timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 279 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.03.03. 16:07:19 (13402
Felhasználói profil
10.92 @ 200
De igen, megfáradt generátor is lehet. A generátor pozitív lábán milyen feszültséget mérsz?

Persze, én is home made-re gondoltam. Ahogy írtam, egy vastag vezeték a generátortól az üzemanyag pumpa reléig, majd esetleg onnan tovább a pumpáig.  Már ha nem a földet kapcsolja, de ez nem valószinű. 
Re: LacUS (13401)
válasz erre előzmények 2009.03.03. 15:51:40 (13400
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Vmi "hot-wire" kit kell oda, ami a generátortól közvetlenül adja a pumpának a delejt (természetesen egy relén keresztül) egy böszme kábelen... 
Re: LacUS (13399)
válasz erre előzmények 2009.03.03. 15:19:21 (13398
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Alapigazság, hogy adott határon belül minél több annál jobb. Másik oldalról, bizonyos pumpákhoz illik vmi intelligens feszültség regulátort használni, ami részterhelésen korlátozza a feszültséget, ezzel küzdve a pumpa túlmelegedése ellen. De ez inkább olyan pumpáknál játszik amit első sorban verseny célokra terveztek és a user közúton is használni akarja (pl Aeromotive néhány terméke). 
Re: LacUS (13396)
válasz erre előzmények 2009.02.05. 00:41:08 (13209
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Két különböző dolog. A BOV a pillangó szelep elött lakik és elengedi neked a nyomást amikor a pillangó szelep már zárva van, de a turbo még tölt (pl váltásoknál, vagy más hirtelen gázelvételnél) védve ezzel a turbot. A POV a pillangó szelep után lakik és manapság nem igazán használják. Elsődleges szerepe ennek is a védelem, kinyit ha a nyomás egy bizonyos szint fölé kúszik. Megbizható nyomás kontroll esetén nincs rá szükség szerintem. Míg a BOV egy kézi váltós utcai járművön létszükséglet... 
Re: kissnandi (13205)
válasz erre előzmények 2009.01.29. 10:23:46 (13066
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Nem is azt írta a kollega, hogy az első lambda után....
---
Elképesztő mennyit beszéltek erről.

K: A 2. lambda után eltávolíthat a user mindent anélkül hogy erről az ECU tudna?
V: Igen.

K: Jobb lesz ettől neki?
V: Nem biztos.

 
Re: carlosracing (13065)
válasz erre előzmények 2008.12.08. 18:22:12 (12509
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Köszönöm, rácsörgök... 
Re: Atommanó (12506)
válasz erre 2008.12.08. 17:52:28 (12505
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Urak! OFF. Van esetleg vkinek elektronikai panelek javításában jártas szerelő ismerőse? Egy futopad elektronikáját kellene megvizsgálni... ON 
válasz erre előzmények 2008.11.19. 21:34:09 (12307
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Cometic. Ha jól tévedek... 
Re: Sanyi00 (12305)
válasz erre előzmények 2008.10.07. 13:51:24 (11985
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Mondjuk még úgy is szembetünő javulás... 
Re: Falco (11984)
válasz erre előzmények 2008.10.07. 13:50:11 (11984
Felhasználói profil
10.92 @ 200
10" rollout... 
Re: Gomb (11982)
válasz erre előzmények 2008.08.27. 19:45:56 (11528
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Szerintem elég sok autón van ma már gyárilag is ilyen, főleg dizeleken és nem hiszem, hogy ott 30-40e km után turbót kellene cserélni (vagy legalábbis komplett közép részt), mert hogy ezek ugye elviekben nem javíthatóak... 
Re: tyutyesz (11527)
válasz erre előzmények 2008.08.27. 00:45:57 (11517
Felhasználói profil
10.92 @ 200
A menetes szár is mángorolt. Csak leszuratni szeretném esztergályossal...
---
Peti, a B7 nem tudom mi... 10.9 vagy 12.9. Ha alapos akar lenni az ember, akkor összehasonlítja az ide vágó szabványt az ARP adataival.
---
ARP egyébként M10-ig csinál metrikus generál cuccot. Igaz csavart, de van hosszú is...

Ja, azt nem tudom, hogy itthon milyen minőségben érhető el menetes szár, de ez egy kérdéssel kideríthető. Egyébként ha nincs menetes szár, akkor csavarokat kell venni megfelelő hosszal és a fejet leszúratni róluk. Ez biztos, hogy működik... 
Re: Roberto (11504)
válasz erre előzmények 2008.08.26. 23:17:38 (11503
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Igen. Megveszed a jobb fajta menetes szárat méterre, majd esztergályossal leszuratod belőle a tőcsavarokat. Ha cifrázni akarod, akkor a tetejére maratsz vmit, hogy ha beragadna akkor is ki lehessen hajtani vmi kulccsal. Menetes szárat szállító boltot tudok Vecsésen, esztergályost meg Imrén. Csörögj rám ha kell konkrét segítség.  
Re: soma (11501)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 20:39:05 (11497
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Végül is... Jövő héten beszéljünk telefonon, egész héten gyerekezek, de szerintem tudunk találni vmi időpontot... 
Re: pnanassy (11495)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 20:27:18 (11493
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Autometer Nexus a műszeregység. SD kártyára rögzit, amit aztána műszereken is vissza tudsz játszani, vagy a hozzá adott szoftveren.

Igen, tud sekvenciális befecsit. Ha egyszer kijutok a járművel egy versenyre szívesen megmutatom a felüleletet.... 
Re: pnanassy (11487)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 13:17:39 (11485
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Nem, már elkelt. De nem is nagyon ajánlanám típusidegen járműbe... 
Re: Kaméleon (11484)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 12:53:52 (11483
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Igen, jelenleg nem tudok laptoppal loggolni. Ami könnyit a helyzeten, hogy a műszeregységem viszont tetszőleges ideig képes loggolni gyakorlatilag mindent amire szükségem van. De egyenlőre ezt sem használom. Részterhelést nem bonyi felprogizni log nélkül főleg ha van vki aki vezeti közben a jámrűvet...

És igen, maradt az elosztó. Müködik, egyszerű, költséghatékony. És az elvárásimat szerintem képes is kiszolgálni. 
Re: pnanassy (11482)
válasz erre előzmények 2008.08.24. 12:24:54 (11481
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Szia! Nagyon tetszik. Mondhatnám, hogy bevált, de ez talán még korai lenne. Minden esetre a korábbihoz képest jelentős előre lépés. Mondjuk sok fancy dologra nekem nincs igényem, de az alap dolgokat nagyon megbizhatóan tudja. Egy hibát elkövettem, nem ikszeltem be a rendelésnél a külső logging-ot, így csak belső van, az meg max 1 percre képes. Ezt majd a télen talán orvoslom... Ami viszont nagyon tetszett, hogy rossz gyújtás típus beállítással érkezett (már nem is emlékszem, de nem GM HEI az biztos). Felhívtam a support számot, ahol három perc után már a Joe Meaney nevezetű fickoval beszélgettem, aki kérte, hogy dugjam rá egy számítógépre az ECU-t és adjak neki áramot. A logmein.com-on keresztül átvette a gép irányítását, bekapcsolta a szoftverben a factory menüt és átállította a gyújtás típust. Impresszív volt, nem is a lehetőség, hiszen az lehetne akár egy általam is elérhető menüben, hanem inkább a support gyorsasága és minősége. Utánna volt még egy kérdésem, arra is perceken belül válaszoltak. Hirtelen ennyi.  
Re: pnanassy (11480)
válasz erre előzmények 2008.08.22. 10:47:28 (11466
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Jo esellyel a dugo kopog ahogy Turboa is irta... 
Re: B_Csaba (11462)
válasz erre előzmények 2008.08.04. 13:51:11 (11314
Felhasználói profil
10.92 @ 200
átmenet talán? Ha igen, akkor pl Italinox-nál szerintem van ilyen, vagy a másik rozsdamentes csapatnál is kint a Pesti út végén. Nevüket mindig elfelejtem... 
Re: Belfegor (11313)
válasz erre előzmények 2008.07.22. 21:01:29 (11225
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Szia! Én 700-800km bejármaatást javasolnék, no padlo, nem több nyomás mint 0.5 bar és max 70%-a max fordulatnak. Az elején nem szintetikussal indítanék, amit 20-30 perc egyhelyben járatás után cserélnék. A bejáratás végén még egy csere... 
Re: Ollah (11217)
válasz erre előzmények 2008.07.11. 17:59:20 (11163
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Amikor szetpukkant meg az volt. Full gyari motor, 60-1 turbo, 450 loero korul. Egyebkent a kerdeses Saab 200loero/liter-el sem tudom mennyire gyarias... 
Re: powered (11152)
válasz erre előzmények 2008.07.11. 13:16:55 (11148
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Haaat.... En mar lattam. Széles vigyor  
Re: tommyt (11146)
válasz erre előzmények 2008.07.11. 13:16:02 (11147
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Igen, kellene... Majd Radcsorgok. 
Re: szabyk RST (11138)
válasz erre előzmények 2008.07.11. 11:38:57 (11136
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Ertem en. Az en jarmuvem egyszer latott 0.83-as lambdat padlogazon, utanna jo ideig szereltem. Masok ugyan ezen a platformon szinten igy jartak. Mindegy, keretik nem figyelembe venni amit korabban irtam... Tulajdonkeppen ha ram hallgattok, akkor mindenki ugy csinalja ahogy jol esik neki.  
Re: powered (11130)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 22:58:50 (11119
Felhasználói profil
10.92 @ 200
AFR... 
Re: Falco (11118)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 22:58:36 (11118
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Igen. Te E85-ot hasznalsz, igy mar inkabb ertelmet nyer a lambda. Masik oldalrol egy mai ertelmes muszeren lehet allitani, hogy lambdat vagy AFT-t beszeljen.  
Re: pnanassy (11117)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 21:38:54 (11114
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Ja. Padlogazon igy is ugy is sokat fogyaszt. Fogyasztast reszterhelesen kell megfogni. Leginkabb vakumban... SZVSZ. 
Re: Falco (11113)
válasz erre előzmények 2008.07.10. 21:37:35 (11113
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Bar a mai napig nem ertem, hogy miert mindenki lambdarol beszel (vegul is szinte mindenki benzinnel megy), miert nem AFR-rol... Mindegy. Annyit hozza tennek, hogy 11.0 (lambda 0.74) es 12.0 (lambda 0.81) AFR kozott az en sajat tapasztalataim kozott minimalis teljesitmeny beli kulonbseg van. En padlogazt  0.75 korulire programoznek, foleg egy napi hasznalatban levo autot... 
Re: szabyk RST (11109)
válasz erre előzmények 2008.07.07. 23:24:43 (11037
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Meg javitson ki vki ha tevednek, de egy E30 szerintem ugy tud 11.23@202-ot menni, hogy fekez egy jot a cel elott. De mindegy, alapvetoen nem erdekel... 
Re: ave (11035)
válasz erre előzmények 2008.07.07. 22:32:58 (11032
Felhasználói profil
10.92 @ 200
10.23@202? Wow... Szemforgató  
Re: Maxicar (11030)
válasz erre előzmények 2008.06.23. 23:08:47 (10939
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Ha mar en ilyen jo fej voltam te nem irod le mit hallottal!? 
Re: pnanassy (10938)
válasz erre előzmények 2008.06.23. 22:24:09 (10937
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Aprilisban ment 9.18@155-ot, eleg rossz tapadassal motor only. Kovetkezo futamban probalkozott egy 75-os shottal, amit az egyik dugo es mindket hengerfej tomites bant. Azota nincs rola hir. 
Re: pnanassy (10936)
válasz erre előzmények 2008.06.23. 21:41:16 (10933
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Elobb aludni, aztan moderalni... Mosolyog  
Re: ave (10931)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 20:52:16 (10779
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Nehany ora ha mar egyszer beindult vele. Szerintem... 
Re: voszi (10770)
válasz erre előzmények 2008.06.12. 14:06:11 (10662
Felhasználói profil
10.92 @ 200
A kormany osszekoto kornyeki dolgok csere, muszerfal csere... 
Re: ave (10661)
válasz erre előzmények 2008.06.12. 13:00:00 (10656
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Nagy es koltseges. Volt belole balkormanyos? 
Re: Rafi (10654)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 23:10:37 (10622
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Majd meselj... Széles vigyor  
Re: Crybaby (10621)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 23:03:10 (10620
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Az EVANS-rol en is azt olvastam itt-ott, hogy valoban a mertheto homersekletet is csokkenti. Ellenben ott az egesz huto folyadekot kell cserelni es nem csak egy adalek. A Motul nem ilyen? Emlekszem egyszer SR-el beszeltuk, hogy O a motultol hasznal specko huto folyadekot. Mar ha persze nem Olga a Volga... 
Re: Crybaby (10617)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 16:38:48 (10615
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Ha uzemi homerseklet alatt a vizhomersekletet erted, akkor szerintem az nem igazan fog csokkeni tole. Amennyire emlekszem inkabb azzal hirdetik a termeket, hogy sikeresen megakadajozza lokalis hogocok kialakulasat a hutorendszerben. 
Re: GMalma (10614)
válasz erre előzmények 2008.06.06. 16:17:20 (10549
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Szia! Van itt a forumon olyan aki csinal ilyet. Pl. pnanassy vagy kulinpapa. Beszelj veluk. 
Re: Jeff (10548)
válasz erre előzmények 2008.06.04. 22:37:31 (10542
Felhasználói profil
10.92 @ 200
AGYCSL=ASAP=Amilyen Gyorsan Csak Lehet Mosolyog

Holnap megcsorgetlek... 
Re: soma (10541)
válasz erre 2008.06.04. 22:31:07 (10540
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Sziasztok! Egy kis segitseget szeretnek kerni. Tudja vki, hogy hol szerezhetnek AGYCSL egy 50x30cm-es karbon lapot? Tippeket elore is koszonom... 
válasz erre előzmények 2008.05.29. 09:50:21 (10450
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Re: Falco (10449)
válasz erre előzmények 2008.05.29. 09:48:12 (10449
Felhasználói profil
10.92 @ 200
CA18ET ? 
Re: soma (10448)
válasz erre előzmények 2008.05.02. 16:24:23 (10077
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Ird meg, az alapjan meg lehet mondani... 
Re: kappa (10067)
válasz erre előzmények 2008.05.01. 11:14:21 (10065
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Milyen atmero, milyen menet emelkedes? 
Re: kappa (10063)
válasz erre előzmények 2008.04.30. 21:04:15 (10062
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Re: kappa (10059)
válasz erre előzmények 2008.03.28. 22:52:41 (9641
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Nem unit sem volt meg. Azt is megvizsgalom... Mosolyog  
Re: Crybaby (9640)
válasz erre előzmények 2008.03.28. 22:14:19 (9638
Felhasználói profil
10.92 @ 200
ARP2000. Nagyobb az esely, hogy elfordul. Szerintem. Meg nem hiszem, hogy ez lenne a gyenge lanc szem.
--
Ok, ugy is hiany van. Megvizsgalom. Kurta szajat a forgato konyv iroknak... Dühös  
Re: Crybaby (9637)

összesen 279 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!