de gyorsitás közbe torpan meg, ha 2700nál tartom és nyomok egy padlot ugy még nem torpan
viszont ha egyenletesen gyorsitok 2700 -as fordulat alol akkor jön elö, és volt hogy 2.dik sebeség fokozatban, de volt hogy 5.dikben, teljesen változo
olyan jellegü problémám van, hogy az auto gyorsításkor néha megtorpan....
a jelenség nem állandó, de ha torpan akkor azt mindig 2700as fordulatnál teszi kb. pár tized másodpercig...jaaa és nincs semmi hibakod
ahány szakival beszéltem mindeki mást mond és csak találgatnak...
-turbo geometriája szorul
-üzemanyag ellátás
-gázpedál jelado
-lambdaszonda
-légtömegmérö
ezek a lehetöségek merültek fel.....
gondoltam megkérdezem itt is hátha van valaki aki tapasztalt már ilyet....
Ujabb kérdéssel fordulok hozzátok, lehet h hülyén fog hangzani
Szoval ráraktam a dierektszüröt a d4d-re és nagyon jo hangot adott neki, sokkal jobban hallatszik a turbo mikor sziv, de mikor elengedem a gázt olyan hülye reszelös hang jön a turbobol, gondolom azért mert ekkor engedi el a nyomást, ezt a hangot hogy lehetne kiküszöbölni, valamint ha a direktszürö rajta van sokkal hangosabban kerreg, jobban hallatszik a tipikus diesel hang, és jo lenne ezt is tompitani.
Tudom ha a gyári dobozos levegöszürö van rajta akkor tök halk minden, de akkor a turbo se fütyül, szoval ha tudtok irjatok valami instrukciout
Jah!
És gart mindenkinek aki lacházán ottvolt, jo idö volt rátok
Nemtom megmérni mert a felni pesten van, én meg szegeden
még mindig nem sikerült a felniket megvenni a corolára, mert a momo szállitmány késik már vagy 3 hete, legalábbis ezzel etetnek, azt közbe keresgélek igy bukantam erre a pacskerra!
irtad a blogban h folyaatosan a tesztelésre készülsz, valami videot csináltok-e ami ide az oldalra felkerül, biztos sokan kiváncsiak hogyan alakul a vas!
ez meggyözö volt, egyébként láttam már ts-en is 18 ast!
De hát jol megkell fontolni egyszer akarok csak ilyenre költeni mert hát ugye senki se sz@rja a pénzt.
akkor a 17esre 205/45/17?
ez az, ezt semtom h melyik momo legyen, meg h mekkora, mert hát a d4d-m csak 90le, alá kéne probálni mindketöt mindkét fajtábol, hátha szétb@ssza az ideg az eladot
Érdekelne h szerintetek melyik állna jobban a corollán, és h 16" vagy 17" colost vegyek, mert idáig mindenki le akart beszélni a 17-es röl az utak minösége miatt.
A polir peremes a MOMO corse black, a matt fekete szegecsekkel pedig a Momo FXL-one black!
Ilyet valaki probált e már, egyáltalán megéri e???
A dizel Lagunakban megoldhato, hogy a szelepet mas pozicioban ("elforgatva" szerelik vissza. Ekkor a szelep mukodik, de nem befolyasolja a motor mukodeset. Azert fontos, hogy mukodjon (nyisson-zarjon), mert a motorvezerlo elektronika szereti tudni, hogy az EGR funkcional. Ha kivesszuk az EGR-szelepet, a vezerles meghulyul. Igy viszont van is szelep, meg nincs is. Mivel a szelep immar nem erintkezik a kipufogogazzal, az orok elete is garantalt :-)
A Laguna EGR-szelep nelkul is atmegy a zoldkartya vizsgalaton, es teljesiti a kornyezetvedelmi normakat.
Bonusz, hogy az oxigenszegeny kipufogaz visszavezetese amugy csokkentette a motor teljesitmenyet, es aszelep kiiktatasaval ez a fojtas megszunik. Az auto teljesitmenye no, a fogyasztasa csokken.
Corolla TS vagy Civic Typer a "jobb"???
Mert nekem mindkettö nagyon bejön, egyedül a civic váltoja h a müszerfalon van az nagyon nem tetszik.
Lehet h lecserélem a d4d-t.
kaptam egy powerbox-ot kölcsön, csak nem tudom most kiprobálni h menyive gyorsul jobban mert esik ez a kurv@ esö azt csak kapar
120 as temponál box nélkü 5 liter volt a pillanatnyi fogysztásom, boxxal meg 4 liter!
1 hétig benne lesz azt majd kiderül h marad e vagy nem, majd irok mik a tapasztalatok
Köszi h probálsz segiteni, de amit te irtál az azé joval jelentösebb teljesitménynövekedés mint amit én irtam. Tán csak kibirja a japán vas a plusz 20le meg kb 60 nm-t!
azt viszont sok helyröl hallotam meg olvastam h a tuning box egy rakás sz@r! meghülyiti az elektronikát.
Várok még kommenteket!
Azt amit irtam az a max amit ki lehet hozni, a cég azt irja h 110le és a 250nm az amire ö garanciát tud válalni, és le is tudják mérni! Valamint a servizbe nem tudják kimutatni mert egy teljesen uj progit irnak. (állitolag)
Az auto 1800 tol kb 3000 ig huz. és 5250 né tilt legalábbis zöldkártyán üresbe nem forgott tovább, de rosz volt halgatni.
Csak néha jön rám az 5 perc , de akor fél oráig minimum eltart
1 esbe és 2 esbe most is elforogna ha a esp nem fogná meg
Van egy 1.4d4d corollám és gondolkodtam rajta h alávessem e chiptuningnak (nem tuningboxnak!) érdekelne a véleményetek, megéri vagy nem.
Nem akarok versenyezni vele csak szeretem ha van egy kis + a mociba ha szükség van rá.
Valamint mennyire káros vagy nem, mert mindenfélét halotam már rola.
Állitolag a 90le böl 120le és 190Nm böl 280 Nm lehet chippel kihozni ez az amit a computer enged és elvileg nem káros.
És ha van chip benne érdemes e nagyobb coolert felteni ,mert a gyéri elég kicsi?
elöre is köszi a válaszokat! Lasi
összesen 44 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
de most viszem majd 90ezres szervizre, és akkor mondom nekik hogy ott kezdjék a vizsgálodást
köszi a tippet