timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.04.16. 13:44:57 (1152
Felhasználói profil
14.90 @ 152
En gyari RCvel 177lo korul 2:31-et mentem.. Full gyari motor, futomu, fek, kopott utcai gumik.

Iden is jo lenne megnezni.. Ultetett futomuvel, kipakolt csomagtartoval talan sikerulne 2:30 ala menni..

Mikor lesz a kovetkezo csapatas?

 
Re: (1126)
válasz erre 2008.04.15. 23:04:43 (1133
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Szvsz azért abban a 2:35-ös időben még bőven volt tartalék, ha 230lovas a jármű. 
Re: (1126)
válasz erre 2008.04.15. 20:40:51 (1128
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Milyen eros most a jarmu? 
Re: (1126)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.15. 19:51:53 (1126
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Kb egy éve voltam utoljára,de sima utcagumival és sport fékkel,ami persze simán elfogyott és nem bírta a kiképzést,meg csak sárga konik és sport rugók voltak alatta kb 230 lóerővel.. Valami 2:35körül mértünk.
Most azért kicsit más lenne a helyzet Mosolyog  
Re: (1125)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!