A minap egy zártkörű versenyen sikerült részt vennem a Silverkartban. Szabadedzés, időmérő és a legjobb 7 nek egy rajtos rendes futam. Legjobb időm a 2-es géppel 22.2 lett, a futamon sajna a gumitlan 3-assal a 3 helyről egy ezüst sikerült (22.4-nél nem tudtam vele jobbat). Majd 10 körön keresztül üldöztem kerszetbe az első helyezettet, 2szer meg is tudtam közelíteni 1cm-re, de nem hibázott a srác és a csiki-csukiban úgy tapadta az övé (a 2-es ), hogy esélyem sem volt utolérni többször.
Tudom, messze vagyok az élmenőktől de élménynek jó volt a rendes verseny
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2008. május 12-én, Pünkösd hétfőn rendkívüli Autós Nyílt Napot szervezünk. A program 9 órakor kezdődik, regisztráció 3/4 9-től az új alsó parkolóban. Minden érdeklődőt szeretettel várunk.
Nézegetem az oldalgyorsulás grafikonokat: Melyik a jobb, ha hegyes és nagyobb értékeket ér el , vagy ha jobban görbül és kissebb max értékeket produkál egy ótó?
A különböző kerékátmérők is befolyásolják a sebességet!
Zolti!
Kb semmim sincs pályázáshoz, leszámítva egy marék alkatrészt
Szinte új 195/65-ökkel egy full gyári E30-al nem hinném hogy élvezném. Bár asszem van vhol kopott 205/55 is, de mindenképpen komolytalan a konfig amit most tudnék használni.
Már beletörődtem, hogy rosszabb esetben csak az alkatrészek képeit nézegetem idén
Arra nem is építenék. A lényeg lentebb. Tudom (most már) hogy sokmindentől függ, azért kérdeztem a kb-t. Egyébként sok választás nincs. 11 vagy 13. Az utóbbi jobban tetszik
És bocsi az OFF-ért, ez volt az uccsó.