ködzönöm az r888-al kapcsolatos hozzászólásokat. nekem volt lehetőségem próbálni az r888-at esőben kakucson, jobban tapadt mint az utcai gumim, az utcaival jobban tolta az orrát.
lehet következő nyárra megpróbálok r888-al járni. esőben nem használom mert száraz aszfalton is keresztbe tudnék állni akár 130nál
kinek milyen tapasztalata van r888 ügyileg? utcai használatra ajánlott-e vagy lekopik 1000 km alatt, esőben hogy viselkedik?
pályán tudom milyen, ott használtam már.
valakinek van információja milyen gumi a BRIDGESTONE Potenza RE050 A? tapasztalatok?
új gumikat veszek, és ezt néztem ki magamnak.
225/45/17 Y és 235/40/17 Y. a 4 db lenne 150 ezer ft.
Viszont én tudok neked egy KKK27/29-et kopp felújítva ami 10.4-et tudott az autómon. Most nem az enyém, de a gazdája 180 papírért megválna tőle. Konkrétan mindene vadonat új csak a ház a régi....
Alku nélkül, mert amúgy 200 Huf!
Buék neked is."
Ez nagyon jól hangzik, de nekem 29-oldallal elvileg nem fér el, bele lóg a kaszniba
Azóta kiokosítottam magam, mert ha újat (márha lenne új) szeretnék akkor a BMWtől kell rendelni speckó csonkal. Ennek nem jártam utánna. Szóval a 25 éves turbót kell felújítanom sajna...
én szereltem, hát nem egy bonyolult dolog eddig müködött. én padlógázasra csináltam meg, nem gombosra. az nem tetszett. a gázbowden potmétere elé raktam a mikro kapcsolót. van egy áramtalanitó gombom, amit ha bekapcsolok ugye áram alá helyezi a rendszert és amikor padlógáznál van a pedál, akkor nyomja be a nitrót a szivósorba. 1,8 nak nem nagy meg nem féltem. bent van egy vemses wbo müszer ami méri a lambdát és a kipufogógázhömersekletet az 1-es hengerbe. ha itt minden rendbe nagy gáz nem lesz. és igen nitrosystemes. még zex vagy nos-os szett kipróbálnám bár tökugyanez. vagy hengerenkénti nitrós, mint a nagyoknak ) csak az már komoly összeg. AJÁNLOM! nem kell hozzá elektronikát cserélni...
persze a 75 100le-s löket, nem azt jelenti hogy annyival erősebb. a gyárilag 140 le-s autóm, 1,8-as, 16v-s, ez meg van chippelve, kb 145-148 le lehet, és 1320kg + én 75 hps lökettel meg 15,1-et 100assal 14,9et. max. 200 le tud
értem. JE dugó, nem olcsó, 1700 dollár + vám és szállitás.
gyárilag ez a motor 250 le, és 0,6-al van töltve k27-el. most 1 bar-1,2 lenne a cél, talán ez a plafon amit bir a turbo, kb. 300-320 le
srácok, 6 hengeres turbósba milyen kovácsolt dugót érdemes tenni? kitől, honnan és mennyiért?
a gyári töltés 0,5 , 1-1,5 barral lenne töltve. én a JE és a Wössner között vacillálok.
köszi! na most ami van az 150Le 1,8t k03-al az tuti. szóval a 250le kell k04, ami felmegy a leömlöre, egy másik ecu és nagyobb injektor. pl. ahogy TT-ket szereltek
Én nem zárnám ki a féket! Sőt!
Az én esetem friss, tegnapi.
Nekem is 110-120tól rázta a kormányt nagyon, de érezhetően a bal eleje rázott. Nem a felni nem a gumi, mindkettő jó, nem gagyi, megütve se volt a felni, látszódna és tudnék róla. Ami érdekes volt, 50 km után uszott a fékporba a felni, de csak a bal. Olyan forró volt, hogy szabad kézzel nem lehetett megérinteni. A probléma oka az volt, hogy dugattyú gumitakarója a nyeregbe lyukas volt, emiatt beázott és a dugattyú beragadt, be is rozsdásodott. A betét új volt, több mint a fele elfogyott. Hát ez van!
én 20 liter 100as vpowerhez raktam 10 liter e85öt. hatás semmi, de hát tesztelni se volt idöm
de szerintem 10-10 litert erdemes keverni. és marhabüdös. de nem sok értelmét látom. én azt is halottam hogy az üzemanyagcsöveket, ami gumi azt bántja a metanol