timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.07.05. 09:51:36 (1933
Felhasználói profil
12.66 @ 178
hm ez érdekes... tervben van még idén a családi civic cseréje....nem 100% de ha minden jól megy akkor cserebere lesz és igazából A4 2.0TFSI meg A4 3,0 Tdi  (2006-2007) körül agyalok amivel az asszony télen is el tud menni... na most eddig a manuális 2,0 benyás felé húzott a szívem mondván hogy jobban lehet piszkálni... de ezek után már nem vagyok benne biztos Kacsint viszont akkor ha további lóerőkeresésben gondolkozom akkor csak manuálisban agyaljak? az automaták gondolom nem szeretik az ilyen teljesítménynövekedést... 
Re: (1932)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.07.05. 09:02:49 (1932
Felhasználói profil
10.23 @ 240
most nekem 8,5 eszik! ez közepes nem mindíg leforgadtva értendő 
Re: (1931)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!