Kar, hogy nem szabadteri a palya, lehetne tudomanyos modon is tudni mi hogy van.
Egyebkent ocsemnek van egy projectje ami video alapjan koveti a focistakat a palyan, vagy mi, ezt lehetne gokartra is alkalmazni.
De a zart ter miatt a palyat nem latni at egy kameraval. De talan erdemes elgondolkodni rajta.
A keves helyen en is gondolkodtam, egyertelmu, hogy az nem nagyon palya, hogy amikor elfogy akkor elmegyek oda, inkabb veszek egy hordonyit egyszerre es otthon adagolom valahogy.
Persze lehet nem egyszeru megoldani, no meg tarolas is lehet bonyi az E85 vizgyujtesi hajlandosaga miatt, bar ki tudja.
1. Sasfióka (h,sz,cs,p)
2. ESI (h.k.sz.cs.p, de max fél 9 körüli kezdéssel)
3. cch igazából mindegy...én hétvégét szerettem volna de jo szinte minden este)
4. ave (csutortok inkabb nem, tobbi jo)
5. ...
Ez szerintem egy erdekes osszevetes, hisz. kozel azonos sulyu autorol beszelunk, mindket esetben speci gumik, ket szemely, komoly futomu.
A celegyenesben lathato, hogy Robi autoja erosebb, de a harmas kanyartol a tizenotosig folyamatosan tavolodik a gyengebb Subi, a maradek szakaszon meg korulbelul egyutt mennek.
Akinek volt merese, legyen szives mailben ( info kukac timeslip pont hu ) elkuldeni, hogy mit kell tudnom.
- Milyen auto, milyen modositasok, milyen gumi, egyeb technikai tudnivalok, hanyan ultek az autoban, hany kg volt az auto a korozes alatt.
- Ha emlekszel valamelyik korben valami nagyobb bakira, vagy tokeletes kore, melyik volt az.
- Legjobb koridod ugy global. (nem csak aznap)
- A te tudasodrol. Eloszor voltal/hobbista/mindig ott vagy ahol lehet korozni/versenyzel valahol/stb.
- 1-2 fotot csatolj