.53 @ 180
gondolom akkor széria alkatrészekkel gyorsan összerakod oktober 2-re a motort és kiprobálod a turbot.kiváncsi lennék arra a turbora,lehet engem is érdekelne majd egy csere olyanra amit majd nagyobb nyomáson lehetne használni jövőre. 
Re: Jugo (16976)
válasz erre előzmények 2010.09.20. 22:39:55 (16972
Felhasználói profil
12.53 @ 180
csak nem a kék SX-re kell uj gumma ? 
Re: Jugo (16968)
válasz erre előzmények 2010.09.20. 22:38:08 (16971
Felhasználói profil
12.53 @ 180
attől függ mekkorák a tükrök Kacsint
legegyszerübb ha kiprobálod de szerintem nem mérhető,mert ugysem tudsz mindig egyformán elrajtolni meg váltani.
sőt.hátszélnél még segithet is Széles vigyor  
Re: Lizard21 (16969)
válasz erre előzmények 2010.09.13. 20:16:55 (16914
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hát spórolni.
jugo,kár érte.kiváncsi lettem volna az uj turbora hogy hogyan müködik.mi minden sérült meg a motorban? a szeptemberi power magazinban benne a kocsid. 
Re: pnanassy (16913)
válasz erre előzmények 2010.08.10. 23:24:35 (16635
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nálam az összes szilent poliuretán,vagy mi.+ állithato futomóvek.csak most nekem minden a kanyarokra van bedöntve,mert azt hittem hogy fogok sokat szlalomozni és nyiltnapozni is ringeken ebben az évben. 
Re: Kutasi Richárd (16633)
válasz erre előzmények 2010.08.07. 13:06:12 (16627
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nekem egyenlőre ez a jo gumi,ne feledd hogy street vagyok.majd jövőre talán megbrobálkozok jobb gumival a profiba,hátha lesznek féltengely töréseim nekem is mint a nagyoknak. Kacsint  
Re: szabyk RST (16626)
válasz erre 2010.08.07. 11:30:06 (16625
Felhasználói profil
12.53 @ 180
a geometria beállitás az hozhat egy kis időt gyorsulásban vagy a rajtnál?egy hátso kerekes kocsinál mi lenne az ideális kerék dőlésszög és összefutás gyorsulásban?nekem most kanyarokra van beállitva elég maximumra,és a gumi belső felét koptatja rendesen.ha majdnem 0-ra volna -állitva a dőlésszög az segitene a tapadásban?még ezzel nem kisérleteztem,de itt bisztos vannak akik már igen. van valakinek tapasztalata ezen a téren? 
válasz erre előzmények 2010.06.15. 19:41:13 (16310
Felhasználói profil
12.53 @ 180
robi-ka és szabyk rst  --- köszi az infot.majd kiprobálom.
és ha elvágom a rugot a felében,akkor változik az ereje?szerintem nem szabadna,akkor is csak annyi erő kell hozzá összenyomni csak kevesebb a kör , vagy nem ? hm 
Re: Robi-ka (16304)
válasz erre 2010.06.15. 08:07:56 (16303
Felhasználói profil
12.53 @ 180
info kéne.
a turbonetics wg-be hoztam 1 báros rugot.a vastagsága passzol a gyárival,de még egyszer olyan hosszu mint ami benne van 0,8 báros.
ha belepasszol akkor összeszerelhetem azzal a hosszu rugoval?
vagy vágjam ketté?
tud valaki segiteni?nincs kedven 2-szer melozni,szar helyen van a wg annyiszor leszerelni. Mosolyog  
válasz erre előzmények 2010.04.04. 13:57:09 (15736
Felhasználói profil
12.53 @ 180
lusta voltam pénteken kicserélni,igy csak 6-ik lettem. Szomorú  
Re: szabyk RST (15735)
válasz erre 2010.04.04. 12:17:43 (15734
Felhasználói profil
12.53 @ 180
szabyk RST
jelentem müködik a kuplungom.kicseréltem a nyomolapot az "olcsobbikra" ami joval keményebb.fáraszto lesz a rajtnál álni kinyomott kuplungal,de igy müködik. 
válasz erre előzmények 2010.03.31. 07:41:08 (15700
Felhasználói profil
12.53 @ 180
helo.
köszi hogy irtál.elküldenéd a telefon számodat email-ban nekem ? hátha még szükség lesz rád.
pista200sx@azet.sk 
Re: Jamal (15695)
válasz erre előzmények 2010.03.26. 11:08:38 (15661
Felhasználói profil
12.53 @ 180
8000-ig jo,csak az felett raplizik.
van egy paraszt megoldás : összekötözöm a bal lábamat a kuplung pedállal és akkor jön vissza amikor én akarom. Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (15657)
válasz erre előzmények 2010.03.26. 07:21:39 (15656
Felhasználói profil
12.53 @ 180
kell a nagyobb fordulat mert váltáskor oda esett vissza a fordulat ahol még nem volt turbo nyomás,és igy most megy gond nélkül és nem torpan meg a kocsi egy pillanatra sem.
van mégegy nyomolap itthon ami joval keményebb,majd beleprobálom. 
Re: szabyk RST (15655)
válasz erre előzmények 2010.03.25. 23:04:01 (15654
Felhasználói profil
12.53 @ 180
és mi lett rá a gyogyszer ? 
Re: sh adam (15653)
válasz erre 2010.03.25. 21:18:10 (15652
Felhasználói profil
12.53 @ 180
kuplung probléma váltásnál
felprogramoztuk a kocsimat,spec stage5 sport kuplung szett van benne ami 500nm-t bir állitolag.gyárilag 7200-at forgott a motor és most 8500-at forog.de 8500-nál váltáskor padlon marad a kuplungpedál 1-2 másodpercig.8000 fordulatnál még jo , de ott is mintha egy pillanatnyit később ugrana vissza. ez mitől lehet? találkozott valaki ilyen problémával ? 
válasz erre 2010.03.18. 21:08:23 (15648
Felhasználói profil
12.53 @ 180
AVE
téged mint francia kocsi tulajdonost kérlek,hogy nem-e tudsz valakitől gyorsan elado COMETIC vagy más racing  hengerfejtömitést eladot peugeot MI-16 motorba?esetleg honnan lehet gyorsabban hozzájutni?
az akinek megkellett volna rendelnie,az ..... Szemforgató  
válasz erre előzmények 2010.03.16. 15:17:26 (15646
Felhasználói profil
12.53 @ 180
oké.megmondom neki,mert nem az én kocsim. 
Re: KulinPapa (15645)
válasz erre előzmények 2010.03.16. 07:30:57 (15642
Felhasználói profil
12.53 @ 180
helo.
VEMS-et szeretne bele,de nemtudom h most lesz-e rávaloja.egyenlőre talán a gyári agyat kéne átirni vagy valami ilyesmit,ha lehetne. 
Re: KulinPapa (15641)
válasz erre 2010.03.14. 00:45:46 (15637
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hello.
van itt olyan aki peugeot MI-16 motorral gyorsul ? haver most fogja összerakni a motort gyorsulásra egy 205-be kovácsolt cuccokkal meg sport tengelyekkel stb,programozásban kellene segitség. esetleg valami jo tanácsokat elfogadunk.
köszi 
válasz erre előzmények 2010.02.22. 20:08:12 (15565
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nana , milyen race ? csak nem kiskun ? mert a lakodalom végettem lett áthelyezve márc 27-ről  márc 20-ra.de már nem lehet visszacsinálni. juj 
Re: Belfegor (15564)
válasz erre előzmények 2010.01.25. 20:11:08 (15436
Felhasználói profil
12.53 @ 180
és mit lehet vele kezdeni ? uj hidrotőke és uj tengely csere segithet ?
én mindig egy E36 325 , 328 , M3-at akartam venni.véletlenül egy 318i maradt rám.de motort nincs kedvem cserélni "egyenlőre". 
Re: powered (15434)
válasz erre 2010.01.25. 18:58:24 (15433
Felhasználói profil
12.53 @ 180
helotok.a BMW szakértőktől kérnék tanácsot.
vettem "kaptam" egy BMW 318i kocsit azt hiszem az M40-es motor van benne.van a motornak olyan hibája állitolag hogy nem megy el 200km/h-al.a kocsit még nemtudtam kiprobálni mert cseppet szétvan törve a kaszni.a bmw szervizben azt állopitották meg neki hogy a szelepeknél van a hiba, hogy nem nyitnak eleget.a neten én találtam olyat hogy az M40 motor hibája hogy elkoptassa a vezérmütengelyt.
kérdem én,hogy ez lehetséges-e ? vagy milyen hiba lehetőségek lehetnek még?
a kocsit nem tuningolni akarom,csak az utcán használni a hétköznapokon. 
válasz erre 2010.01.15. 15:44:57 (15274
Felhasználói profil
12.53 @ 180
miért tankoltok E85 üzemanyagot ha ennyi gond van körölötte. Összezavarodott  
válasz erre 2009.12.04. 07:25:05 (15077
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hát ja,én motorom is készül a jövő szezonra. 
válasz erre 2009.12.01. 22:36:31 (15067
Felhasználói profil
12.53 @ 180
tudna valaki infot adni hogy 800cc injektorokkal mi a max LE ? 
válasz erre előzmények 2009.11.23. 22:13:08 (14965
Felhasználói profil
12.53 @ 180
ezaz hogy most gyurjuk a motort a jövő szezonra gazdagon,de a tapadással sehol nem vagyok. 
Re: NISSAN (14964)
válasz erre előzmények 2009.11.23. 21:47:18 (14963
Felhasználói profil
12.53 @ 180
2,1-es 60lábat hungaroringen mentem 8:830 @ 134,44 eredménnyel. a 13:651@174 időt 2,301 60lábbal mentem pőstyénben.érdekesek ezek a mért adatok,van ugy hogy szarabb rajtal jobb a végsebességem 201 és 402 méteren is. amugy 2008ban 13:3-as időket mentem furt SK-ban,igaz PIRELLI 225/650R18 kemény keverékü szlikkekkel.ebben az évben MICHELIN SPORT CUP 225/40R18 utcai félszlikkekkel mentem.sajnálom hogy nemtudom a pirellis 60lábaimat,mert akkor sokkal jobban éreztem a rajtot a nyakamon. 
Re: NISSAN (14958)
válasz erre előzmények 2009.11.23. 20:37:43 (14957
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nekem is a tapadást kell megoldanom,mert szörnyü 60 lábakot gurulok.én a gumikban keresem a megoldást majd.ezért gondoltam hogy bevállalok drag gumikot jövőre,csak a méretet is elkell találni,nehogy 100 méter végén meg nebirja pörgetni a motor a tul szélles gumit. 
Re: NISSAN (14956)
válasz erre előzmények 2009.11.21. 17:48:36 (14944
Felhasználói profil
12.53 @ 180
én is kicseréltem a gyári 13kg-os lendkerekemet könnyü 6,5 kg-ra.jobb időt nem gyorsultam vele de a végsebességem 9 km/h-al megnőtt. 
Re: NISSAN (14938)
válasz erre előzmények 2009.10.29. 21:33:35 (14781
Felhasználói profil
12.53 @ 180
figyeltem igen,de engem az a kölcség nem érdekel.2 évet mentem profiba amig a motor birta,akkor sem sirtam a zseton végett.ebben az évben azért választottam a streetet mert csak a 4-ik versenynél száltam be,rába-ring és hungaroringen. két első hellyel,volt szerencsém elég.még az is lehet hogy jövőre kipakolom a kocsi belselyétés profiba nevezek.szeretnék javitani az időmön és azért tettem fel itt a drag gumi kérdést. Mosolyog  
Re: ave (14780)
válasz erre előzmények 2009.10.29. 18:13:17 (14779
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nekem más motor van a kocsimban mint jugonak.rajtnál neki is gondok vannak a tapadással ha jol tudom.vagy befullad vagy elfustöl a 265 R18 toyo R888.rajt után már jol megy a kocsija. Kacsint  
Re: Kutasi Richárd (14777)
válasz erre előzmények 2009.10.29. 18:08:21 (14778
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hm,letörtem mint vadászpuska töltéskor. Szomorú Zokog akkor majd SK-ban profiba nevezek,de akkoris kiprobálom a drag gumit hogy milyen.magyarországon neg maradnak a michelin pilot sport cup félszlikkek.ezekkel bisztos nem szakad meg sem a difi sem a féltengely.na meg meglássuk milyenek lesznek a jövő évi szabájok. 
Re: ave (14776)
válasz erre előzmények 2009.10.29. 15:34:53 (14774
Felhasználói profil
12.53 @ 180
ezekszerint a mickey thompson street radial is mehet streetbe,mert ott vann DOT jelzés. 
Re: pista200sx (14773)
válasz erre előzmények 2009.10.29. 15:33:14 (14773
Felhasználói profil
12.53 @ 180
Street kategóriákban csak E-jelű, normál gumiabroncs, illetve az aláb felsorlt D.O.T jelzéssel ellátott street gumiabroncsok Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, g-Force T/A KDW,g-force Sport, Radial T/A ,Cooper Cobra GT , Hoosier : Pro Street ,GoodYear : Eagle GT II , Coker Pro Trac, General Tires engedélyezettek, Valamint az autónak mindkét tengelyén minimálisan a típus műszaki specifikációjában meghatározott méretű abronccsal és keréktárcsával, illetve mindenhol az abroncs futófelületén minimum 2 mm mintamélységgel kell rendelkeznie. A használható legnagyobb méret pedig az, amely még nem lóg ki a sárvédő alól. 
Re: ave (14772)
válasz erre előzmények 2009.10.29. 11:41:33 (14769
Felhasználói profil
12.53 @ 180
http://www.mickeythompsontires.com/strip.php?item=ETStreetRadial  ezek közül a 235/60R15 vagy a 255/60R15-re gondoltam.street kategoriába gondolom jövőre is fog kelleni a DOT vagy az E  jelzés. 
Re: Turboá (14768)
válasz erre előzmények 2009.10.28. 19:22:07 (14766
Felhasználói profil
12.53 @ 180
helo.ha elárulod a hadititkot,megkérdezhetem milyen széles volt a gumma ??? 
Re: turbo 530ti (14765)
válasz erre előzmények 2009.10.25. 23:04:24 (14764
Felhasználói profil
12.53 @ 180
az szép és örülnék neki ha olyan sikerülne nekem is. de most a méret a lényeg és nem a minőség. Pironkodik Széles vigyor  
Re: szabyk RST (14763)
válasz erre előzmények 2009.10.24. 14:52:38 (14762
Felhasználói profil
12.53 @ 180
és milyen volna jo rá szerinted?ezektől nagyobbak nhezen férnek be szerintem.ezek átmérője akkora mint a mostani 18-as kerekeimé.csak a széllességet nemtudom hogy milyen felelne meg. 
Re: szabyk RST (14761)
válasz erre 2009.10.24. 13:45:18 (14760
Felhasználói profil
12.53 @ 180
tudna valaki segiteni hogy milyen méretü drag gumikot vegyek a kocsimra jövőre,ami tapad is a rajtnál? mickey thompson 235/60R15 255/60R15 vagy 255/50R16 a motor 400LE körül lesz,RWD meghajtás sperr difi,1260kg. most michelin pilot sport cup félszlikkek 225/40R18 vannak rajta,de azokkal nemtudok rajtolni 280-300 LE-vel sem,csak ha csusztatom a kuplungot de akkor is csak 2,1 a legjobb 60láb.az istenér sem indul el ugy mint egypár BMW amit kiskunlacházán figyeltem. Összezavarodott  
válasz erre előzmények 2009.10.10. 13:10:37 (14708
Felhasználói profil
12.53 @ 180
esetleg marad a polirozás jofajta pasztával.végső megoldás az uj festés. megszolalt az autofestő belőlem. Széles vigyor  
Re: turbo 530ti (14702)
válasz erre előzmények 2009.10.01. 07:55:16 (14652
Felhasználói profil
12.53 @ 180
köszi.ha összeköszörülik,akkor nem lehet olyan gond hogy gyengül a kuplung ? 
Re: szabyk RST (14651)

összesen 164 bejegyzés
1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!