A kis létszám (32-33 autó) elég jó pörgös volt a rendezvény. Egész sokat lehetett menni ha nem olajat takarít az ember a motortérböl Így is a nap folyamán barátom és én is kb. 15 kört tudtunk menni.
A megcélzott (remélt) eredményhez képest 1mp-cel jobbat sikerült menni, és az autó távol volt a tökéletestöl, úgyhogy ennek most nagyon örülök.
Sajnálatos módon Aronmatic a gyönyörü S2-esét leütötte a gumifalba csúszva.
Hol találtál Pirelli D3-at? Adhatnál valami kontaktot, mert nekem jó lenne az elesett gumit pótolni ha a többiekhez hasonló mértékben használt. Mondjuk nekem 225/600-16 kellene.
De igen, de elöbb pufferel, ha minden igaz. Írja a leírása is, hogy nagy vibrációnál alkaline elemek vagy NiMH akksik hibázhatnak, Lithium akksikat javasol.
Ha szélesebb lett volna ott a pálya, és nem ér le a füre, akkor talán igen. Sajnos azért eléggé megdobott. Elég nagyott koppant az alja, mikor visszaestem. Szerencse, hogy alacsonyan van a súlypontja az autónak.
Volt, de a nagy ütés(ek)töl errorra futott, lekapcsolt a cucc. Így nincs meg semmi a menetböl, az elözöt meg még nem is vettem, úgyhogy semmim sincs, csak az, amit Ivóke ide rakott.
Nem, a verseny értékelése az valóbana 3 legjobb kör alapján volt. DCS pl. így nyerte a kategóriáját, mert konzisztens volt, pedig mint látod, az Evo6 TME a leggyorsabb körén majdnem 7 tizedet vert rá.
Lehet tudni, de hogy hol lelhetö fel, azt nem tudom.
Amiket felírtam, csak fejböl tettem, 56 nevezö volt végül, ennyit nem láttam/olvastam vagy tudtam volna mind megjegyezni ezredre pontosan.
Szerintem még én is tudnék néhány embert megmozgatni, úgyhogy az alábbiakat látva szerintem a jelentkezök száma meglehet, kérdés, hogy ennyi ember belefér-e a napi programba?
Most hosszabb kihagyás után 21,8-at mentem a régi kartokkal kb. 3 hete, most hétfön meg 21,302-t az újak közül az aznap legjobbnak tünövel. a másik kettövel, amivel még mentem 21,58 és 21,64 volt az idöm. Cimborám, akivel járni szoktunk, meg futott egy 20,8-as idöt, ami azért 90 kilóval nem rossz, és most már este nem olyan meleg a pálya.
Ma mentünk egy kicsit a Morgan Aero8-cal az Euroringen, aztán meg szétrobbant a tágulási tartálya.
Nagyon buli az autó, csak keresztbe megy, csak visszaváltásnál, amikor felengeded a kupplungot és nincs egyenesben a kormány, már az is elég neki. A GTV-m olyan nyugodt és jámbor jószág ehhez képest, hogy csak na.
Gratula! Igen komoly elörelépés! Idén én is kipróbálom, hogy milyen, ha nem csak 3-asban körözök, hanem tudok váltani is! Jövöre meg remélem új futómüvön is!
A célvonali sebességed még elpörgö kerékkel is nagyjából azonos lesz, és az autód ismeretében abból azért lehet következtetni, hogy mekkora erö gyorsítja, ezáltal arra is, hogy mekkora teljesítménnyel rendelkezik.
A teljesítmény és a célvonali sebesség szinte teljesen megegyezik, söt még a rosszabb eredményé egy lehheletnyivel magasabb is, pedig az egyik esetben volt tapadásom, a másiknál meg nem. 12 autónyi a távolság a jobbik célbaérkezésének idején!!!
De egyébként, ahogy Ave írta, ha az elején elgurítod és mondjuk a kettest vagy a hármast viszonylag alacsonyról tolod végig, akkor egy egész elfogadható teljesítménygörbét is lehet kapni a fordulatszámtartomány nagyrészére.
Na, hát azért ne adjuk fel ilyen könnyen!
Kicsit még javuljon az idö, és igenis szervezzünk egy napot az Euroringre. Legalább nem versz meg olyan megalázóan!
Este sikerült egy 22,789 meg másik gokarttal kétszer is 22,838. Melegszik az idö! (Bár az egyik oldalajtó nyitva állt a szellöztetés miatt, ami hütötte a pályát.)
Legalább is az olyan országokból, mint Mo. Illetve gépkönyvezteted az autót, akár itt a drag keretein belül, csövel, és akkor még lehet utcai, rendszámmal, viszont némiképp nyüg a vizsgáztatás, biztosítás, stb.
Az rendben, csak pl. az Eurocenternél elég jól be tud(ott) durrani az ember alkarja, mert ott elég munkás volt a dolog, föleg, ha tempót is mentél és utána meg a szervótlan autó kormánya is olyan pillekönnyüvé vált.
Még a korai gokártozásaim után volt olyan, hogy beültem a gokartból a GTV-be, és két dolog tünt fel egyböl, hogy nem fordul a jármü, viszont olyan könnyen jár a kormány!
Én is szeretem a Budaringet, de a legkeményebb az volt, mikor még az acélrámpás emelkedö is benne volt, amiröl lefelé a célegyenesbe fordító kanyarok következtek, és erre a rámpára ráesett az esö. Na az izgalmas volt!
Hétfön kis híjján sikerült a 22-es idö. 23,028 az eredmény. 110 kilóval már annyira nem rossz talán. Ez az 5-sel sikerült, de jó volt a 3-as és a 8-as is, mindkettövel mentem 23,1-es idöt.
5 menet az kb. 120 kör! 22-24 kör fér bele egy menetbe, attól függöen, hogy az elején hogy kezdik el mérni, illetve, hogy a végén marad-e teljes köröd vagy az elözöben mérik az utolsó eredményedet.
A külön nöi listát szerintem késöbb kezdték el írni Esztiék. Amikor legutóbb voltunk Falcoékkal, akkor futott a másik lány egy 22,879-t. (Mondjuk így is Tiéd az elsö hely! )
Nem kell itt a rossz duma! Nehezen is lehet azért jó idöket menni. Cimborám szintén 110-es csapatból már becsúszott 23 alá, ha jól tudom, de 23,1-23,2-ket szórja rendszeresen.
Egyébként meg észre lehet ám venni, ha a Pecsenyében integetnek Neked.
December 24. Hétfő: Zárva
December 25. Kedd: Zárva
December 26. Szerda: 12:00-24:00
December 27. Csütörtök: 12:00-24:00
December 28. Péntek: 12:00-01:30
December 29. Szombat: 12:00-01:30
December 30. Vasárnap: 12:00-24:00
December 31. Hétfő: Zárva tartunk
Január 1. Kedd: Zárva tartunk
Január 2. Szerda: Zárva tartunk
Január 3. Csütörtök: 15:00-24:00
Én is jelentkeznék, ha túlsúlyosaknak is lehet jönni!?
1. Sasfióka (h,sz,cs,p)
2. ESI (h.k.sz.cs.p, de max fél 9 körüli kezdéssel)
3. cch igazából mindegy...én hétvégét szerettem volna de jo szinte minden este)
4. ave (csutortok inkabb nem, tobbi jo)
5. Falco
6. Zolti
7. a hetedik Viktor
8. utas a halál
9. Bkori (18ig dógozok)
10. Leon (ha már van bowlingpálya is )
11. fastcar
Esetleg megpróbálok odaszólni ha a régi emberek közül van ott éppen valaki, hogy tegyenek be 2-2 futamokat nekünk, mégha vannak is ott mások. A tulajok meg a csapat egy jó része a Hungarokartból jött, ott meg elég régóta állandó vendégek voltunk.
Így bérelni nem kell, de mégis lehet futamunk elegendö. Hány menetre gondolunk /fö?
Nissan 350Z - 1:19,516 (tp) slick (H László)
Evo 8 - 1:20,208 (tp) slick (P. Endre)
Evo 6 TME - 1:20,317 (tp) slick (Hunevo?)
Evo 8 - 1:21,032 (tp) slick (DCS)
NSX - 1:21,118 (tp) slick (G Zsolt)
Evo 9 tuning - 1:21.2 slick (Ricsimae)
Subaru sti - 1:22.4 Toyo R888 (Ricsimae)
Evo 9 ( Könnyített)-1.22.9 utcai (M Zoli)
Evo 9 - 1:22,915 (tp) slick (M. Tamás)
Audi 90 quattro - 1:23,584 (tp) slick (Karkus Tamás)
Evo 8 - 1:23,988 (tp) slick (bunker?)
Murciélago - 1:24,5 slick
BMW M3 (E92) - 1:25 utcai (Totalcar)
Alfa GTV6 - 1:25,233 (tp) slick (B. Sándor)
Alfa GTV6 - 1:25,434 (tp) slick (fastcar)
E55 AMG Kompressor - 1:25.5 utcai(Ricsimae)
Evo 6 TME -1.26.3 utcai (BSZ)
BMW E30 M3 - 1:26,4 slick (ESI)
Nissan 350Z - 1:27,4 utcai (Totalcar)
Mazda RX-7 (FC) - 1:27,7 utcai slick (Zolti)
BMW E28 M5 - 1:27,958 (tp) utcai (B Tomi)
Leon TDI - 1:30,398 (tp) utcai (bulijoe)
Honda Civic Type R - 1:31 utcai (Totalcar)
Mazda MX-5 Roadster Coupé MZR Sport 2.0 - 1:31 utcai (Totalcar)
Kupa Astra 1,6 - 1:32,3 slick (Totalcar - Karotta)
BMW E30 2.8 - 1:32,464 (tp) utcai (C Karcsi)
BMW E30 325 - 1:32,787 (tp) slick (F1Pisti)
Opel GT - 1:33 utcai (Totalcar)
BMW E36 325 - 1:33,838 (tp) slick (Baby Blue)