Nitrometán témában jártas valaki ?
Ahogy olvastam a 100% nitrometánnak csak akkor van értelme, ha kb 8x annyit locsolunk belőle a mociba mint benzinből - azért érdekelne, hogy adalékként érdemes e használni ?
Ha már kenőanyag. Megint előjött ez a metabond, prolong kérdés. Soha nem használtam mert klórt tartalmaz, de van aki azt mondja, hogy neki bevált (pl kevésbé melegszik tőle túl a motor)
Mert ugyebár a kisérlet látványos :
(nem, ez nem a homokszórós )
Te Cry. Fogalmam sincs milyen ez a gumi, de tényleg. Gondolom hosszas keresgélés után döntöttél úgy, hogy ezt veszed. Kiváncsi lennék mennyivel tud többet mint egy S-es A048. Hol vetted ?
Nincs, de gumimelegítés közben volt, hogy fel-felugrott bőven 1 bar fölé ! szóval (csak hangosan gondolkodom) egy 6000-7000k-ról eldobott rajtnál rendesen(!) tapadó gumiknál szerintem megjönne a nyomás. (főleg zárt wg-tel)
jaja... De ugye sopper gépe utcai gumikkal tudott ekkora tapadást és csupán a turbónyomása volt megemelve valami boost controllerr-el (nomeg a standard seb0-ás chip)
A közel gyárit arra értem, hogy pl a street kategóriában indulhasson és ne kelljen motort bontani, turbót cserélni, és egy E-s gumival menjen (pl A048 vagy BFG)
Ki kéne próbálni
Múltkor beszélgettünk arról, hogy gyári konfiggal, jól tapadó gumikkal egy utcai GT is tudhat 14-es időt. Közben most szóltak, hogy ilyen már volt is és AVE Te le is mérted
És erre írtad, hogy Neked 1kHP-s az UNO-d ?
Furcsáltam, hogy rögtön azzal kezdte a válaszát, hogy bocs, de versenyen (1/4 mérföld) voltam a hétvégén...stb...
Kiváncsi leszek beválik e Neked a stuff.
Igen, ezt így tényleg "szinte lehetetlen" kivitelezni egy 150 lovas autóval. Csak azt számolgatom, hogy elméletben egy jó gumi mire képes egy közel gyári pgt-n.
arra gondolsz, hogy egyesben nem biztos hogy előjön ez az erő ?
Egyébként ilyen tapadású guminál hogy kell rajtolni ? padlógázon csúsztatott kuplunggal ? Vagy hogy ?
Igazából az a kérdés, hogy egy picit feltekert 1.4 turbó (150 lóerővel) 1020kg-al tudhat e ilyen rajtot produkálni valami űberbrutál gumikkal ? (0-100:6.24?!)
Egyszer én is használtam ilyesmit, amikor még a gyári intercoolert volt a kocsin.
Egy gombnyomással lehetett aktiválni az overboost-ot és a szélvédőmosó-befecskendezést
Nem volt profi megoldás, de működött.
E85 témában kérnék némi felvilágosítást. Tudom, hogy régebben ki lett tárgyalva, de hátha van valami update.
Szóval van egy rakás cég, akik "e85 piggyback"-et árulnak - ezek hogy működnek ? Fixen van bennük + X % többletüzemanyag befecskendezés vagy mi ? Ha így működik, akkor +1 méretezett injektorral is meg lehetne oldani ezt - nem ? (mert az legalább kapcsolható lenne)
1.6 tipo motort kell használni kompletten. A vezérlés, csövezés, befecskendezés, stb,stb meg jöhet az uno turbóból. Többen csináltak már ilyen mocit nézz körül itt: puntogt.hu