F-bodyba két fajtát lehet venni, az olcsób single adjustable, ez amit itthon is lehet kapni, abban csak a rebound állítható valóban, de van a double adjustable, amin a compression is állítható, csak az a legpuhább beállításon is betonkemény, állítólag.
Bilstein-t nem ajánlják az enyémhez, gyárilag nem jó a szelepezése a mi futóművünkhöz.
Nem körözésre csinálnám, hanem utcára, olyan kvalitásban, hogy azért ha kedve támad az embernek, akkor ki lehessen vinni körözni, és nem 4:50-et menne, mint most kb
Egy kis téma:
2 hónap folyamatos állás után elfosta magát a bal hátsó QA1 állítható lengéscsillapítom. De úgy rendesen összehányta a padlót...(olajos volt isten nyugosztalja).
Mit vegyek helyette, drag gátlókat megint vagy örigaris "sárgakonit" utcára? ))
Van pár urbanlegend Csángesszel kapcsolatban, amit nem lehet eloszlatni olyan könnyen. Csak pár szerencsés egyén van, akinek kirajzolódhat a valódi kép róla - én is közéjük tartozom, mivel már láttam nővel (is).
Ahogy mondod, legnagyobb vákumhoz tartozó előgyuszi értéket!
Bár kicsit időigényes padon végigjátszani ezt az egészet egy 16x16-os táblán (vagy nemtom hondánál hogy van)... viszont ha tudsz loggolni és exportálni valami adatbázis progiba, akkor az nagyban megkönnyíti a feladatot: különböző gyújtástáblákkal logolsz az utcán, majd export és ott szűrsz különböző paraméterekre, majd összefuttatod őket. Elég fasza kis progit lehetne erre írni, mit szólsz Ave?
Padlógáznál, ahogy már írták előttem is, teljesítményre hangolsz, ami szívó módban a kopogás határ előtt lesz, lefogadom. Vagy padon, vagy ha MAF-os vagy akkor legnagyobb AFGS-re. De inkább a pad
Nekem is bennt van a légtömegmérő, viszont csak 570 whp-ig tudja követni a rendszert. Ezt el is érem 4500-as fordulaton )
4500 felett RPM vs. Fuel Enrichment táblára bízom a dolgot, nyílván, ha változtatom a nyomást, újra kell írnom.
Fizikai méretre nagy, a teljesítménnyel nincs gond Az ST76 is tudja ugyanezt a teljesítményt, finomabb, előrehaladottabb megoldásokkal, sokkal "utcaibb" viselkedéssel.