timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.12.15. 13:56:00 (765
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Ebbe te ne szólj bele, Audisok csupa egyedi alkatrésszel dolgoznak, mindent maguk gyártanak, semmi alkatrész cserebere, meg összecsavarozuk és kész. Ehhez képest te nem tudhatsz semmit a LEGO autóddal. 
Re: (763)
válasz erre 2007.12.15. 13:24:14 (764
rájt! 
Re: (763)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.12.15. 13:09:18 (763
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Hidd el, tudom miről beszélek. Egyszer tévedésből rossz nyerget adtak el nekem, ami 280-as tárcsához volt jó max., nekem meg 300-as kellett. Sehogy se passzolt rá, mert a tárcsa rádiusza nem passzolt. (azaz az átmérője, de az a nyereg szempontjából rádiusz, ugye)

Nem arról volt szó, hogy milyen autóra lehet hogyan felrakni, hanem hogy melyik tárcsával kompatibilis. Ha már jó a tárcsa-nyereg kombináció, akkor jön az hogy hogyan rakod fel az autóra.
Na akkor jön a csonkállvány.

Elhiszem hogy tudod a saját dolgod, de itt most összekeverted a fogalmakat! 
Re: (758)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!