Hol látsz te ebben visszakozást? Nem szoktam poénkodni csak azokkal akiket ismerek is személyesen, ez így van Leonnal is, neki bátran mondhatom hogy egy körön kettőt kap majd, de legalábbis kap 50 méter előnyt majd a legelső hringrelépésemnél is már
Persze, még a végén egész jó kis társaság jön össze még soha nem voltam, de remélem megszeretem majd, na meg gondolom minél jobban megismerem majd a pályát annál jobbakat tudok majd menni.
Mikor lesz a következő nyiltnap? Hányszor lehet menni egy ilyen napon? Valaki mesélhetne hogy hogyan is zajlik egy ilyen nap, mi kell hozzá, milyen biztonsági előírás stb...thenx
Hát nem hinném hogy 200Kg van azért köztünk, mert a kocsim 1150 én meg 1kg híján 100Kg vagyok, de beültetek magam mellé akkor majd egy embert ha gondolod 3 személlyel sem megy rosszul nekem vagy a tesómnak elhiheted, párszor tapasztalta..
Hát azért a semmitől csak többet jelent, hiába mész trabanttal brutál futóművel De akkor majd megnézzük Ki Vagy hivva
Viccet félre téve már nagyon kivi vagyok én is, kezd jobban érdekelni mint az egyenesennégyzázkétmétertmenni téma!
Ki kell menni, meg kell mérni! Kacsint
Kár találgatni, előbb kell egy adat, a peremfeltételekkel együtt.
Aztán tudod hogy mit lehet még alakítani!
Készülj fel a meglepetésekre is! Széles vigyor
Gyengébb autó, ráadásul ami még nehezebb is, el tud lépni, ha eleve jobb a súlyelosztása (ami szerintem többet számít mint az hogy most éppen 10%-al nehezebb nálad valaki), vagy a motor jelleggörbéje, váltó áttételezése arra a pályára, stb...
Kurrvasok dolgon múlik, aki még nem próbálta, ne találgasson előtte, mert ez tényleg nem olyan.
Addig míg nem megyek ki, azért lehet beszélgetni róla itt ugye??
És milyen motor volt ebben a gsi-ben? Na mert van 1.8 16v van 1.8 8v van 2.0 8v és van 2.0 16v egyáltalán nem mind1 és a 2.0 16v közt is vannak különbségek, rotoros gyújtás vagy DIS aztán a rotoros gyujtásunak a befecsija 2 lukas a DIS-é meg 4 és még sorolhatnám.
Az biztos hogy a vezetésen sok múlik, és ki milyen tapasztalt a ringen, én soha nem voltam még az biztos, de azt eléggé kizártnak tartom hogy ne tudnék jobbat menni Leontol, és ezzel nem őt szeretném bántani isten ments, csak a 0-100-ra való gyorsulásunknál már jobb vagyok közel 1.5 másodpercel, a 80-120 nál szintén, 402 méteren szintén 1 sec fölött van jóval, és mivel a súlyom is kisebb olyan 150 Kg-al ezért nem hinném hogy a kanyarokban jobb lenne főleg hasonló kerékméret mellett. Ha a kupás astrat nézzük, soha nem fognak kihozni gyári gsi szintet a motorjából. a futómű meg 2x olyan erős a gsi-jé mint egy sima f astrának.