timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.07.17. 00:31:46 (622
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Jah nitroval 600LE...úgy könnyű.
Én is jet-elem nitrot az autóban +500LE-re akkor 850LE lesz a Barkas
Elnyomni sosem fogom, de jól hangzik a lehetőség! ))

Amúgy ugye az én autóm is nitros, mégis csak egy futamot mentem vele nitroval, akkor is csak harmadikban ment a nitro, mindössze egy 100as shot-al.
Ettől még nem hirdetem, hogy 500LE  (150Le nitro+350Le, ha megint meglesz..utoljára nitroval alig ment jobbat mint az első versenyen szívóban, csak a célvonalik nöttek) 
Re: (621)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.07.16. 22:06:21 (621
Én láttam is, szép nagy cooler van az orrában, meg szépen világító műszerrel van tele az utastér, kb, mint egy vadászgép, a ráadás pedig a nitró rendszer benne......kb ennyit láttam, aztán lehet tök gyári csak sztárolják  
Re: (620)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!