azon mit kellenne nézni ? vákuumra müxik, mozog a kar rendesen ami állítja a geot, meg még leszerelt állapotba mozgatva láttam, hogy a lapátok is mozognak.
Turboá és többiek!
Kérdésem lenne, szétszedtem egy vtg turbot geometria tisztítás céljából, meg is történt a turbo visszakerült a kocsira, de ugyanolyan szar mint eddig, finoman odalépve is már 1,55 nyomás(1.3 a gyári érték, a map szenzor mér 1,55ig), ha meg padlózom 3.ba 3500 körül már le is tilt, kérdés, hogy össze lehet e rosszul rakni turbot, hallottam már olyat h fordítva lett összerakva.. de az sztem lehetetlen vmit is fordítva összerakni rajta, ja ez egy garrett gt1749. köszi
én ismerem, az alfánk ugyanilyen, gyári turboval! 1.6 baron, én is kérdezgettem anno miért van, aszonták, hogy haldoklik a turbo, nem hinném mert azóta 50ezret mentünk már vele
Sziasztok
tanácsot szeretnék
fiat coupe 2.0 20v turbo, reggel vagy ha sokat állt már az autó, inditás után okádja a kék füstöt, ha megyek vele 1km után megszűnik a füst, meleg motornál akárhogy verem neki egy deka se jön belőle, mi lehet a probléma?
nekem szívómotorom van, de szeretnék venni bele egy turbos motort ami ugyanilyen volt mint az enyém csak át lett építve túrósra és a kérdés, hogy egy piggyback megoldást jelenthet e nekem vagy egyből kezdjem mondjuk egy vemsel ?
köszi de a turbos motor már megvan tudom, hogy benyapumpa, injektorok stb nem is ez a része érdekel engem, hanem az hogy, hogy tudnánk rendesen beállitani az üzemanyagot mert ez ugye a gyári ecuval nem hiszem, hogy lehetséges, arra vagyok csak kiváncsi, hogy mondjuk egy piggybackel előrébb lennék vagy csak az irható computer e a lehetséges megoldás a problémámra
sziasztok, szeretnék egy turbos motort a kocsimba, kérdésem, hogy milyen módon tudnánk adni neki plusz benyát, hogy ne szegényedjen el a keverék, mert gondolom a gyári ECU az ilyen esetben már semmit sem ér. Létezik e olcsóbb megoldás az irható compival szemben, ami nekem jó lehet nem szeretnék giga powert meg nyomást.
válaszokat köszi előre is.