timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.04.16. 19:52:35 (1162
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Van képed a mociról? Érdekelne, nem láttam még komoly saabot idehaza. Videót is szívesen vennénk a járműről! 
Re: (1137)
válasz erre 2008.04.16. 09:25:53 (1138
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Szép.
Ezek szerint egy RS akár 400+ lóig is jó? (Ráadásul ez a 0.64 a kisebbik, ha jól emlékszem...)
Hol mértétek az autót és mekkora nyomáson? 
Re: (1137)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.16. 09:15:28 (1137
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A blokk az a maradt a gyári,viszont a dugattyúk (Wössner),hajtókarok(Auto-Verdi),vezérműtengely,injektorok(Siemens Deka 630cc),turbó (Garrett GT 2860RS 0.64)mind ki lettek cserélve.Azon felül kapott még persze nagyobb coolert (Forge)egyedi leömlőket meg szállító csöveket (itthoni munka a PROEX),SRE kupling szett (Sachs Race engineering),Walbro benzinpumpa,JT kipuf rendszer verseny katttal,Setrab olajhűtő...stb.
Még van egy jó pár dolog,de azok már nem a motorhoz kapcsolódnak.. 
Re: (1135)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!