timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.04.01. 21:44:48 (1609
Köszi, igyekeztem, bár kissé enervált voltam, a javulás ellenére, elég sokat hibáztam még mindíg, ráadásul a keréknyomást is rosszul állítottam be. A GTI nem volt pite, ömlött belőle a benzin rá a szélvédőmre. :S Szerencsére sikerült megelőzni, de erre a következő kanyarban meg lecsúsztam az ívről, így megint kaptam a "mannát", de a végére csak begyűrtem.

A videó alapján elvileg 2:27 lett a legjobb, de nem baj, van még idő és erre az évre 2:25 a kitűzött cél. 
Re: (1601)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.04.01. 21:05:33 (1601
Felhasználói profil
13.58 @ 175
Ivoké

Láttalak kint reggel még verted neki rendessen, mértem is egyet, azt hiszem 2.25 körül szólt a honda kocsi alattad! Egy pözsó 205 gti akart megfogni ha jól emlékszem, csak nem ment neki.
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!