Hát ez még nagyon az elején tart. A féltenegly gondokat most nem lehet megoldani, hanem csak késöbb. A motor túlpörgésére nem lehetett számítani, de ahogy az lenni szokott a megbontás után máris további erősítést vonhat maga után!
10,9 egy ilyen nagyon sok hibát tartalmazó futammal szerintem több mint bírtató szerintünk. De majd meglátjuk nekünk sikerül-e bármit is kihozni ebből a kocsiból!
A Piros esetében még a V10-ről is volt szó, de aztán elvetettük! Akkor lehetett volna nagyobb kereket rakni rá, de majd fejlődik még az is. Egyenlőre január első napjaiban kezdődött el a fehér építése, tehát munka mellett 2-3 hónap alatt. A motor tekintetében a 4 hengeres kiforrott, ezt nyugottan állíthatjuk! A BiMotor meg műszakilag kihívás a srácoknak...
Lehet, de olyan épült már. A srácok ilyet találtak ki és eddig nem csalódtam bennük!
Amit te mondasz az lett volna egyértelműen a legegyszerűbb mert a tapasztalatok mellette szólnak!
Hát ez a "Demo" nem feltétlenül igaz. Szerintem pont nem is erőletetik már a srácok a nagyonn erőt utcai kocsiba. Ott mindíg csak gond van utólag, ha valami elromlig. Más szerintem az elvárás mint nálam!
Nem tudom, elméletben 9es időt fog menni stabilan!
Ez addig míg nem magy annyit nem is érdemel szót.
De a műszaki kihívás motíválja a srácokat.
Ezt találták ki ők azokat végrehajtják!
Én csak utazok vele!
Célvonali 230 körül lehet szerintünk, időben meg ha 9,9 akkor már jó!
Nem vagytok negatívak, érdeklődöm és elolvasok mindent!
Nagyobb célvonali mindenképpen és a kocsi jobbat fog menni mint a piros ebben biztos vagyok ( 780 kg a piros és 1080 kg a fehér )!
A Rajt most 1,6 60 lábnál tart. Ez szereintem egyenlőre biztató. Habár már mindenki jobbat rajtol ennél az élmezőnyből.
Hajtáslánc tekintetében ( féltengely csukló ) sajnos a keresztmotornál más a gyári konstrukció. Ezért volt most gyengébb.
El is "rontottunk" a guminyomást, hogy forogjon a kerék és ne törjön a hajtás!
A hátsó motor nem bírta a 6500 fordulatot, de nem is volt tudatos! Előfordul sajnos!
Nem azért csináltunk semmit eddig sem, mert egyszerű volt. Megpróbálunk mindent megoldani, ha mással nem a tapasztalatokkal szívesen veszem ha segítetek nekünk egy kicsit.
Én nem tudok jó BiMotorról! Legyen Magyar az Első ..
Nekem egy komoly probléma van igazából. Amerika nagyon messze van ahhoz hogy legyártsanak nekem egy olyan dugattyút, amit én mutatok meg neki és valószínűsíthetően nem is csináltak soha. Lehet nem is fognak! JE olyan árat mondott ami 5x drágább mint mondjuk egy Stroker EVO set.nek. Mondjuk nyilván ennek megvan a logikus és ésszerű magyarázata!
Ezért gondolkodtam Európában. Megnéztem minden oldalt ait beírtatok nekem, de nincsen polcon olyan ami nekem kell. Sőt a TDi egyedi dugó fogalma is ismeretlennek látszik. Üzembiztosságra nyiván menni kellene.
Mondjuk eddig a gyári 100 LE dugattyú is jól működött!