timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.09.10. 20:57:51 (1367
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Köszi a gratulációt, szerintem a legtöbb érdem a súly-lóerő arány miatt van.
K-sport futómű van alatta és Toyo R888-asokkal mentem, tehát utcai sport.
Az alábbi videón azért van némi csúszás is Széles vigyor

 
Re: (1365)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.09.10. 20:03:20 (1365
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezek gyönyörű körök voltak,GRATULÁLOK! Az autó úgy futott,mintha sinen húzták volna, be kell valljam,most egy kicsit irigykedem..
Elárulod,hogy hány kiló az autó.milyen futómű van alatta és gondolom slickkel mentél?
Hihetetlen hogy milyen könnyen abszolváltad a kanyarokat ilyen sebeséggel,és mennyiere stabil volt az autó alattad.Nekem sosem sikerült Szomorú ivgaz utcai gumival és 1,5tonnával azért más lehet,na de ez..pfúúúh. Le a kalappal.
Persze ilyenkor nem vagyok itthon,amikor már van alattam rendes fék,meg az autó is jó és tudtam volna én is kipróbálni.. 
Re: (1361)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!