timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 236 bejegyzés
1  2  3  4  5  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 DrT
válasz erre 2008.06.04. 20:01:01 (10530
Az egyik itt futó google hirdetés Mosolyog ezek tényleg még mindig eladhatók? Mosolyog

http://www.energyrelease.hu 
 DrT
válasz erre előzmények 2008.05.21. 21:32:31 (10366
Nem, csak neked már az is elég, ha gyors vagy Mosolyog  
Re: szabyk RST (10365)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.05.21. 10:47:16 (10361
Azért azon ne lepődj majd meg, ha a Stage 3 szerkezet ugyanaz, mint a Stage 1-esé Mosolyog
elő tud fordulni.

Ha szinter hülyeség a "kevlár" miért jó?  
Re: glo (10351)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.28. 20:48:37 (10033
Kárlitó Mosolyog

Ha a szerkezet a limiten van, attól még egy komolyabb tárcsával tud több nyomatékot kezelni.

És ha már szerkezet, akkor miért nem több tárcsa? Az a legjobb, több kisebb tárcsa. 
Re: carlosracing (10032)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.28. 20:24:00 (10031
ne barátkozzatok a Yetivel, nincs rátok jó hatással Mosolyog

Sok megoldás kinálkozik az átvihető nyomaték növelésére, és azért mert neked az egyik megoldásod van alkalmazva, attól a többi még pont ugyanolyan hatékony Mosolyog  
Re: szabyk RST (10029)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.28. 20:20:16 (10030
ne égessél Mosolyog
tárcsaszám, súrlódási együttható, surlódási közepes sugár, nyomóerő.

ha ebből csak az egyik változik, az is viszi magával a végeredményt, ugyanis sima lineáris szorzat a vége. 
Re: carlosracing (10028)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.28. 19:48:48 (10027
"a szerkezet a lényeg....... "

Te Bobi, ebben igazad is van, de a sima ferrodos surlódó betét súrlódási eggyüthatójánál a szinterfémé 50%-al magasabb, ergo ennyivel nő is az átvihető nyomaték. 
Re: szabyk RST (9956)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.08. 14:29:27 (9795
Hüjjeség ellen nem véd semmi Mosolyog  
Re: ave (9789)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.08. 14:29:09 (9794
Szerintem ezek a dugók nem annyira kínai eredetűek Mosolyog
Bár a kínaival nincs semmi baj, úgy egyébként.

 
Re: Crybaby (9790)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.08. 10:31:52 (9788
De hüjeség ellen ezek sem védenek Mosolyog  
Re: DrT (9787)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.08. 10:31:27 (9787
De a tied egyrészt szívó, másrészt harmatgyenge Mosolyog

Nyílván a Cossie az egyik legeslegjobb megvásárolható termék a piacon, de többi is jó.
Arias, Wössner, Omega ezek jók eléggé.

Mondjuk JE-t nem biztos, hogy beépítenék egy komolyabb konfigba Kacsint  
Re: carlosracing (9786)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.07. 20:51:05 (9779
megvolt Mosolyog majd beszélünk, nálam havazás volt múlt hétig 
Re: szabyk RST (9771)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.06. 21:57:56 (9764
Már hogyne volna mért időm Mosolyog Még a kis ótvaroska Celicaval is van mért futamom, hát még a turbóclióval Mosolyog  
Re: carlosracing (9763)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.06. 16:38:28 (9761
"Kezdődik megint ez a faszság hogy kinek milyen az iskolai végzettsége, blabla. Na erre nem vagyok kíváncsi! Mintha a diplomával automatice észt is adnának. Dühös  "

Na most ez hogy jön ide? Mosolyog  
Re: carlosracing (9759)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.03. 01:49:59 (9716
de utánna kirugózta magát, akkor visszakapja a 300 Le nagyrészét? Mosolyog  
Re: Bkori (9713)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.03. 01:49:10 (9715
neked négy hengerre sem jön ki a 120 Le Mosolyog

Azt mondtam, hogy a kínai Hbeam is bőven jó 150 Le/ hengerig, ha ezt nem űrfordulat mellett várod nagy lökettel együtt.

Egy komoly gyári alja is csodákra lehet képes, de te arról megint ne álmodj Spooooon gááárd Mosolyog  
Re: Spoon (9712)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.02. 21:27:48 (9710
egyet kell érteni Kacsint  
Re: etitech (9707)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.02. 21:26:55 (9709
pont ennyi a sarki boltban Mosolyog
 
Re: soma (9701)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.04.01. 12:41:47 (9682
Meg kéne nézni ki csinálta, a föbb méretek és megmunkálási eljárások tükrözik-e az értelmet a művelet mögött, vagy alapból kuka (láttunk már ilyet, sokat, sok pénzért).
Gyűrűt, csapszeget ad-e hozzá, illesztést tud-e mondani, hőkezelés milyen volt, felületén van-e valamilyen felhordott réteg, akár súrlódás, akár hőtűrés miatt...
Nem utolsó sorban, mennyiért adja, merthogy ha Hondához kell, akkor igen olcsó a megbízható minőségű külföldi cucc is.

 
Re: Robi-ka (9678)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.31. 18:37:59 (9676
Buga vagy kész darab? 
Re: Robi-ka (9672)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.29. 22:26:47 (9662
Ebben az a szép, hogy a negyedmérföld mindegy, hogy hova van kitűzve, erdőben, hegyen, aszfalton Mosolyog  
Re: Turboá (9661)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.29. 14:52:20 (9649
amekkora teljesítményed van, szerintem a beföttes gumi is megteszi Mosolyog
Jó neked a 2000-es, legfeljebb nagyobb fordulaton kapsz egy kis extra kompressziót, ha megnyúlik. 
Re: Crybaby (9642)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.29. 14:50:20 (9648
volt abból turbós...  kell motor hozzá? 
Re: Turboá (9647)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.21. 08:04:46 (9553
Ez a benyapumpa gyárilag nem a tankban van?

Ha a szívóág fellevegősödik, miközben van elötte benzin, és nem szív falsot, akkor az azért van, mert   a túlzott depressziótól benzinbuborékok képződnek, amit fellevegősödésnek tapasztalsz.
Ha van szúkület, dugulás, átmérő változás a pumpa elött, az okoz ilyet, vagy ha hosszabb úton kell szívnia, mint amire tervezték. 
Re: Atommanó (9546)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.20. 23:02:25 (9545
Péntek? Kacsint
Ma túl jó dolgom volt Celica ügyileg Mosolyog  
Re: szabyk RST (9543)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.20. 20:25:52 (9540
Bocs, hogy megkérdezem, de van benga abban a tankban? Mosolyog  
Re: Atommanó (9537)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.17. 21:20:48 (9482
Tök jó kép, mintha a pillangó egy kompresszorházzal kezdődne Mosolyog  
Re: Ca Sa (9478)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.14. 20:45:53 (9417
Tehetsz bele szivacsot is, legalább nem is lötykölődik ide-oda, és alul mindig lesz benga. 
Re: Roberto (9413)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.12. 11:16:58 (9355
én már akkor is fékeznék, amikor mennék az autó felé Mosolyog  
Re: civiccoupe (9353)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.12. 10:23:56 (9352
Te Kópé!

Valamelyik nagysikerű filmben nem azt mondta a versenyző, hogy ha fékezel, már vezstettél is? Mosolyog    Minek akarsz te fékezni egyáltalán? 
Re: civiccoupe (9351)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.11. 19:12:00 (9344
van pedig, valami térfogat-súly néven fut.
megvan adva egy adott sűrűség,  vagyis egység súly a térfogathoz, és amelyik irányban ettől eltérsz, úgy fizetsz többet.
(hiába könnyű, ha nagy a terjedelem)

Ha ez itthon nem volt, vagy elbakizták, annak csak örülj Mosolyog
 
Re: dani1121 (9343)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.11. 14:28:45 (9337
pedig elég sok kép van benne Kacsint
Annyira nem vészes elolvasni.

Rytának annyiban igaza van, hogy minden ilyen könyvet a helyén kell tudni kezelni Mosolyog
Mondjuk ő nem tudom mióta tud olvasni egyáltalán Mosolyog

De hogy ne legyek OFF, van valakinek tapasztalata küszöb hajlító- Váci úti műhellyel? 
Re: Falco (9336)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.11. 12:55:19 (9335
Ne túlozz, nem tart egy csészényi ideig elolvasni! 
Re: hungryta.com (9332)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.08. 20:53:21 (9276
itt nem válik be a formára hajlítás? akkor olyan görbülete van, mint az eredetinek...
hőlégfúvóval lehet szépen formálni. 
Re: Atommanó (9270)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.05. 11:25:15 (9211
"Rá van írva az "E" és nekem bejött.  "

Ha filctollal van, akkor nem igazán ér ám! Széles vigyor  
Re: Lymphater (9209)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.04. 09:01:22 (9189
Ajjaj Mosolyog Az se ma volt. 
Re: gigford (9186)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.04. 09:00:46 (9188
Te csak ne szerénykedjél! Mosolyog  
Re: Turboá (9187)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.03. 20:00:29 (9176
Az szép, ha adnak ilyen garit, és érvényesíteni is tudod.

Géptető project:
Az én leírásom alapján? Az marha rég lehetett Mosolyog Hálából nem csinálsz nekem sárvédőket baráti áron? Mosolyog  
Re: gigford (9168)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.03. 19:59:18 (9175
ugyan, a nitrogén oxidok nem veszélyesek Mosolyog  
Re: ave (9172)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.03. 19:58:28 (9174
Ettől félek én is Mosolyog  
Re: tommyt (9170)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.03. 15:39:54 (9166
Jaja a Transiton is igen kényelmes Mosolyog  
Re: De4dSn4ke (9165)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.03. 15:27:02 (9164
Tudja!

Egy hét használat után feltünt neki, hogy van ott egy pedál bal oldalon, azótra használja is Mosolyog  
Re: szabyk RST (9163)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.02. 17:55:19 (9154
Bocsi, hogy megy a dolog, de nem hiszem, hogy meg akarnád fizetni Kacsint  
Re: 345i (9121)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.02. 01:57:48 (9119
Szia!

Én ugyen nem tudom, csak annyit, hogy ez mitől függhet.  Egy biztos, felcsörögnék egy megbízhatónak titulált turbós műhelyt a rendelkezésemre álló adatokkal Kacsint  
Re: menyuS2 (9107)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.02. 01:53:50 (9118
ezt az örök gari kérdéskör felkeltette az érdeklődésemet Mosolyog
Van ilyen? 
Re: gigford (9087)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.02. 01:50:51 (9117
Armin turbós leömlője profi módon készült cucc, mondjuk komoly adatlap kell hozzá Kacsint
És nem két forint. A minőség pénzbe kerül, annyit kell csupán eldönteni, hogy kell-e Mosolyog  
Re: carlosracing (9109)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.02. 01:47:34 (9116
Kérdés, ez olyan powerbox, ami a railnyomás jelet veri át, mert ha igen, akkor a pillanatnyi fogyasztás valószínú(99%) nem pontos (még annyira sem, mint egyébként), mivel ez kalkulált érték, nyitásból meg nyomásból. 
Re: lasi (9095)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.02. 01:44:50 (9115
az itthoni "komoly" elvárásoknak megfelel, ezzel nincs gond, viszont elég nagyot szórnak minőségben.

Egyszer volt szerencsém beszélni a főnivel, és komoly érvei voltak a méretezéssel kapcsolatban, mely szerint: "kipufogót nem lehet méretezni, már próbáltuk számoltatni egy mérnökkel, de nem ment neki".

Hát ennyi...ez ránk nézve (is) szomorú

Mondjuk az is tény, hogy egy komoly számolt és profi leömlő az adott konfigurációhoz iszonyatosan drága (W Bandi tudna mesélni), viszont nem kis teljesítmény múlik rajta.
Egy szolid példa, 2.0 szívó 4 ütemű, négyhengeres, 16 szelepes aggregát, akár 70 lóerő is múlik a kipuffon. Ez nagyon sok teljesítmény ahhoz, hogy hanyagolva legyen a komoly munka, és a szerencsére legyen bízva, hogy ennek a töredéke kijön e még a rendszerből, vagy sem.


 
Re: firewall (9104)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.02. 01:38:30 (9114
meg felejtősnek felejtős Mosolyog  
Re: firewall (9105)
 DrT
válasz erre előzmények 2008.03.02. 01:37:56 (9113
Nagyon jól látod, és csak annyit tudok mondani, hogy egyik itthoni "neves" cég sem tud kipufogót méretezni, legalábbis akikkel idáig beszéltem Kacsint
Az, hogy csinálnak jót, az ettől még lehet Mosolyog de a tervezési metódus általában kimerül abban, hogy elfér, meg mutat valahogy, vagy koppintják valahonnan, de hogy melyik paraméter mitől függ, és milyen hatással van mire, az komoly homály. 
Re: 2105t (9106)

összesen 236 bejegyzés
1  2  3  4  5  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!