timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 26 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2009.03.29. 18:57:12 (13537
Felhasználói profil
12.01 @ 191
kis segítség kellene nekem.
subaruhoz akarunk a haverral rendelni dugót és több lehetséges gyártó is van. ha valaki tudna tanácsot adni melyik márka legyen azt megköszönném.
lehetőségek amik szóba jöttek eddig: -JE pistons
                                                       -Wiseco
                                                       - CP
                                                       -Manley
ha van más ötlet szívesen fogadjuk. köszi.  
válasz erre előzmények 2008.04.16. 20:57:01 (9881
Felhasználói profil
12.01 @ 191
na azé ! má' készítettem a bészbal ütős szmájlit. Széles vigyor  
Re: szabyk RST (9877)
válasz erre előzmények 2008.04.16. 19:56:56 (9876
Felhasználói profil
12.01 @ 191
haver félre értettél de kurvára !
én nem vitázom veled,annak az 1 embernek is pont az volt a tanácsa amit te is javasoltál.
bocsesz,hogy elöször tévesen jött le neked.  
Re: szabyk RST (9875)
válasz erre előzmények 2008.04.16. 19:34:18 (9874
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Bobo !
egy autója tudja az említett fordulattartományt.
egyébként ez a szinter téma sok mindenkinél előjön. nálam is volt probléma. megkérdeztem kb 10 szakembert akik a nap 12-14 órájában autókat szerelnek,nem 1-2 éve,rengeteg tapasztalattal a hátuk mögött. ebből a 10 ből 1 volt aki mást mondott a 9 ellenében. én hallgattam a 9 re és vitáztam az 1-el ,úgy mintha értenék a dologhoz. le és fel tettem a váltót+kuplungszerkezetet 5x miután végre jó lett. és mit gondolsz kinek volt igaza? segítek : annak a bizonyos 1-nek. 
Re: szabyk RST (9861)
válasz erre előzmények 2008.03.05. 16:01:39 (9222
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Haverom ezzel foglalkozik a meló után.bármit megcsinál üvegszálból. ha érdekelj szólj. csővezésre is tudok embert,korrekt áron szép,gyors munka.  
Re: Kaméleon (9179)
válasz erre 2008.03.02. 16:40:18 (9153
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Carlos , DrT !

úgy látom,hogy Ti veszitek az adást,mit is keresek. Ha van valami konkrét infótok pl. ki gyárt ilyet és hol,mi az elérhetősége akkor légyszi közöljétek már. Ha nem akarjátok itt a fórumon,nehogy esetleg személyeskedés legyen belőle akkor jöhet emilben is a 2105t@tvnetwork.hu -ra. nem számít ha külföldi a cég és esetleg az ár sem hasonlítható a hazai termékek áraihoz,egyet akarok csináltatni nem egy tucattal kísérletezni. mire a sokból bejön egy jónak mondható addigra úgyis ugyanazt az árat fizetem ki mint egy jóért. már kinőttem a kísérletezések korából és időm se nagyon van rá,inkább keresek és fizetek egy szakembernek mint egy gázszerelőnek aki megvetet velem 100 méter csövet,oszt majd jó lesz valamelyik alapon. 
válasz erre előzmények 2008.03.02. 16:22:55 (9152
Felhasználói profil
12.01 @ 191
velem 2 éve történt,hogy a turbo után lévő csövet az akkori "S"  formájúról lecseréltem egy szinte törés nélkülire. ehhez persze meg kellett vágni a kardán alagutat de kit édrekelt. pár nap múlva készült el a motor Csabáéknál ,beszerelték és mondták a szerelők,hogy menjek egy próbakört. na ekkor mentünk el egymás mellett ugyanis ők nem úgy értették a próbát mint én,ráadásul nem tudták ,hogy a megírt új program még nem volt felrakva. én meg kimentem a soroksárira és elnyomtam neki 4. teliig. kurva jól ment, még láttam is ,hogy a megszokott 1.2 bar helyett 1.5 -tel töltött. na nem sokáig mert egyből átszakadt a 4. hengerben a dugó. ebből arra következtettem,hogy csak jól sikerült az említett szakasz igaz nem kis anyagi kárt csináltam magamnak azonnal. most ezért is akarnám lecserélni a leömlőt,csak nem tudom kivel gyártassam le. lehet ,hogy tényleg nem lenne butaság  megmérni az autót különböző hosszúságú ill. átmérőjű rendszerekkel de ehhez az kell ,hogy egy ember (cég) készítse azokat.  
Re: ave (9123)
válasz erre előzmények 2008.03.02. 00:08:11 (9111
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Ave ! jelen pillanatban az én leömlöm úgy néz ki mintha lehányták volna.valszeg ettől minden jobb lesz. amiket leírtál azokkal tisztában vagyok én is és kb ezen szempontok alapján szeretném legyártatni. a turbo utáni szakaszról viszont halvány fogalmam sem volt így köszi az új infót.a hátsó kerék előtt lesz kivezetve terveim szerint. 
Re: ave (9110)
válasz erre előzmények 2008.03.01. 22:33:03 (9108
Felhasználói profil
12.01 @ 191
István ! a proex egyébként minden egyes cikk után belülről eldolgozza a varratokat. ezzel nem azt mondom hogy ők  azok akiket keresek csak pusztán tényként mondom.  
Re: firewall (9105)
válasz erre 2008.03.01. 22:29:32 (9106
Felhasználói profil
12.01 @ 191
köszi az eddigi hsz-eket. nekem az a véleményem ,hogy egy jó rendszer megtervezése nagyon komoly mérnöki tudást igényel. ezzel ellentétben sajnos nagyon sok hazai gyártó egyszerüen csak az esztétikát nézi vagy éppen az aktuális divatot. azért problémázok ezen annyit mert most szeretném gyökeresen megváltoztatni eme bizonyos részét az autónak. tervem egy normális négyleömlő, ami nem fojtja vissza a motort és nem  keletkezik benne turbulencia. továbbá nem kívánom a csövet az autó végéig vinni, szeretném jobb oldalt kivezetni. itt jön a kérdés,hogy milyen az ideállis hossz és átmérő, kell-e a turbo után és a végdob közzé még egy dob vagy nem, stb,stb...  
válasz erre 2008.03.01. 19:29:40 (9097
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Hali ! Van valaki aki meg tudja mondani ,hogy egy kipuffogó rendszernek milyen hosszúnak, mekkora átmérőjünek kell lennie? Ki csinál olyan leömlőt aminek az ívei nem heggesztve vannak hanem hajlítva. Azért kérdem mert véleményem szerint egy jó rendszer nagyon sokat ad a kocsinak de egy olyan amelyik nem megfelelő akár gyengítheti azt. Nagyon sokan készítenek ilyesmit az országban de kérdés,hogy tényleg értenek az adott dologhoz vagy csak egyszerüen oda hajlítanak egy csövet,tesznek rá egy kibelezett dobot meg egy króm véget oszt jó éccakát. Ha valakinek van ötlete,tapasztalata,ész érve az adott készítő mellett azt szívesen venném. Köszi.  
válasz erre 2008.02.13. 18:06:20 (8873
Felhasználói profil
12.01 @ 191
az orosz a négyszeresét is bírja. 
válasz erre előzmények 2007.10.18. 17:17:58 (5940
Felhasználói profil
12.01 @ 191
az időpontváltozás miatt baszok utazni 500 km-t, ezért a tippemet átadom valakinek. hátha pont egy jó kis babgulyást ér,korsó sörrel. 
Re: recska (5939)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 21:08:12 (5892
Felhasználói profil
12.01 @ 191
15.89@ 145  
Re: B_Csaba (5888)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 21:10:36 (5254
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Nem tudom a nevét mert elfelejtettem. Tegnap egyébként is elég szórakozott voltam mert miután elmondta a címet és felírtam elaludtam itthon. Felkeltem és fejből mentem el a címre ami nem passzolt.Hajdúszoboszlóra mentem és miután végig kérdeztem mindenkit merre van az utca a válasz az volt,hogy itt nincs is ilyen. Persze én erősködtem,hogy van. A végén újra telefonáltam és kiderült,hogy Hajdúböszörménybe kellett volna mennem.Az egyik erre van a másik meg arra. Szóval ezek után nem csodálom,hogy nem emlékszem a nevére. 
Re: fastcar (5251)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 17:46:59 (5247
Felhasználói profil
12.01 @ 191
átmérőt kértem please.
további kérés ha otthon vagy és nem fáradság: megmérnéd a teljes magasságát annak a guminak amit felszereltem Nyíregyházán. Ha jól tudom 16" volt de a gumiméretre nem emlékszem. További kérdés : itthon vetted az Y801-et? 
Re: civiccoupe (5246)
válasz erre 2007.09.18. 17:27:14 (5245
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Sanya !

mekkora felnik átmérőben azok amikről beszéltünk a ringen? 
válasz erre előzmények 2007.09.17. 22:10:22 (5203
Felhasználói profil
12.01 @ 191
az utcai 1.6 ,versenymotorja kettő van 2.0-ás mind. az egyiket maga Bajor Zoli csinálta anno magának, ő is versenyzett vele majd eladta. 
Re: soma (5201)
válasz erre 2007.09.17. 21:49:13 (5198
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Soma !
Ma voltam egy illetőnél, gumikért és ahogy a garázsába beléptem Te jutottál az eszembe,hogy ezt neked kellene látni. Egy teljesen gyárira restaurált Bertone állt bent. Gyönyörű volt. A srác pályaversenyző , szintén ezzel a típussal,az egy sárga darab. A Hringen, Parádon és a Mecsekben szokott versenyezni vele.Beszélgettem vele elég sokat és jövőre abba akarja hagyni a versenyzést. Értékesíteni akarja mind az autót és egy csomó alkatrészt is. Ha esetleg kellene valami akkor szólj. 
válasz erre előzmények 2007.08.28. 22:13:13 (4879
Felhasználói profil
12.01 @ 191
sose lesz olyan űrhajóm mint neked. 
Re: 2105t (4877)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 22:11:37 (4877
Felhasználói profil
12.01 @ 191
nem a tiedet kérdeztem.
 
Re: civiccoupe (4876)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 22:00:11 (4875
Felhasználói profil
12.01 @ 191
én ilyesmire gondoltam:
1 : 60-65
2 : 110
3 : 150
4 : 190
5 : 2xx 
Re: szabyk RST (4870)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 21:57:27 (4874
Felhasználói profil
12.01 @ 191
hát túl sokat nem "kruzingolok" a városban. ha meg kihozom akkor is füttyentem. 
Re: hobizoli (4872)
válasz erre előzmények 2007.08.28. 21:01:01 (4868
Felhasználói profil
12.01 @ 191
akkor 5-re nincs is szükség.
nem sok a 2-es 3-as közötti különbség. nem ejt sokat és emiatt nem e kell újra magához térnie a motornak? 
Re: szabyk RST (4867)
válasz erre 2007.08.28. 20:26:54 (4866
Felhasználói profil
12.01 @ 191
szeretném ha segítenétek abban a kérdésben,hogy szerintetek mi az ideális áttételsor a váltóban egy 300 illetve kb 450 Le autónál. Elég ha a fokozatokhoz tartozó km/h írjátok 5 sebességes váltóhoz. 
válasz erre előzmények 2007.08.07. 17:31:17 (4721
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Köszi .
Megpróbálom amit javasolsz most hétvégén a hringen úgy is lesz rá idő bőven. Gátló csere nem nagy dolog a ladán,megvan 30 perc alatt kávézva.  
Re: hungryta.com (4720)

összesen 26 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!