timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2008.04.16. 14:05:53 (1158
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nekem kb. 5000-tol van rendes nyomas, de innentol mar csak esik a nyomatek.
A legtobb tuningolt turbomotoron detto ez van, max. nyomatek kb. ott van, ahol eloszor megjon a teljes nyomas.   A versenymotorok persze mas teszta, de mint irtad is, a tied nem az.

Ez a "kettosseg" minden turbomotorban megvan, ha csak finom gazt adsz, akkor nem megy, de nem is fogyaszt sokat. 
Re: (1153)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.16. 13:46:25 (1153
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Így lett megírva a computer,bár azzal nem voltak kibékülve svéd barátaink,hogy középső tartományban kicsi a nyomaték..
azért azt ne feledd,hogy ez utcára készült és ha 2000től kezdene menni,akkor vihetnék magammal egy benzinkutat meg a motor élettartatama sem lenne hosszú!
Így viszont van benne egy kettősség,amit szeretek! ha csak normálisan megyek,olyan mint egy átlagautó,ha viszont nyomom neki,akkor brutális. Ez így jó nekem. 
Re: (1149)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!