Ez a diagram hoz egy 12.6 @ 178-at, 1500 kg es ez kb. 350 fotengely loero.
Nem tokeletes a korrekcio, csak durvan hoztam ki.
A halvany csikokat nem kell figyelned, csak a sotetebbeket.
De ez itt a Hring topicban mar kisse OFF, ha tovabbi kerdesed van, akkor a "hazai gyorsulasi".
Megerni biztos nem eri meg a street slick, mert tul hamar elkopik.
Egy Nordschleife FAQ-ban olvastam errol, hogy allitolag ott egy koron kb. 10-20 mp-t hozhat egy atlagosan sportos autonak az R-es "semi-slick" (Advan 032R meg hasonlok), es nem igazan javasoljak a hobbistaknak, mert egy nap alatt haza lehet vagni oket. Plane egy nehez autoval, gondolom en.
Mondjuk ott csak E betus utcai gumival lehet korozni nyilt napon, nalunk meg lehet akar palyaslickekkel is probalkozni, ha jol tudom.
Az a mondas, hogy a versenygumiknak X db hociklus kapacitasa van amig igazan jol mukodik, utana sokat gyengul, mire kepes. (Ezert sem igazan erdemes hasznalt gumit venni)
Hociklus: felmelegedes-lehules.
Tehat ha egy nap vegig felmelegedve tartja az ember (paplannal), akkor joval hosszabb ideig marad hasznalhato, sot lehet elobb elkopik, minthogy "megoregedne".
Hát nem kicsi! :)
Nagyon nem ertek hozza, de motorsportban mindenhol ilyen ketreszes rotorokat hasznalnak.
Igy eleg csak a kopofeluletet cserelni, ha kell.
Persze azokon jellemzoen sokkal nagyobb a belso alu resz atmeroje, a tehat "keskenyebb" a tarcsa kopofelulete. De az anyaga azoknak talan tok mas.
"The other major costs were tyres, which seemed to last 12-15,000miles, (around £800 a set), and brakes, which wouldn't do more than a few laps at a trackday before wilting into a horrible, juddery mess."