Megköszönném ha segítenél számolni.
Van egy 1850 kg os autó amiben van 75 liter benzin plusz 115 kg vagyok én.
És ez a kocsi 100-200 8.67 mp alatt gyorsul .
Mekkora erjének kell ennek lennie ehez.
A gyári adatok 1 mp el rosszabbak
Gyári teljesítmény 476le ,700 nm.
Egy másik softver került rá ami min 500 le és plusz kapott egy kis előgyujtást 4700 tól.
A kocsi alatt nem volt látható 2 db szondánál tőbb ,de lehet ,hogy van de nem ez a lényeg.
A lényeg az volt ,hogy az szondák mögötti katot ki lehet venni gondok nélkül?
Lehet ott 20 szonda is ,a lényeg az hogy a szondák mögöttiket akarom kiveni.
Ez egy fórum.
Senki nem várta ,hogy oldalakat írjon nekem.
Igen van kavarodás a fejben, mivel nem vagyok autó tuning szakember (bocs hibáztam)
1 egyszerü kérdést tettem fel ,és egyszerü választ kaptam is rá( Attila 1987 től köszi)
Ennek miért kéne utánna olavasni amikor itt minimum 50 olyan embervan akinek nincs kat az autóján és tudja ,hogy ez mivel jár. Gondoltam logikusabb 2 mondatból eredményt kapni mint 2 óra keresgetés után angolul eredményt találni a neten.
Na ez volt a lényeg amit hallani akartam.
De utánna jártam én is lehet ,hogy semmilyen teljesítményt nem növel a kurtítás.
Egy komplett rendszer 10000 euro azt azért meg sokallom.
leömlő-kat-lambda-kat-közép-hátsó és mindez duplán
Nem írtam rosszul.
Viszont ,hogy nem szívó az jelent valamit, mert szerintem akkor nem is kell akkora torló nyomás????
2 db. úgy van hogy leömlő-kat-lambda-kat-közép-hátsó és mindez duplán V8- Merci.
És ebből akorom kiszedni a két hátsó katot a lambda mögül .
Ez beleszól az ecuba vagy nem?????
Én egy darab spagót látok.
De egyébként beirtam a gugliba, de semmit nem dobott ki.
Ennek mi a funkciója ?
Ad valami jelet az ecunak ?
Hova kell bekötni?
Minek ha a lambda ez előtt van?
Nem a subi alá kell mert ott van jó nevü külföldi. Hanem 1 Merci alá kellene valami .Nem akarok mindent cserélni csak faragni abból ami van . Nem rossz a gyári AMG csak agyon van fojtva (emisszió)
pl 4 db kat van alatta .
Azt kellene tudnom ,hogy ki lehet venni a lambda utáni kat-ot problémák nélkül???
Golf 1. 1.8 20V turbo 225 le TT fajta + chip. 13.5 pocsék rajtal.
175 km/h volt a célvonalija ami szerintem nem szar. Főleg 4 éve amikor még nem volt ennyire erős a mezőny. A mostani kocsimmal már ki sem megyek égetni magam.
Nem 1.6 os 60 láb. Lehet rá nyomtam véletlenül valamire ?Akkor viszont megkérem ave urat ,hogy törölje azt az eredményt amire rá nyomtam (köszönöm). A Golfal 2.2-2.3 60 láb volt ,vagy valami ilyesmi nem tudom meg kellene keresni a papírt.
Na vissza mentem ma az euroringre tesztelni, és rájőttem ,hogy tegnap simán tulmelegedett a gumi az volt a probléma. Nem bír ki 2 körnél többet 32 fokban nyélen. Ennyi. Ma jól szerepelt nagyon, a köridők (gyorskörök) 1:25 végig. 1.25.99 - 1.25.71 - 1.25.21.
Nagyon örülök. Jól szerepelt a gumi és a kocsim is.
Épp ezt mondom(Csak én nem vagyok eláljulva a toyo r888 tól vagy más is? )
A kocsim ugy tolja az orrát mint egy hajó ezzel.
Pedíg játszottam a gumi nyomással is.
de semmi javulás.
Tschokker.
Kelleni fog, csak tudnom kell ,hogy mikori a gumi, mert ha régi, akkor nem jó.
Tudsz küldeni egy tel számot és a többit meg beszéljük személyesen.
Ma este kapok méd 1 gumistól árajánlatot azt még megvárom, aztán meglátjuk.
Égyébként köszönöm a segítséget Tschokker.
Idei a gumi még annyit megtudsz mondani(mert az fontos)?