timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2008.04.19. 14:40:54 (1199
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Utaskent en is max 5 kort birok, utana konkretan inkabb hanynek. Mosolyog
De ehhez nem kell Hungaroringen padlon korozni, ha utas vagyok egy dinamikusabb Budapesti A->B is siman megvisel.
Rally navigatorok kozott is sok szed valami bogyot, kulonben taccsolna.
Aki vezet tudja mire szamitson a kovetkezo pillanatban, ezt utas nem tudja megcsinalni.
Persze van, akinek mindegy mit csinalnak vele.   Okozuluk par % meg urhajosnak is alkalmas lehet. Széles vigyor  
Re: (1195)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.19. 12:21:17 (1195
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Én asszem nem mernék beülni egy ilyenbe mint utas.
1x volt olyan,. hogy az új Lotus Exige-vel vittek a Hringen. A 2. kör után már fájt a fejem, nem vagyok túl jó az ilyen dolgokra.
Utána én mentem, és az addigi sofőr (instructor) ült mellettem. Akkor úgy jól voltam, de az instructor nem akart tovább körözni. Széles vigyor

Szóval 1 kör erejéig lehet, de valahogy más az ha az ember maga vezet.
Bár a Nordschleife sokáig tart...:o) 
Re: (1194)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!