timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.11.01. 23:04:59 (2156
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Nem tudtam mekkora fék van rajta,persze versenybetét előnyös lehet még ha kicsi is a tárcsa.Mindenesetre amit lehet látni az az hogy akik már jobbakat mennek ők kizárólag a 100-as táblánál fékeznek még egy srác turbós speedsterrel is 220km/h-ról.Szal sztem még lehetne tolni azon a féktávon valamennyit.

Ave itt amúgy stopperrel mérnek nem köridőmérővel.Nekem a srác elsőre 2.29.7-et mért én meg 2.28-at.Szóltam nekik hogy nézzék vissza a vidin,mert amikor először kézifékkel behintáztatta a kocsit Frici a srác akkor indította a stoppert és ez ennyi eltérés volt.Megvan a belsőkamerás videó ott pontosan lehet látni mindent:-)  
Re: (2154)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.11.01. 22:50:21 (2154
A 210-es csúcs sebesség és a 240-es fék nem épp a késői féktávot segítik elő. Mondjuk a kis fék az sokkal nagyobb hátrány! Egy 831kg-os kautóval 195-ről normális méretű fékkel kb 80-nál lehet venni a féktávot, de ugyan erről a tempóról egy 660kg-ok kocsival 60-ról. 
Re: (2152)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!