timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.10.24. 18:01:50 (1405
Szia Májsztró,

sajnálom, hogy nem jött össze, de örlök hogy találkoztunk. Nekem ma, a nagy forgalom miatt tiszta köröm nem sok lett, viszont ami összejött, abban sikerült bő 1mp-et lefaragni az időmből. 2:29.re. Az új fék brutál, csak a 7. kör végére kezdett el gyengülni. Cserébe még szokni kell a (jóval) rövidebb féktávokat. 1 mp talán még össze lehet szedni.

A jó idő és a munkaszüneti nap sokakat vonzott, sajnos sok amatőr is volt, némely esetben minimális vezetési képességel. Pozitívumként említeném a Nissan Skyline R35 GT-R-t aki rendesen alázta a kikönnyített, csövezett GT3 porkékat. A Porkék védelmérben azért annyi, hogy ők szívók voltak, a GTR pedig biturbó ugyebár, igaz az R35 most volt először kint és már az első körökben is ott volt a nyomukban. Mindenesetre gyönyőrű hangja volt, és brutális a megjelenése.

Sajnos sok törés is volt, köszönhetően a reggeli vizes pályának, mi is vártunk két-két etapot mire felmerészkedtünk. Összeségében nagyon jó kis nap volt rengeteg ismerőssel. 
Re: (1404)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2008.10.24. 16:20:38 (1404
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nos,kinek hogy ment ma? Mert láttam voltunk elegen..Én persze megint beszívtam.. Szomorú Kezdődött azzal,hogy a gumis nem volt hajlnadó felrakni a slicket utcára,csak másik felnire és majd átcserélem,ha kiértem.
Persze tartalék felnim nem volt,így a slick project kútba esett és maradt az utcai gumi.
Ma nem volt gond a hűtővízzel és mással sem nagyon,csak aturbónyomásom nem volt rendesen,ezért a bemelegítő kör után,csak egyet tutdtam menni,azt sem 100%-osan,mert utána már nem volt csak lapnyomásom.
A gyorskörben egész végig ingadozott az a qrva turbónyomás,minden hibaüzenet nélkül. Hol 1,2bar,hol 1,9 bar volt,de sosem volt stabil..A kör végefelé meg már nem volt semmi,csak 0,5bar körül.. Szomorú
Ez az évem nem sikerült valami jól a ringen,na meg egyébként is szívtam az autóval...
Remélem másnak jól ment,majd írjatok! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!