timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.03. 11:13:38 (1494
Felhasználói profil
13.20 @ 166
"...azt eléggé kizártnak tartom hogy ne tudnék jobbat menni ..."

Csak erre írtam! Kacsint
Én már semmit sem tartok kizártnak/lehetetlennek, hiszem azt ami meg van mérve!

A dragversenyzés egyik alapja az indulás. Ez a körversenyeken eleve nincsen.
A saját példámból kiindulva: utcai gumikkal 0,9g felett indultam el, rendre erősebb gépeket vertem, de akkor sem jelent ez sokat egy körpályán, ahol a rugalmasság sokkal nagyobb úr!

Valamint hiába vagyok könnyű, ha a súly néha pont onnan hiányzik, ahol épp kéne. Kis önsúly miatt elvileg jobban lassulhatok, de ha nem bírom letenni a fékerőt az aszfaltra, megb.szhatom a kevés súlyt. F1-ben kompenzálják szárnyakkal a leszorítóerőt (persze azt is egy bizonyos tempó felett), hétköznapi autóknál a súly teszi ugyanezt.
Lotti csak akkor tud jól menni, ha minden ideális, azaz frissek, melegek és jók a gumik, száraz, tiszta és meleg az aszfalt, meg stimmelnek a guminyomások, futóműbeállítások.
Egy nehezebb gépnél azért szélesebb a tűréshatár, nem burul olyan könnyen a számítás! 
Re: (1492)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.03. 10:48:15 (1492
Ki kell menni, meg kell mérni! Kacsint
Kár találgatni, előbb kell egy adat, a peremfeltételekkel együtt.
Aztán tudod hogy mit lehet még alakítani!

Készülj fel a meglepetésekre is! Széles vigyor
Gyengébb autó, ráadásul ami még nehezebb is, el tud lépni, ha eleve jobb a súlyelosztása (ami szerintem többet számít mint az hogy most éppen 10%-al nehezebb nálad valaki), vagy a motor jelleggörbéje, váltó áttételezése arra a pályára, stb...
Kurrvasok dolgon múlik, aki még nem próbálta, ne találgasson előtte, mert ez tényleg nem olyan.


Addig míg nem megyek ki, azért lehet beszélgetni róla itt ugye?? Hö? Cartman Széles vigyor  
Re: (1491)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!