timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 38 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.10.18. 15:15:14 (17124
Felhasználói profil
9.62 @ 235
neked is köszi! 
Re: Lizard21 (17121)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 10:46:41 (17118
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Köszönöm! 
Re: Laci_GTR (17117)
válasz erre 2010.10.18. 09:02:33 (17116
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Srácok! Tanács kéne,profi Subaru szerelőt keresnék,van valakinek ötlete?
 
válasz erre előzmények 2010.06.16. 19:28:27 (16340
Felhasználói profil
9.62 @ 235
az auto nagyon kulonleges az tuti,ráadásul mukodik is....szamomra felfoghatatlan modon Mosolyog  
Re: bulijoe (16339)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 17:17:29 (16338
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Egyébként én sem látom a rációt ebben a projektben,nem tudok túl sok 2 motoros autót ami ütős lenne,szerintem vakvágány...én csinálnék a helyetekben valami hagyományosabb autót,RWD,csőváz,persze dizellel,ami mondjuk megcélozza a 8-at.

Sajnos mióta az én autóm elérte a zsákutcája végét,azóta csak nagyon "célgépet" tudok elképzelni,ami követi a kitaposott utat..minden felesleges bonyolítás nélkül.

Megértem hogy nektek ez "demo" is egyben,tudásotok hírnöke,csak túl sok pénz és munka megy el rá.

Mindentől függetlenül maximális tiszteletem az elszántságotok és szakmai tudásotok előtt! 
Re: bulijoe (16337)
válasz erre előzmények 2010.06.15. 22:07:29 (16316
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Ja,minél nagyobbat Mosolyog  
Re: szabyk RST (16315)
válasz erre 2010.05.30. 21:42:49 (16134
Felhasználói profil
9.62 @ 235
  Egyébként az autóban a legprofibb alkatrész a váltó.
Nem ez volt benne 2006-2007-ben,akkor egy 3 sebességes+ lockupos TH350C volt benne.
Bírta az is,igaz keservesen,de fostam hogy szétmegy,így kitaláltuk hogy legyen 4l80. Így is történt,TCsabi épített egy full manuál 4l80-ast,ami szerintem egyedülálló itthon.
Sokat szívott vele,voltak gyerekbetegségei,de végül is most tökéletesen működik..
  Ez a lehető legjobb alap egy olyan váltóhoz,ami erős is,4 sebességes,és lockup is van benne.
Magyarul bírja  kb 1300Le-ig,és lehet vele autópályázni alacsony fordulaton. Én 130-al megyek ugy hogy 2200 az RPM.
  Érdekesség még hogy horror pénzért építtettünk bele kint egyedileg méretezett konvertert,mert a
tunning konverter nem bírt a motor erejével.
Ez a csere annak idején kb 4 tizedet hozott az időn szívóban,nitrós futamnál valószínű töbet.
  A hátsó hidam amiről érdemes még szólnom,ez egy Currie által egyedi megrendelésre készített Extrem Heavy Duty vázba épített 9 collos sperres híd,Explorer hátsó tárcsafékekkel.
Az infó szerint 2000 Le-t bír így kb..
Az a jó benne hogy 100-120$-ért lehet bele venni áttételt,ami elég jó ár,mi is cseréltünk már benne..
A beszerelés nem volt kis munka,mivel nem tudtak Caprice-hez való felfogatást gyártani a hídra,így ezt is TTech készítette el.
A kipufogórendszer is megér egy mondatot,két oldalt szimmetrikusan végighúzódó 86 mm-es rozsdamentes cső,elöl 2, majd hátul még 2 Magnaflow dobok,hogy elviselhető legyen a hangszint utcán..később a leömlő után kinyithatóvá tettük a rendszert,ezt gondolom mindenki észrevette Cool
  Akkor a fékrásegítés is érdekes,a motornak nem volt elegendő,illetve elég megbízható a vákumja,így egy elektromos vakumpumpás fékrásegítő került az autóba,ezt a Buick GN-ben használták,mivel azok turbósak.
  A kormányszervó olajnyomását egy Astra pumpájával oldottuk meg.
No hirtelen ennyi ami eszembe jut,meg el is kopott az ujjam már   Mosolyog




 
válasz erre előzmények 2010.05.30. 21:09:29 (16132
Felhasználói profil
9.62 @ 235
  Igen, a magabiztosság a motorosok gyengéje Mosolyog
Meg az hogy nem hallják mellettem a motorjukat,és nem tudnak fülre váltani,könnyen hibáznak...persze egy tapasztalt jó motoros elhúz tőlem,nem tudok olyat rajtolni mint ők.

70 literes a tankom,autópályán azért nem olyan dráma a helyzet,Győrig simán megyek egy tankkal.Persze ez a 400 Ft-os V-Power Racing nem esik jól Zokog
Gondolkodom hogy átállok E85-re,csak a karbit kéne átalakítani. Csak akkor a nitró lenne gyengébb..

Alakult,bár nem sok minden,kisebb himbát kapott,viszont nagyobb szelepeket,leszereltük a 2. lépcső nitrót,egyéb nem történt vele..nyár végén visszateszem bele a komplett belsejét,valószínű a hátsó üléseket is,de ezen még gondolkodom..

Napira meg egy 6.5-ös TD Chevy Van-t használok Pironkodik  
Re: kircipeti (16131)
válasz erre előzmények 2010.05.30. 13:11:44 (16128
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Már ismerik errefelé az autót,sokszor integetnek,mutogatnak,általában csak a motorosok kóstolnak be.
Sokszor lazára veszik az elindulásukat,bízva a motorukban,aztán ezek már el is véreznek...csak azt látom mikor mellettem még próbál ráfeküdni a tankra,de már akkor késő Széles vigyor  
Re: kircipeti (16127)
válasz erre előzmények 2010.05.30. 11:00:05 (16125
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Autópálya 21-22 L 120-130-as tempónál,városban ugy 35 liter,de ott azért nyomom neki... Mosolyog  
Re: orgyi (16124)
válasz erre előzmények 2010.05.30. 08:48:03 (16123
Felhasználói profil
9.62 @ 235
A 9.62-ből és az autó súlyából számoltunk kb. 1150 LE-t tavaly.
Ebből a blokkból ki lehetne hozni ugy 1300-1400 Le-t,nitróval,de akkor az már radikális versenymotor lenne.
Mechanikus vezérlés,komolyabb dugók,kiöntött blokk,elektromos vizpumpa,stb,ott már minden apróság számítana.
Ha többet akarnánk,feltöltést kéne tenni rá,de az megint egy másik szint...

 
Re: voszi (16119)
válasz erre 2010.05.29. 22:53:11 (16118
Felhasználói profil
9.62 @ 235
A motor egy tall deck 454 cid blokk. / 7.4L/ Ezeket teherautókba tették anno,erősebbek mint a sima személyautó blokkok.
A hengerfej GM Performance vas hf,komoly utómunkán esett át. Ezt TTomi csinálta.
Vezérlésem hidraulikus,bár ez eléggé feszegeti a határokat. Tripla szeleprugók,titán tányérok lettek hozzá választva,hogy bírja a fordulatot.
Egy BBC általában 6000-ig forgatható ezzel a vezérléssel,mi 6800-ig tudtuk.
Mechanikus vezérléssel tudott volna 8000 körül forogni,az + 150 Le lehetett volna...
A forgórész egy EAGLE stroker főtengely,így lett a motor 496 cid, ami 8.2 L.
Vízpumpám sima vas,mechanikus.
A töltésről egy 160 amperes generátor gondoskodik. Az üzemanyagrendszer 2 nagy Holley pumpából áll,egyik táplálja a motort szívóban,másik a nitróhoz indul.
Tavaly 2 lépcsős volt a nitróm, az első lépcső kb 300 Le-t tolt az autón, a második kicsit gyengébb volt ugy 250 Le.
Ekkor C16-al ment már csak.
A gyújtás brutál MSD6AL,mindent meggyújt..ekkor 1150 cfm-es Holley-n keresztül ömlött már a benya a motorba.
A motor 2006-ban lett kész,2009 tavaszán kapott új csapágyakat,gyűrűket,egyébként sosem volt megbontva.
Szeretem mert iszonyat erős,utcán még sosem mertem még csak megbökni sem a nitrogombot,nincs is rá szükség.
A 295-ös utcai gumit 80-nál még meg lehet füstöltetni vele,ettől általában mindenki befosik Mosolyog





 
válasz erre előzmények 2008.07.08. 19:05:57 (11051
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Igen,az Hamann tunningos volt,ha jól emlékszem 650 Le körül mondta a srác. 
Re: ave (11047)
válasz erre előzmények 2008.01.04. 16:28:17 (7985
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Elég jó évkezdet!  
Re: civiccoupe (7980)
válasz erre előzmények 2007.08.07. 23:14:49 (4727
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Nekem hamarabb sikerült  
Re: hungryta.com (4725)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 23:48:29 (4165
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Én is,csak sajnos nem érkezett meg még a saját slickem,ezért kölcsöngumival kell mennem,ami kicsit kisebb az enyémnél./meg régi/
 
Re: ave (4164)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 23:35:17 (4163
Felhasználói profil
9.62 @ 235
igen,bár dragradiallal nem lehetett csak lassan behozni a 100%-ot ,így is túlforgott a kerék.
Kell a slick ehhez majd 
Re: ave (4161)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 23:16:23 (4159
Felhasználói profil
9.62 @ 235
vagy progresszív vezérléssel,a lényeg hogy már a rajtnál lehet adni neki 
Re: oioio-1 (4156)
válasz erre előzmények 2007.06.26. 23:14:35 (4157
Felhasználói profil
9.62 @ 235
lehet hamarabb is tolni a nitrót ha van tapadás 
Re: ave (4154)
válasz erre előzmények 2007.05.17. 09:21:37 (3693
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Ügyes vagy!
Egyszer szívesen megnézném majd  
Re: hungryta.com (3690)
válasz erre előzmények 2007.04.27. 06:55:27 (3268
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Gótbetűk hol vannak?  
Re: tommyt (3267)
válasz erre előzmények 2007.03.28. 23:05:29 (2818
Felhasználói profil
9.62 @ 235
www.xela.hu
Ő errefelé a nagy műanyagmágus,keresd meg.Mályiban lakik.
Biztos tud segíteni.
Ha nem megy így,szólj,megkeresem a tel számát. 
Re: Saabolcs (2816)
válasz erre előzmények 2007.03.28. 12:32:09 (2808
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Köszönöm.Megoldottam. 
Re: ave (2805)
válasz erre előzmények 2007.03.28. 11:02:28 (2800
Felhasználói profil
9.62 @ 235
ebben segíts egy kicsit többet.Mit tegyek?Látom a timeslipet,be vagyok jelentkezve,hova kattintsak? 
Re: ave (2799)
válasz erre előzmények 2007.03.28. 07:06:57 (2796
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Az első 2 futamot TCsabi, aztán 3-at én.
A 209-et én mentem. Csabi majdnem megfolytott.  
Re: ave (2787)
válasz erre előzmények 2007.03.27. 22:17:19 (2783
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Na azért elnézve a 60 lábas időket,jócskán ráférne a könnyítés az autóra.
Vannak erre tervek is.
Most a motorbeállítás a legfontosabb,gumi,kis futómű faragás, aztán majd meglátjuk. 
Re: Bkori (2781)
válasz erre előzmények 2007.03.27. 22:07:25 (2779
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Nem csőváz,eredeti marad 
Re: ave (2778)
válasz erre 2007.03.27. 21:48:10 (2777
Felhasználói profil
9.62 @ 235
jól sikerült  
válasz erre 2007.03.27. 21:46:55 (2776
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Így állok: 
válasz erre 2007.03.27. 21:45:48 (2775
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Hajóval jön? Na ez szopás.
Nekem a másik autómhoz jön tévedésből egy csavarszett hajóval,nem is bírom kivárni,vettem másikat,ami már itt van.
Nekem ma egy hete műtötték a térdem,de most vasárnap már visszatettük a bódét az alvázra,és teljes gőzzel szerelném össze,ha holnap nem kéne varratszedésre mennem.
Lassan bele kell kalkulálnom az éjszakákat is a munkába,csak akkor meg nem tudom mikor alszom.
Én is május végére szeretném menetkészre hozni az autót.
Na hajrá!!!
 
válasz erre előzmények 2007.02.15. 20:35:30 (1986
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Köszi mindenkinek!  
Re: hungryta.com (1981)
válasz erre előzmények 2007.02.14. 20:20:11 (1973
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Azok a heggesztéshez kellenek
Persze van a pincében pár ugyanilyen,csak a töltelék más.
2 hete született kislányunk,a párom szívta a szüléskor a dinoxot,én meg azon gondolkoztam közben hogy átfejtek kicsit a saját palackomba.
Amúgy tényleg van 1-2 dolog amit nam bírok kihagyni az autómból.
Nem tudom kész leszek-e áprilisra,de májusban mindenképp találkozunk. 
Re: hungryta.com (1972)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 18:48:17 (1964
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Köszi a biztatást,nagyon élveztem azt a napot!
Szeretnék menni ebben az évben többször,bár ha a Te autód /is/ elkészül nem lesz sok örömöm a match-ekben
Bár vannak még ötletek amiket megvalósítunk,de én azért elsősorban utcára szánom az autóm.
 
Re: Falco (1963)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 17:49:12 (1962
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Nem ment az előbb a kép a hsz-el.
Ennél jobban már nem lesz szétszedve  
Re: slowlow (1961)
válasz erre 2007.02.13. 17:46:49 (1961
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Most fényezik az autót,vagy 3 hét múlva kerül haza,aztán összerakom.
Persze aztán még sok finomítás vár rá,meg megpróbáljuk kicsit gyorsabbá is tenni,iszonyat durva gépek készülnek mostanában ahogy látom itt,elég kemény szezon lesz ha elkészülnek ezek az autók.
Fel kell kötni a gatyeszt  
válasz erre előzmények 2007.02.13. 17:27:05 (1959
Felhasználói profil
9.62 @ 235
30 collos slick befér.Cipőkanállal.
Futómű a gyári csavarrugós,az tökéletes a gyorsulásra,persze állítható telókkal. 
Re: ave (1958)
válasz erre előzmények 2007.02.13. 17:00:06 (1957
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Igen,befér a 315-ös kerék így is.  
Re: ave (1956)
válasz erre 2007.02.13. 16:40:24 (1955
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Csak ugy mutatom hátha valakit érdekel,itt tartok: 

összesen 38 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!