Egy kerdesem lenne kint volt az udvarban a coupem egesz telen ,ma megjaratam egy kicsit normalisan tehet az lenne a kerdesem miert ugral a szelessavu lamda erteke osze visza 0.75 24.0 33.2 lehetetlen szamokat mutat a muszer de van amikor 0.85-ot mutat lehet megfagyot vagy mi a rak van vele a kocsi amugy teljesen jo ezt leszamitva.
Nekem ano volt egy opel Vetctra 25v5 automata váltos kocsim senki nem jöt rá a hibájára (opel Service se) ök nekik sikerult 06-30-9905-141a muhely szám 061-283-7879.téneg jok. Csak opelekel foglalkoznak
ok közsönöm .azért szeretném kérni az r5 mérését mert végre öszeált ,kapot egy elektromos ác dadogás is elmult kiváncsi leszek igy mit fog tudni,a multkori versenyen azért nem meni a piros turbos honda elen,mert megint megrepesztet egy huvelyt és henger fejes let,de most kapot mégegy uj huvejt és dugo garniturát amit a hozáértök szerint már lehetetlen tönkreteni, de lehet nekem sikerulni fog.
sziasztok azt szeretném megkérdezni töletek,rendelek egy air/fuel mérö muszert azt mondta az egyik okos haverom hogy a karburátoros kocsit nem méri pontosan a lamda szonda?mi igaz ebol segitséget elöreis köszönöm.
ok. Köszi szépen, egyébként még nagyon gyerek cipőben van a kocsi, nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz. Utolsó pillanatban lettünk kész vele, a szerelő önszorgalomból felemelte az első torziós rugót, hogy majd a slick jobban befér, így az eleje magasabban volt mint a hátulja. Szerintem ezért kapartam mint az álalt, de most csinálják, hogy kivágják a sárvédőt és csontra leültetik az elejét és a hátulját bemerevítik. Segítségen még egyszer köszönöm.
Holnap találkozunk, mert kimegyek jegyet venni a mozira.
Szia Ave.Szeretném kérni a saegitséged iletve tanácsodat.Megtaláltuk az okát miért durant el a t3-as turbonk nem a r5 alpinra valo gyujtás volt a kocsin hanem egy másik renaulté.Találtunk ma egy masik problémátr is kiseb a kipufogo mint a gyári ezt a elözö gazdája rakatta rá a devil tuningnál gratulálok nekik,ez is véletlenul derult ki .Kérdésem a következö ha visza rakjuk a gyáritkipufogot megemelt turbo nyomásnál mert már nem szeretnék töbet költeni ere a r5 re ,azért téged kérdezlek eröl mert elejinte midenki okos volt ezel a r5 tipusal de mostanra már feledták.mégegy gond 4-böl 2-tö-ngk(pupos) gyujto gyertyát letörte az aját tudnál valami jo gyertyát javasolni.Segitséged elöre is köszönöm.
Szerintem sincs semi gond ezel az uj fékel szerintemis jo. lényeg a tuningban szerintem meg az hogy a lecserélt dolognál pl régi féknél job loegyen az uj egy picivel és akor már megérte a csere. Amugy soksikert kivanok az uj fékekhez.