timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.12.15. 11:00:55 (759
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Valóban függ a csonkálványtól, a rögzíthetősége. Kis mértékben... De amit írtam, hogy féktárcsából mekkora átmérőt fogad be, az kizárólag a nyeregtől függ. Ez konkrétan 320mm-t maximum... 
Re: (756)
válasz erre 2007.12.15. 01:20:59 (757
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Szili, ezt benézted!
Nem a csonkállványtól függ, hanem hogy mekkora rádiusz van a nyeregben. Ez határozza meg a -tól-ig tárcsaátmérőt.
Ha erre nagyobat teszel mint pl. 320mm, akkor a pofa teteje lehet 1 ponton nem is fog kopni! 
Re: (756)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.12.14. 20:59:21 (756
Felhasználói profil
11.00 @ 210
Mi az, hogy 320-ig fogad tárcsát?! Az a csonkállvány rögzítésétől függ! Okoska! 
Re: (751)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!