timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hungaroring



 

összesen 137 bejegyzés
Előző  1  2  3  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.05. 12:19:00 (460
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Okt 18-at mondod?   En nem leszek kint, ESI lesz a meresugyi megbizott. 
Re: Leon (459)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.28. 11:04:41 (446
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Wow, szep!   Kar, hogy a 3. mindig elfogy a sikan elott, nem?  Vagy ott mar tenyleg fekeznel? 
Re: ESI (440)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.28. 10:52:14 (445
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Atgondolom. 
Re: Zolti (436)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.28. 02:12:37 (433
Felhasználói profil
12.88 @ 175
ESI igen szepen helytallt, ugy latom, kar, hogy nincs sickmentes ido is. 
Re: fastcar (432)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.14. 17:02:11 (386
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Csak youtube-rol es a freevlogrol lehet embeddelni.

Egyebkent fantasztikus! 
Re: Zolti (384)
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.12. 21:25:09 (382
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Persze, sot!  
Re: ESI (379)
 ave
válasz erre előzmények 2007.08.02. 21:32:07 (328
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na ez tetszett, nagyon jo kis reklam. 
Re: MazleeDSM (326)
 ave
válasz erre előzmények 2007.07.16. 20:37:07 (291
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Es ezt nem lattam, hihetetlen ugyes vagyok!  
Re: fastcar (288)
 ave
válasz erre előzmények 2007.07.15. 20:52:46 (283
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ma' megint egy Renaultos rendezveny, azt en meg nem vagyok sehol.  Vagyis vagyok, csak nem mas orszagban.
De jo lehetett, szep idok. 
Re: szilvi5 (281)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.28. 22:56:00 (268
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ok, benne vagyok, csinaljuk meg egyszer, meglatjuk mi sul ki belole. 
Re: ESI (265)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.26. 16:10:37 (262
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fele annyi henger, fele akkora loketterfogat, de ugyanannyi szelep.

Szep egyebkent, ez latvanyos!! 
Re: ESI (261)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.06. 16:40:11 (234
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha ingyen lenne, tul sokan lennenek...

20 perces blokkok vannak teljesitmeny szerint megbontva a mezonyt.
6000 Ft asszem a csak delelott/delutan, kb. 2x ennyi az egesz nap.

 
Re: De4dSn4ke (233)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.30. 15:57:45 (220
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Kosz a javitast.

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0458&rollout=12&tav=1p4&mp=13&kg=1500&k0a=110&k0b=110&k1a=110&k1b=110&k2a=110&k2b=110&k3a=110&k3b=110&k4a=110&k4b=110&k5a=110

Ez a diagram hoz egy 12.6 @ 178-at, 1500 kg es ez kb. 350 fotengely loero.
Nem tokeletes a korrekcio, csak durvan hoztam ki.
A halvany csikokat nem kell figyelned, csak a sotetebbeket.

De ez itt a Hring topicban mar kisse OFF, ha tovabbi kerdesed van, akkor a "hazai gyorsulasi". 
Re: Ricsimae (219)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.30. 14:12:13 (216
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nohatakkor.  A profillapodon CSAK(!) hivatalos versenypalyas meresi eredmenyt adhatsz meg, g-tech merest nem.

Regisztracios urlap sugo az 1/4 mezohoz:
"Csak hivatalos mérési eredményt adhatsz meg, műszeres mérési eredményt nem!"


Ha nincs hivatalos eredmenyed, akkor legyszives modositsd ugy az adatapod, hogy ures hagyod az 1/4 merfold kockakat. 
Re: Ricsimae (213)
 ave
válasz erre előzmények 2007.05.30. 13:20:15 (211
Felhasználói profil
12.88 @ 175
178 km/h 320 loerovel?

Nem tudom a te autod mikori, milyen nehez, de ez a lentebb linkelt Subi tobb mint 320, es kevesebb mint 170 km/h.    (Az idoeredmenyt hagyjuk is)

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0458&rollout=12&tav=1p4&mp=16&kg=1600

Ez is erosebb, mint 320, de ez sincs 178 km/h.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0213&rollout=12&tav=1p4&mp=16 
Re: Ricsimae (210)
 ave
válasz erre előzmények 2007.04.11. 20:42:59 (198
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jo vagy, coupes csavo!  
Re: civiccoupe (197)
 ave
válasz erre előzmények 2007.04.06. 23:17:24 (181
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tenyleg jol szol es piszok gyorsnak is tunik.

Valaki nem mert CCH-nak legalabb kb. koridoket?  (tudom, hogy dugo volt) 
Re: civiccoupe (177)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.27. 14:21:48 (170
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Sokan csinalnak videot, ha nem is a meresek mellett de fent lesznek a neten biztosan. 
Re: Bobo54 (168)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.27. 14:20:07 (169
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Of course, benne vagyok! 
Re: NitroPetya (167)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.27. 00:36:20 (165
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tenyleg, Kiskunon most mi volt a gond a S2-vel? 
Re: NitroPetya (164)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.26. 09:49:20 (158
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez csak ilyen koltoi kerdes, ugye?
 
Re: NitroPetya (157)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.20. 16:42:09 (142
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az auto sulya nyomja ossze a rugokat, nem?  Ha lentebre tekered az also tanyert attol a rugo maga pont ugyanannyira nyomodik ossze. 
Re: ESI (141)
 ave
válasz erre előzmények 2007.03.16. 14:52:23 (137
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nagyon szepen szol! 
Re: NitroPetya (136)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.26. 10:32:45 (118
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Eleg mutatos, foleg a fekkel.

Megerni biztos nem eri meg a street slick, mert tul hamar elkopik.
Egy Nordschleife FAQ-ban olvastam errol, hogy allitolag ott egy koron kb. 10-20 mp-t hozhat egy atlagosan sportos autonak az R-es "semi-slick" (Advan 032R meg hasonlok), es nem igazan javasoljak a hobbistaknak, mert egy nap alatt haza lehet vagni oket.  Plane egy nehez autoval, gondolom en.
Mondjuk ott csak E betus utcai gumival lehet korozni nyilt napon, nalunk meg lehet akar palyaslickekkel is probalkozni, ha jol tudom.
 
Re: NitroPetya (117)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.25. 00:18:59 (107
Felhasználói profil
12.88 @ 175
8 loero, ennyit siman zavarhat az, hogy nem tokeletesen vizszintes a palya.
Merjuk majd meg legkozelebb.

Erdekes ez a nyomatekgorbe, tokugyanolyan, csak magasabb. 
Re: ESI (105)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.24. 23:08:03 (103
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat, nem idealis ugye akkor csak egy muszer van bent, es a celegyenes szerintem nem vizszintes, de kb. 170-180 WHP korul latok harmasban. 
Re: ESI (102)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.08. 20:01:45 (95
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem az Enkei koppint, hanem az Enkeit koppintja valami kinai gyarto. 
Re: carlosracing (93)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.08. 11:59:18 (90
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Re: etitech (89)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.07. 23:41:45 (88
Felhasználói profil
12.88 @ 175
18x8 meretben:

Super: 7.98 kg
Ultra: 8.43 kg
 
Re: etitech (87)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.07. 11:41:20 (80
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Pont te mondod!

De tenyleg, szoval hőciklus! 
Re: Falco (78)
 ave
válasz erre előzmények 2007.02.07. 10:19:48 (77
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az a mondas, hogy a versenygumiknak X db hociklus kapacitasa van amig igazan jol mukodik, utana sokat gyengul, mire kepes.   (Ezert sem igazan erdemes hasznalt gumit venni)

Hociklus: felmelegedes-lehules.

Tehat ha egy nap vegig felmelegedve tartja az ember (paplannal), akkor joval hosszabb ideig marad hasznalhato, sot lehet elobb elkopik, minthogy "megoregedne".
 
Re: ESI (76)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.07. 16:14:19 (46
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Itt megnezhetsz par autos eredmenyt, van koztuk tok utcai, es rendesen megcsinalt auto is.
http://timeslip.hu/hungaroring.php 
Re: _Tomiboy (44)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.28. 00:58:55 (27
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hát nem kicsi! :)
Nagyon nem ertek hozza, de motorsportban mindenhol ilyen ketreszes rotorokat hasznalnak.
Igy eleg csak a kopofeluletet cserelni, ha kell.
Persze azokon jellemzoen sokkal nagyobb a belso alu resz atmeroje, a tehat "keskenyebb" a tarcsa kopofelulete.   De az anyaga azoknak talan tok mas. 
Re: NitroPetya (26)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.22. 16:10:03 (8
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szinten EVO, ez a sima RS6-rol...

"The other major costs were tyres, which seemed to last 12-15,000miles, (around ΂£800 a set), and brakes, which wouldn't do more than a few laps at a trackday before wilting into a horrible, juddery mess."

Nem tul biztato.   
Re: ave (7)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.22. 16:08:18 (7
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igaz, az se eleg, legalabbis az EVO szerintem nem nagyon, raadasul ez mar az RS6+

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/47314/audi_rs6_quattro_plus.html 
Re: NitroPetya (5)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.22. 13:02:29 (4
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Talan celszeru lenne az RS6 konfigjat lemasolni, nem?  Az is hasonlo tomegu, hasonloan eros auto. 
Re: NitroPetya (2)
 ave
válasz erre 2006.12.21. 02:09:33 (1
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Itt bármiről beszélhetünk, ami pályázással kapcsolatos.

Ha valamelyik Hungaroringes kör mérésével kapcsolatban van kérdésed, azt is itt tedd fel. 

összesen 137 bejegyzés
Előző  1  2  3  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!