timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.07.03. 10:36:42 (1304
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Még egy eszembe jutott, nem volt túl nagy időjárásbeli különbség a két 2.26-os időd között?
A guminyomás is érdekes lehet, nekem mivel a gyorsulásos versenyautóval mentem kicsi üzemanyagtankkal ezért egyszerre csak 1 felvezető 2 mért kör és 1 levezető kör volt, nem tudom ha 3-4-5 mért kört mentem volna romlott e volna a tapadás a végére. 
Re: (1300)
válasz erre 2008.07.03. 07:40:22 (1303
Felhasználói profil
13.19 @ 167
Teljesen érthetetlen számomra, mert én a 7mp-es javulásom nagy részét ennek tulajdonítom. Igaz nekem a korábbi nyáriak elég ócskák voltak.
Lehet, hogy túl melege volt a Toyo-nak. Egyébként milyen guminyomással mentél?
 
Re: (1300)
válasz erre 2008.07.02. 23:01:43 (1301
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Én 2.19-et mentem Toyo R888-akkal és nem csúszott sehol. 
Re: (1300)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.07.02. 22:08:53 (1300
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Látod.
És ez még el is melegedett mert utánna már csak 1.28 1.29 eket tudtam menni.
4 telin mind a négy kerékkel csuszik az autó a sikán előtt? Szerinted? 
Re: (1299)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!