Van valakinek tapasztalata semislick (tehát DOT-os verseny) gumival? Mennyit birnak pályahasználat közben? Megéri e ujat venni ilyenből, vagy inkább ledobott pálya slickek?
A bilsteinek nagyon jók, attól függetlenül, hogy (a megfizethető árú változatai) nem állíthatóak. Sokkal többre tartom mint az állítható konit. Nekem két autóban is az van. Katona féle megoldással az a baj, hogy valszeg elsőre nem lesz jó, mivel saját belátása/tapasztalatai szerint szelepeli. Jó hír hogy vehetsz a kocsidhoz gyári Bilsteint, amik sokkal nagyobb valószínűséggel lesznek jók elsőre. Nézz szét a bilstein.de oldalon.
egy évben általában 3 alkalommalvan Hungaroring nyiltnap. Idén 4 volt. egy nap átlag 7X 20 percet lehet menni. Idén volt egy nap asszem amikor 8X 20p volt.
2csoport van, elméletileg 150le alatt és felett, de vannak keresztbe nevezések, kinek hogy megy alapon...
autóhoz forgalmi engedély kell, aminek elvileg a neveden kell lennie, vagy ha nem akkor meghatalmazás. biztonsági övet be kell csatolni minden autóban ülőnek és az ablakot nem szabad lehúzni. kb ennyi. Ja és driftelni nem szabad. haverom elsőkerekes! mazda mx6tal lengette és kb 2 kör után a versenyigazgatóságon kötött ki
ha a mostani utolsó nyilt napra gondolsz akkor én ugy tudom hogy csak egy etapra ment fel, és egyáltalán nem forszírozta a gyorsan menést (azt hiszem). de majd jön és megmondja.
na voltunk tegnap este.. hát nekem ez a pálya nem fekszik annyira, mint a többi nagyon nagy megszokást igényel tölem az hogy az átlagosnál kisebb a tapadás. 4 futamot mentünk, elsőben 25,4 volt a legjobbam, aztán végig folyamatosan javuló tendenciát mutatva végül 23,904 lett a napi legjobbam. Ha lesz időm veletek tartanék amikor legközelebb mentek, nem nyugszok amig nem lesz 22vel kezdődő időm
pénteken megyünk le egy páran haverokkal, szeretnék kis handycapet magamnak, megmondanátok hogy mostanában melyik gokartokba érdemes ülni? vagy legalább azt hogy melyikbe nem. előre is köszi!
Nekem nem sikerült felrakni, útban volt pár cső. Sógorom motorját meg jelen pillanatban rakom összefelé, ha minden jól megy nov. 10-én az Eringes edzésen debütál a kocsival.
nem mérettem még. forgalmi szerint 970kg az autó, de a teljes belseje ki van pakolva, meg az összes nem szükséges alkatrész. sztem velem együtt 950kg körül lehet...
240k km-el ezelőtt 129 ló kellett legyen főtengelyen. Erre rámegy most egy fokolókerék meg egy 10fokkal meg 2tizeddel többet emelő tengely. Sztem 130 ha megvan akkor jó...
Ugyan Ave azt irta hogy jó kör volt, de egyik 'szektoridőm' se volt a legjobb abban a körben. Ha az összes körömből összeválogatom a legjobb részidőket akkor ~2:22,4-et tudtam volna menni. Ahogy ESI-vel hasonlítottam össze a köreimet láttam meg hogy sok helyen lehetne faragni és a futóműben is maradt még, mivel drift beállításon volt a kocsi
Jövőre a cél 2:20 alá menni, ezzel a motorral.