timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 39 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.06.24. 15:54:08 (16384
Felhasználói profil
10.23 @ 240
thx 
Re: gt28rs (16381)
válasz erre előzmények 2010.06.23. 22:00:18 (16380
Felhasználói profil
10.23 @ 240
DSG hol programozzák ? 
Re: A Nagy Füstölő (16374)
válasz erre előzmények 2010.06.23. 21:59:47 (16379
Felhasználói profil
10.23 @ 240
De jó lenne egy GT-R ben is ülni, de nem gyártották diesel motorral! Széles vigyor  
Re: A Nagy Füstölő (16374)
válasz erre előzmények 2010.06.23. 20:28:11 (16377
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Szerintem is megdöglene ! Mosolyog  
Re: Sefig60 (16375)
válasz erre előzmények 2010.06.23. 20:27:55 (16376
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Én kézzel is úgy váltok! Mosolyog  
Re: A Nagy Füstölő (16374)
válasz erre előzmények 2010.06.20. 08:53:09 (16366
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Sok mindennen lehet szívsá mi már tudjunk! Más egy picit az asztal mellett meg a gyakorlat! Ezért is gondoljuk, hogy majd idővel fog csak kialakulni! 
Re: ave (16365)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 20:50:58 (16364
Felhasználói profil
10.23 @ 240
NEm tudom, 9es már cél a közepet majd meglátjuk egyenlőre 10 teteje! Kacsint  
Re: radics1 (16363)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 19:54:58 (16362
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Hát ez még nagyon az elején tart. A féltenegly gondokat most nem lehet megoldani, hanem csak késöbb. A motor túlpörgésére nem lehetett számítani, de ahogy az lenni szokott a megbontás után máris további erősítést vonhat maga után!

10,9 egy ilyen nagyon sok hibát tartalmazó futammal szerintem több mint bírtató szerintünk. De majd meglátjuk nekünk sikerül-e bármit is kihozni ebből a kocsiból! 
Re: radics1 (16358)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 19:18:17 (16357
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Nem tudok neked erre választ adni, de ha az egyik jobb a másiknál akkor könnyebb dolga lehet a másiknak mondjuk! 
Re: radics1 (16356)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 18:54:44 (16355
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Teljesen külön álló egységek!

"Hogy van kiküszöbölve,hogy az egyik "húzza" a másikat? "
nem tudom mire gondolsz! 
Re: radics1 (16354)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 18:04:01 (16353
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Két külön váltó egy váltókar és bowden! 
Re: gt28rs (16352)
válasz erre 2010.06.19. 11:59:47 (16351
Felhasználói profil
10.23 @ 240
A Piros esetében még a V10-ről is volt szó, de aztán elvetettük! Akkor lehetett volna nagyobb kereket rakni rá, de majd fejlődik még az is. Egyenlőre január első napjaiban kezdődött el a fehér építése, tehát munka mellett 2-3 hónap alatt. A motor tekintetében a 4 hengeres kiforrott, ezt nyugottan állíthatjuk! A BiMotor meg műszakilag kihívás a srácoknak... 
válasz erre előzmények 2010.06.19. 11:25:57 (16350
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Igen az jó alapnak tűnik .. mindjárt ki is vesszük a céges teherautóból és reszelünk rajta! Mosolyog  
Re: gt28rs (16349)
válasz erre előzmények 2010.06.19. 08:30:26 (16348
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Csináltunk ilyet, jobb mint a V6 Biturbo volt ... mert hát olyat is csináltunk! De nem lehetett forgatni.

5 henger R5 motorja jó lehet, vagy a 2,8 Crafter motor!

Egyenlőre ami minden megvan az a 4 henger. 
Re: radics1 (16346)
válasz erre előzmények 2010.06.18. 18:55:27 (16343
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Remélem is hogy működik és menni is fog! 
Re: slowlow (16340)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 19:01:57 (16339
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Lehet, de olyan épült már. A srácok ilyet találtak ki és eddig nem csalódtam bennük!

Amit te mondasz az lett volna egyértelműen a legegyszerűbb mert a tapasztalatok mellette szólnak!

Hát ez a "Demo" nem feltétlenül igaz. Szerintem pont nem is erőletetik már a srácok a nagyonn erőt utcai kocsiba. Ott mindíg csak gond van utólag, ha valami elromlig. Más szerintem az elvárás mint nálam!

A Jó szavakat köszönjük a Csapat nevében! 
Re: slowlow (16338)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 16:46:00 (16337
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Nem tudom, elméletben 9es időt fog menni stabilan!
Ez addig míg nem magy annyit nem is érdemel szót.
De a műszaki kihívás motíválja a srácokat.
Ezt találták ki ők azokat végrehajtják!
Én csak utazok vele! Mosolyog

Célvonali 230 körül lehet szerintünk, időben meg ha 9,9 akkor már jó!

Miért nem látod benne a lehetőséget? 
Re: Crybaby (16336)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 15:20:14 (16335
Felhasználói profil
10.23 @ 240
"Mondjuk én csak a kihívást látom ebben a bimoto projectben. "

Mire gondolsz ? "Csak" ? 
Re: Crybaby (16333)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 11:46:06 (16330
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Nem vagytok negatívak, érdeklődöm és elolvasok mindent!

Nagyobb célvonali mindenképpen és a kocsi jobbat fog menni mint a piros ebben biztos vagyok ( 780 kg a piros és 1080 kg a fehér )!

A Rajt most 1,6 60 lábnál tart. Ez szereintem egyenlőre biztató. Habár már mindenki jobbat rajtol ennél az élmezőnyből.
Hajtáslánc tekintetében ( féltengely csukló ) sajnos a keresztmotornál más a gyári konstrukció. Ezért volt most gyengébb.
El is "rontottunk" a guminyomást, hogy forogjon a kerék és ne törjön a hajtás!

A hátsó motor nem bírta a 6500 fordulatot, de nem is volt tudatos! Előfordul sajnos!

Nem azért csináltunk semmit eddig sem, mert egyszerű volt. Megpróbálunk mindent megoldani, ha mással nem a tapasztalatokkal szívesen veszem ha segítetek nekünk egy kicsit.

Én nem tudok jó BiMotorról! Legyen Magyar az Első ..  
Re: ave (16325)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 11:38:50 (16328
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Milyen nyomásra gondolsz .. ideálisnak általánosságban ? 
Re: tommyt (16322)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 10:36:38 (16321
Felhasználói profil
10.23 @ 240
15" már kellen is mondták, de volt aki MH volt aki Quick Time Pro-t! 
Re: tommyt (16320)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 06:51:22 (16319
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Én hallottam! Kacsint

Mondjuk javaslatokat szívesen vennék! 
Re: tommyt (16317)
válasz erre előzmények 2010.06.15. 21:01:14 (16314
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Pisti javasolta nekem többször is, hogy ne ezeket a rideg rally gumikat eröltessem. Neked mi a véleményed ? 
Re: szabyk RST (16309)
válasz erre előzmények 2010.06.15. 19:21:06 (16307
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Milyen Drag Gumi javasolnál a fehérre ? 
Re: szabyk RST (16305)
válasz erre 2009.09.18. 06:34:17 (14612
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Eseteleg nekem EU belülül további Egyedi Dugattyú gyártókat tud valaki ? 
válasz erre előzmények 2009.09.15. 06:30:20 (14601
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Itt azt mondtáknem foglalkoznak "Öngyulladós" motorral!   Szomorú  
Re: ave (14586)
válasz erre 2009.09.12. 14:22:44 (14592
Felhasználói profil
10.23 @ 240
És hajtókarban ? 
válasz erre előzmények 2009.09.12. 14:16:23 (14591
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Ők németek ugye ? 
Re: GMalma (14585)
válasz erre előzmények 2009.09.12. 14:15:49 (14590
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Nekem egy komoly probléma van igazából. Amerika nagyon messze van ahhoz hogy legyártsanak nekem egy olyan dugattyút, amit én mutatok meg neki és valószínűsíthetően nem is csináltak soha. Lehet nem is fognak! Szomorú JE olyan árat mondott ami 5x drágább mint mondjuk egy Stroker EVO set.nek. Mondjuk nyilván ennek megvan a logikus és ésszerű magyarázata!

Ezért gondolkodtam Európában. Megnéztem minden oldalt ait beírtatok nekem, de nincsen polcon olyan ami nekem kell. Sőt a TDi egyedi dugó fogalma is ismeretlennek látszik. Üzembiztosságra nyiván menni kellene.
Mondjuk eddig a gyári 100 LE dugattyú is jól működött! Mosolyog  
Re: carlosracing (14589)
válasz erre előzmények 2009.09.12. 13:00:39 (14588
Felhasználói profil
10.23 @ 240
jaja 
Re: ave (14586)
válasz erre előzmények 2009.09.12. 13:00:30 (14587
Felhasználói profil
10.23 @ 240
és ez neked polcon volt, vagy egyedi?

gondolom 4 db kellett, és mennyi volt ( ha elárulod ) ? 
Re: GMalma (14585)
válasz erre előzmények 2009.09.12. 08:41:15 (14584
Felhasználói profil
10.23 @ 240
És van is velük tapasztalat valakinek ? 
Re: ave (14581)
válasz erre előzmények 2009.09.12. 08:36:06 (14583
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Nem nem is tudtam erről! 
Re: lipi88 (14580)
válasz erre 2009.09.11. 22:39:26 (14579
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Egyedi kovácsolt dugattyút csinál valaki Európában ? 
válasz erre előzmények 2009.07.29. 08:05:56 (14391
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Milyen gumival jössz a hétvégi versenyre ? 
Re: Audi-f1 (14390)
válasz erre előzmények 2009.07.18. 16:02:20 (14330
Felhasználói profil
10.23 @ 240
van akinek igen!   Mosolyog  
Re: orgyi (14329)
válasz erre előzmények 2009.07.18. 14:39:42 (14327
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Komolyan veszed a feladatot akkor meg is lesz!   Mosolyog  
Re: orgyi (14326)
válasz erre előzmények 2009.07.18. 14:25:37 (14325
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Gratula az eredményhez! Szabi nálam volt amikor beszéltél vele a mérésről! Szép eredmény! 
Re: orgyi (14324)
válasz erre előzmények 2009.07.18. 13:01:54 (14323
Felhasználói profil
10.23 @ 240
hol mérettél ? 
Re: orgyi (14322)

összesen 39 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!