timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Május 1.

2010.04.28. 22:11 - FutaMan

A kapu GPS koordinátái:
N 46.224477
E 17.553781

Pajtások figyelem! :)

2010. Május 1.-én újra úttörõ találkozót hirdetünk a Taszári repülõtérre, ahová külföldi pajtásaink minden eddiginél nagyobb számban jelezték részvételüket! Lengyel (3), Szlovén (11), és Horvát (7) utcai aszfaltszaggatók érkeznek, hogy megküzdjenek honfitársainkkal a gyõzelemért!

Ahogyan már megszokhattátok nem csak a lóerõké lesz a fõszerep, hanem a betont rengetõ hangerõé is, mert Somogy Megyében elõször mutatkozik be a KICKER dB Cup, avagy a páros autós hangnyomás verseny! A Carstyling.hu éves autós szépségversenye, ahol a versenyzõk felállhatnak a színpadra autójukkal, ami mellett a legfrissebb pörgõs ritmusok, és csodaszép lányok táncolnak majd a Partyzoo, a Cars&Girls, és a REVANS disco jóvoltából!

A helyszínen igazi látványkonyhás ökörsütéssel készülünk! Persze a vegetáriánusokra és az édesszájúakra is gondoltunk, tehát nem érdemes piknik kosárral érkezni, mert A - Z-ig minden kapható lesz elérhetõ áron!

Kérünk minden kedves Látogatónkat, hogy türelemmel várja végig a belépést, mert sajnos a reptér nem teszi lehetõvé, hogy több kaput nyissunk meg!

Bõvebb infó: futam.hu

 


backstage

2010.04.16. 18:24 - FutaMan

 

Hol is kezdjük…
Szóval, elég feszülten indult a rendezvény elõkészítése, mivel a teherautóink 2010-es matricázására csak kedden (04.06) kerülhetett sor, és még péntek (04.09) hajnali 4kor nem volt kész! Ezúton is köszönjük a Thomyfólia csapatának a 2010-es új design-t, és ahogy 5:10 perckor Orosz Tamás tulajdonos a következõ szavakkal adta át a kocsikat „Miattunk ne álljon a munka” reggel 6-tól már meg is kezdtük a szokásos pályaépítést…
A Tököli repülõtéren idén sem lehet megoldani a pálya ragacsozását, mert átlag napi 40 fel és leszállást bonyolít le, de õszintén szólva a hétvége után már tisztán látszik, hogy egy utolag ragacsozott pálya, és a szûz orosz gránitbeton között nincs túl sok eltérés, vagy maximum pszichológiai a hatás különbözet, így annyira nem is bánjuk, hogy nem lehet sõt, így derül fény a túlmisztifikált dolgokra is! A rendezvénykapu bejáratánál található úthibákat pedig azért nem lehetséges felújítani, mert hamarosan körforgalom lesz a bejárati kapu helyett, és akkor mindent egyszerre szeretnének megoldani, és saját belenyúlást pedig nem engedélyeztek, így maradt az úthibára figyelmeztetõ tábla, és a sebesség korlátozás, ami sokszor jó szolgálatot tesz a versenyre kiéhezett tempósan közlekedõ látogatók ellen!
A 2010-es évben számos biztonságtechnikai újításra tereltük a hangsúlyt. Ezek közé tartozik a poroltó kocsik elhelyezése a terület több pontján, illetve a +1db technikai mentõ. Számos fényvisszaverõ táblát és információt táblát is kihelyeztünk. Ezen felül a lehetséges leállások gyorsítása végett (pl. olaj, vagy egyéb szennyezõdések pályára kerülése esetén), egy seprõgép is azonnal rendelkezésre áll a rajtban!
Sajnos az idõjárás sok kiállítót, és látogatót tartott vissza a megjelenéstõl, de még ennek ellenére is népes tömeg jelent meg a rendezvényen.
A programok terén is bõvültünk, mint pl. a szlalom verseny, és új minõségben rendezzük a hangnyomás és autószépség versenyeinket is. Az ellátás területén pedig új szintre léptünk, mind árban és minõségben, mert a jó hangulathoz jó kaja dukál!
Jetshow, és rekordok:
A jet futamok légiforgalmi zárásával 20-25 percet vett igénybe a mûsorok lebonyolítása, és az idõmérõ minden futam után hibajelentés nélkül tudott üzemelni, ahogyan azt már jó ideje megszokhatták a versenyzõk. Sajnos a 3 futamból 2-t sikerült megfutni, ami sebességben nem, de idõben mindenféleképpen rekordot jelentett a 7.019sec es idõvel!
Káldy Péternek ezúton is gratulálunk az elsõ magyar 8-as eredményhez, természetesen tájékoztattuk Mr. Stasewszki-t, és Mr. Blauth-ot, hogy a corvettnek, és a typhoon-nak van egy magyar kihívója, amire a jelek szerint ugrottak is…
Igor Kovacic új konfigurációja 11.1-eket produkált, amivel igen csak meglepte honfitársát Tomaz Zelenik-et és a döntõk, ahogy eddig is egyre kiélezettebbek lettek a profi kategóriákban!
Újítás, hogy a döntõket kamerára vesszük, egy beszámoló készítése végett, és mit ad isten jó szolgálatot tett, mert egy 25 percen keresztül tartó motoros óvás megoldására már azonnal fel is kellett használnunk, ezen felül volt rossz kategória besorolásunk, rajtszám elírásunk, elfelejtett regisztrációnk, és több stagebe állási idõlimit túllépésünk. De összességében nagyon komoly és szoros döntõk lettek a jó kategorizálás végett.
Természetesen sok újabb meglepetést tartogatunk az év hátralévõ részében, mind hazai mind nemzetközi vizeken.
Folyt. köv. Május 1.-én, ahol soha nem látott mennyiségû Szlovén, Horváth úttörõ pajtás szaggatja majd fel a taszári kifutót!





Total 3 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327