timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.03. 12:04:30 (1497
Köszi, de nem az én művem, egy nagyon ügyes srác készítette ezt a képet Mosolyog

Ahogy a gyorsulásban, itt is csak építéssel lehet eredményeket produkálni. Egy darabig tudsz te magad fejlődni (reakció, váltások), majd elérsz egy konstans eredményt, és onnan már csak az autó fejlesztésével lehet tovább lépni. Kacsint

Talán a gyári állapottal annó elértem és/vagy közelébe kerültem a saját és talán-talán az autó határainak, most a fejlesztések után megint van bőven fejlődésre lehetőségem. Jópofa dolog ez, mert mész-mész több száz kört, majd úgy gondolod, na igen itt a határ. Majd egy pici változtatás és lám, megint kiderül, hogy mind benned, mind az autóban van még... Széles vigyor  
Re: (1493)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.03. 10:53:19 (1493
Felhasználói profil
15.97 @ 139
De jó az avatarod! Széles vigyor
Basszus nem tudtam ,hogy ennyi mindent változtattál már a pályára? Széles vigyor
Jövőre tényleg kimegyek már én is!1 éve készülök! Széles vigyor

 
Re: (1488)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!