Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2008. július 10. napra tervezett Autós Nyílt Nap, a Formula1 Magyar Nagydíj előkészületei miatt elmarad.
Amennyiben ezt az október 24-ei nyílt napot megelőzően pótolni tudjuk, mindenképpen értesítjük Önöket, illetve minden ezzel kapcsolatos információ megtalálható lesz a www.racingsystem.hu internetes oldalon.
Megértésüket és közreműködésüket előre is köszönjük.
Tisztelettel:
Racing System Kft.
Tel: +36 28 444 474
E-mail: racingsystem@racingsystem.hu
Nálam 18" utcai vs. 17 slick ~150LE és 1320kg, de azért csak 1mp a javulás, mert a fékeim nem engedtek többet. A slick-kel jóval rövidebb féktávokat lehet venni. Nálam ez a leglátványosabban a célegyenes végi kanyar előtt látszott meg. Az utcaival 160-165-ről kellett fékeznem, hogy meglegyen a kanyar és ne csússzak meg, most 175-180-ról tudtam fékezni és a gumik még bőven bírták volna, de a fék egyszerűen elmelegedett és elfogyott. A kanyarsebesség nőtt meg jelentősen, de azt meg még tanulni és szokni kell.
Volt egy Maserati, is az imprik javát a DSpoweres-ek adták (hangorkánban mindenképpen), volt egy osztrák S2000 aki rendszeresen 3 körre ment ki, majd bejött . A nap végén kijött 2 pálya bömös is valami elképesztően jó hanggal, sajnos időt nem néztünk mert épp a kerékcserékkel voltunk elfoglalva. A nap fénypontja a Toyota Klub 4x4-s Hiace kisbusza volt. Végül is szépen terelgették a járművet, és igazi F1 stílusban a hátsó sikánban a kanyart levágva mentek (igaz, akkor egy kisebb dugó alakult ki ott). Volt valami őrült csapat is akik egy V10-s Touareg-el (is)próbálkoztak, majd 2 kör után közölték a starterekkel ez az autó nem ide való
A szervezés a ring átépítése miatt botrányos volt, az alsó parkolóból (ahol a WC-k vannak) volt a rajtoltatás. Ergo a célegyenes végi visszafordító közepe után volt a ki és bejárat egy bójasorral leválasztva, a belső íven. Mit ne mondjak... szánalmas, és egyben szar is, mert így gyakorlatilag nem volt levezető kör. Leon bőven a nyitás előtt ott volt, de baromi lassú volt a regisztráció és csak valamikor 10.30 körül sikerült elindulni az első etapnak, de erről majd ő bővebben mesél.
A slick-ek nagyon jók voltak bő 1mp-et javult a köridő, de a fékemről így még jobban kiderült, hogy semmit sem érnek, az újak meg még mindíg sehol. Mindettől függetlenül most is jó volt a móka, volt sok érdekes és látványos vas.
Nem kérdeztük, van-e neki a többiből, de ha jól emléxem leginkább 13, 17 és 18-ból volt neki választék. Csörgesd meg, mert azt mondta nemsokára hoz egy újabb szállítmányt.
Tudom, hogy széles, de ilyet tudtam szerezni jó áron. Gondolom semmit nem jelent, de a gyári méretem is 225/45 R17.
Ilyenek a gummák:
Illetve még 4 ilyen Michelin-em érkezett.
Igen a fékek a 2.-3. etapra már bőszen el szoktak melegedni. Jelenleg rendelés alatt vanak
(Wilwood 330-s tárcsák, 4 dugattyús nyereggel, +fémszálas csövek) ezt a részét Sanyával konzultáltam meg. Remélem megjönnek 14.-re, és fel is tudjuk rakni.
mennyire érdemes fújni a slickeket pályázáshoz? Tudom ha bemelegszik, nő majd a nyomás 2-3 tizedet.
Yoko Advan 240/610 R17 'B" keménységű.
A kocsi súlya kb. 1250kg
Ha már ring, megváltozott a rendszer, nincs de és du. hanem bérletes rendszer lett.
Autós nyílt nap - 3 menetes bérlet 7.000 Ft
Autós nyílt nap - 7 menetes bérlet 14.000 Ft
Autós nyílt nap - 10 menetes bérlet 18.000 Ft
Ez drágulást jelent mert eddig a de. 5500 volt a du meg 7000, viszont a bérlet bármikor bármelyik napon felhasználható. Azaz a 3 menetes bérletet akár a 3 különböző napon is felhasználható.
A férfi top15 első helyezettje Sümegi Martin 22.179.
Csak kiváncsiságból belenézem a fórumba:
Nöbauer Manuel 2008-02-18 15:10:29
De a hátso bal kanyarba én gyorsabban tudok menni mint a Martin mert azér egy kis súly a kanyarba az jó csak sajnosan az egyenesen megy el melletem.Én 65 kilós vagyok és a Martin kb. 45
Kellene egy gyerek kategória is hacsak nem kezdtek "anorexia kúrába"
Az enyémek is közelebb vannak a kuka szint felé, úgyhogy sokat nem fogok nyerni (kb. 1,5-2mm van a kopásjelzőig). Az újakat meg csak a jövő szezonra rakom fel.