timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.03. 10:43:03 (1491
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ki kell menni, meg kell mérni! Kacsint
Kár találgatni, előbb kell egy adat, a peremfeltételekkel együtt.
Aztán tudod hogy mit lehet még alakítani!

Készülj fel a meglepetésekre is! Széles vigyor
Gyengébb autó, ráadásul ami még nehezebb is, el tud lépni, ha eleve jobb a súlyelosztása (ami szerintem többet számít mint az hogy most éppen 10%-al nehezebb nálad valaki), vagy a motor jelleggörbéje, váltó áttételezése arra a pályára, stb...
Kurrvasok dolgon múlik, aki még nem próbálta, ne találgasson előtte, mert ez tényleg nem olyan.

Én eddig 1x voltam, akkor sem a saját autómmal, hanem egy MK2-es Exige-vel (Toyota moci 192LE elvileg...), Yoko A048.
100kg-os instruktor mellettem Szomorú , meg azért próbáltam vigyázni, meghívott voltam...
Talán 2:40-eket mentem, vagy mennyi.
Mondjuk az az autó sokkal lassabnak érződött mint az enyém, valahogy máshogy jön a nyomaték a Toyotából. Váltója is hosszabb volt, meg szerintem úgy fogalmam sem volt a Yoko gumik határáról. Széles vigyor

Sokmindent faragtam az elmúlt hónapokban a gépen, aminek jórészét inkább a pályán tudom majd hasznosítani. Azt viszont tudom, hogy ha 1x végre ott leszk hogy kipróbáljam, semmiféle űber időt nem fogok autózni elsőre, mert sem kifejezetten tehetségesnek sem érzem magam, valamint a tapasztalatom is nulla.
Majd ha jön a rutin, majd meglássuk hogy mire lesz elég! Műanyag autómat nem akarom még a kavicságyba se tenni, elég már az üvegszálazásból! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Gumit meg majd tavasszal veszek rá, valami friss semislickeket, ami úgyahogy még esőben is műxik! Mosolyog  
Re: (1489)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.03. 10:21:58 (1489
Az biztos hogy a vezetésen sok múlik, és ki milyen tapasztalt a ringen, én soha nem voltam még az biztos, de azt eléggé kizártnak tartom hogy ne tudnék jobbat menni Leontol, és ezzel nem őt szeretném bántani isten ments, csak a 0-100-ra való gyorsulásunknál már jobb vagyok közel 1.5 másodpercel, a 80-120 nál szintén, 402 méteren szintén 1 sec fölött van jóval, és mivel a súlyom is kisebb olyan 150 Kg-al ezért nem hinném hogy a kanyarokban jobb lenne főleg hasonló kerékméret mellett. Ha a kupás astrat nézzük, soha nem fognak kihozni gyári gsi szintet a motorjából. a futómű meg 2x olyan erős a gsi-jé mint egy sima f astrának. 
Re: (1487)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!