timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.03. 12:58:03 (1501
Felhasználói profil
16.10 @ 139
NISSAN: egyrészt fél slickekkel mentem, másrészt meg is kell ismerni a pályát hozzá nem kicsit, harmadrészt rengeteget számít hogy a hátsó kanyarokban melyik sebességi fokozatban milyen erő van az autóban.

Negyedrészt pedig bocs, de nincs igazad, biztosan számít a gyorsulás is, de a fútómű méginkább, erről AttiM3 tudna mesélni, hiszen ha jól tudom a kis utcai kategóriának továbbra is ő a nyílt napi csúcstartója a 105le-s R5-össel. Kacsint  
Re: (1468)
válasz erre 2008.11.02. 21:21:46 (1471
Hát 7 másodperc elég sok szerintem a ringen!
Persze nagyon sofőrfüggő a dolog, nem mindegy hány ring kör van már az ember lábában. 
Re: (1468)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.02. 21:15:21 (1468
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Leon ment 2.32 slickkel és a gsi erősebb gyorsabb tőlle,ezért saccoltam azt az időt! 
Re: (1466)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!