Lancia Delta HF Integrale (DCS)
2005. november 04.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.68 @ 155 - 2005.11.04.
8.11 @ 147 - 2005.10.31.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ezúttal sikerült nitróval egy remek eredményt produkálni, pedig messze nem tökéletes ez a futam!
Ellentétben a legtöbb összkerékhajtású autóval
a hajtás kimélése céljából ez a Delta csúsztatott kuplunggal indul. Ha figyelembe vesszük milyen hosszú az egyes, ez logikus megoldásnak tűnik.
Sajnos emiatt egy kicsit "óvatosabb" a nekilódulás, ami 0 rollout esetén súlyos tizedeket jelent az ET-ben. Pl. egy jó
Audi S2
rajt esetén a teljesen álló helyzetből az első 30 centi megtételéhez 0.26 mp kell, ennél a mérésnél a Lanciának ehhez 0.42 mp kellett!
(0" rollout 1/8 ET mínusz 12 rollout 1/8 ET)
Versenypályán, fotocellákkal mérve ugye ez a kis idő nem számít az eredménybe, hisz az óra akkor indul, amikor eléri a 30* centire lévő fotocellát.
De nem csak a megindulással van gond, jól láthatóan hármasban már nem működött a nitró. Tisztán kivehető a hatalmas különbség a leadott teljesítményben. (
520-as teljesítményskálán
)
Kár, hogy ne tudtuk meg mire is képes ha végig működik a nitró. Talán képes lehet 10-es időre.
Talán nem bírná végig. Talán egy idei versenyen megtudjuk! :)
*: elméleti maximum 30 centi esetén a valóságban kb. 25 centit lehet "ingyen", időmérés nélkül gurulni.
fotó 1
_2_
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Turboá
válasz erre
előzmények
2007.01.30. 23:13:54
(
92
)
11.64 @ 221
mi is szeretnénk látni. Üdv mindenkinek itt!
Re:
(91)
Csak az ő hozzászólásai
bmw m3 e30
válasz erre
2007.01.17. 21:52:14
(
91
)
nagy brutál, kiváncsi leszek rá idén!
Csak az ő hozzászólásai
DCS
válasz erre
előzmények
2007.01.15. 10:09:57
(
90
)
11.07 @ 211
Szerintem nyáron egyszer felöltöztetem egy teljes műanyag öltözetbe és kipróbáljuk...,engem is érdekel az eredmény...!
Re:
(73)
Csak az ő hozzászólásai
EclipseGST
válasz erre
előzmények
2007.01.12. 21:34:18
(
86
)
11.91 @ 191
jah ha gurulna a szarom akkor valahol randalíroznék ilyen jó időben ... nem melóznék a gép előtt ...
Re:
(85)
Csak az ő hozzászólásai
Spoon
válasz erre
előzmények
2007.01.12. 21:18:32
(
85
)
Őrült vagy
Re:
(84)
Csak az ő hozzászólásai
EclipseGST
válasz erre
előzmények
2007.01.12. 20:22:46
(
84
)
11.91 @ 191
szerencsére .... oki
Re:
(83)
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2007.01.12. 19:56:12
(
83
)
10.92 @ 200
Nem stimmel a genalomany.
Na de ez mar OFF, ugy hogy reszemrol befejezve.
Re:
(78)
Csak az ő hozzászólásai
EclipseGST
válasz erre
előzmények
2007.01.12. 19:48:27
(
82
)
11.91 @ 191
jól látod a helyzetet csak nagyon rosszul tudnál járni ...hehe
Re:
(81)
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
előzmények
2007.01.12. 18:31:28
(
81
)
12.25 @ 180
szerintem már hiába próbálnánk a veréssel sem menne a nevelésed..
Re:
(79)
Csak az ő hozzászólásai
Atommanó
válasz erre
előzmények
2007.01.12. 18:28:25
(
80
)
13.16 @ 168
Ha ilyen kocsikkal rohangálsz...én, akár még lennék is...
Re:
(78)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!