ne barátkozzatok a Yetivel, nincs rátok jó hatással
Sok megoldás kinálkozik az átvihető nyomaték növelésére, és azért mert neked az egyik megoldásod van alkalmazva, attól a többi még pont ugyanolyan hatékony
Te Bobi, ebben igazad is van, de a sima ferrodos surlódó betét súrlódási eggyüthatójánál a szinterfémé 50%-al magasabb, ergo ennyivel nő is az átvihető nyomaték.
"Kezdődik megint ez a faszság hogy kinek milyen az iskolai végzettsége, blabla. Na erre nem vagyok kíváncsi! Mintha a diplomával automatice észt is adnának. Dühös "
Meg kéne nézni ki csinálta, a föbb méretek és megmunkálási eljárások tükrözik-e az értelmet a művelet mögött, vagy alapból kuka (láttunk már ilyet, sokat, sok pénzért).
Gyűrűt, csapszeget ad-e hozzá, illesztést tud-e mondani, hőkezelés milyen volt, felületén van-e valamilyen felhordott réteg, akár súrlódás, akár hőtűrés miatt...
Nem utolsó sorban, mennyiért adja, merthogy ha Hondához kell, akkor igen olcsó a megbízható minőségű külföldi cucc is.
amekkora teljesítményed van, szerintem a beföttes gumi is megteszi
Jó neked a 2000-es, legfeljebb nagyobb fordulaton kapsz egy kis extra kompressziót, ha megnyúlik.
Ha a szívóág fellevegősödik, miközben van elötte benzin, és nem szív falsot, akkor az azért van, mert a túlzott depressziótól benzinbuborékok képződnek, amit fellevegősödésnek tapasztalsz.
Ha van szúkület, dugulás, átmérő változás a pumpa elött, az okoz ilyet, vagy ha hosszabb úton kell szívnia, mint amire tervezték.
van pedig, valami térfogat-súly néven fut.
megvan adva egy adott sűrűség, vagyis egység súly a térfogathoz, és amelyik irányban ettől eltérsz, úgy fizetsz többet.
(hiába könnyű, ha nagy a terjedelem)
Ha ez itthon nem volt, vagy elbakizták, annak csak örülj
Én ugyen nem tudom, csak annyit, hogy ez mitől függhet. Egy biztos, felcsörögnék egy megbízhatónak titulált turbós műhelyt a rendelkezésemre álló adatokkal
Armin turbós leömlője profi módon készült cucc, mondjuk komoly adatlap kell hozzá
És nem két forint. A minőség pénzbe kerül, annyit kell csupán eldönteni, hogy kell-e
Kérdés, ez olyan powerbox, ami a railnyomás jelet veri át, mert ha igen, akkor a pillanatnyi fogyasztás valószínú(99%) nem pontos (még annyira sem, mint egyébként), mivel ez kalkulált érték, nyitásból meg nyomásból.
az itthoni "komoly" elvárásoknak megfelel, ezzel nincs gond, viszont elég nagyot szórnak minőségben.
Egyszer volt szerencsém beszélni a főnivel, és komoly érvei voltak a méretezéssel kapcsolatban, mely szerint: "kipufogót nem lehet méretezni, már próbáltuk számoltatni egy mérnökkel, de nem ment neki".
Hát ennyi...ez ránk nézve (is) szomorú
Mondjuk az is tény, hogy egy komoly számolt és profi leömlő az adott konfigurációhoz iszonyatosan drága (W Bandi tudna mesélni), viszont nem kis teljesítmény múlik rajta.
Egy szolid példa, 2.0 szívó 4 ütemű, négyhengeres, 16 szelepes aggregát, akár 70 lóerő is múlik a kipuffon. Ez nagyon sok teljesítmény ahhoz, hogy hanyagolva legyen a komoly munka, és a szerencsére legyen bízva, hogy ennek a töredéke kijön e még a rendszerből, vagy sem.
Nagyon jól látod, és csak annyit tudok mondani, hogy egyik itthoni "neves" cég sem tud kipufogót méretezni, legalábbis akikkel idáig beszéltem
Az, hogy csinálnak jót, az ettől még lehet de a tervezési metódus általában kimerül abban, hogy elfér, meg mutat valahogy, vagy koppintják valahonnan, de hogy melyik paraméter mitől függ, és milyen hatással van mire, az komoly homály.
http://www.energyrelease.hu