timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Lancia Delta HF Integrale (DCS)
2005. november 04.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Ezúttal sikerült nitróval egy remek eredményt produkálni, pedig messze nem tökéletes ez a futam!
Ellentétben a legtöbb összkerékhajtású autóval
a hajtás kimélése céljából ez a Delta csúsztatott kuplunggal indul. Ha figyelembe vesszük milyen hosszú az egyes, ez logikus megoldásnak tűnik.

Sajnos emiatt egy kicsit "óvatosabb" a nekilódulás, ami 0 rollout esetén súlyos tizedeket jelent az ET-ben. Pl. egy jó Audi S2 rajt esetén a teljesen álló helyzetből az első 30 centi megtételéhez 0.26 mp kell, ennél a mérésnél a Lanciának ehhez 0.42 mp kellett! (0" rollout 1/8 ET mínusz 12 rollout 1/8 ET)
Versenypályán, fotocellákkal mérve ugye ez a kis idő nem számít az eredménybe, hisz az óra akkor indul, amikor eléri a 30* centire lévő fotocellát.

De nem csak a megindulással van gond, jól láthatóan hármasban már nem működött a nitró. Tisztán kivehető a hatalmas különbség a leadott teljesítményben. (520-as teljesítményskálán)
Kár, hogy ne tudtuk meg mire is képes ha végig működik a nitró. Talán képes lehet 10-es időre.
Talán nem bírná végig. Talán egy idei versenyen megtudjuk! :)

*: elméleti maximum 30 centi esetén a valóságban kb. 25 centit lehet "ingyen", időmérés nélkül gurulni.
fotó 1  _2_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2007.01.30. 23:13:54 (92
Felhasználói profil
11.64 @ 221
mi is szeretnénk látni. Üdv mindenkinek itt! 
Re: (91)

válasz erre 2007.01.17. 21:52:14 (91
nagy brutál, kiváncsi leszek rá idén! 

 DCS
válasz erre előzmények 2007.01.15. 10:09:57 (90
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Szerintem nyáron egyszer felöltöztetem egy teljes műanyag öltözetbe és kipróbáljuk...,engem is érdekel az eredmény...! 
Re: (73)

válasz erre előzmények 2007.01.12. 21:34:18 (86
Felhasználói profil
11.91 @ 191
jah ha gurulna a szarom akkor valahol randalíroznék ilyen jó időben ... nem melóznék a gép előtt ...  Szomorú  
Re: (85)

válasz erre előzmények 2007.01.12. 21:18:32 (85
Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  Őrült vagy  Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  
Re: (84)

válasz erre előzmények 2007.01.12. 20:22:46 (84
Felhasználói profil
11.91 @ 191
szerencsére .... oki 
Re: (83)

válasz erre előzmények 2007.01.12. 19:56:12 (83
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Nem stimmel a genalomany.  Kacsint  Na de ez mar OFF, ugy hogy reszemrol befejezve. 
Re: (78)

válasz erre előzmények 2007.01.12. 19:48:27 (82
Felhasználói profil
11.91 @ 191
jól látod a helyzetet csak nagyon rosszul tudnál járni ...hehe 
Re: (81)

válasz erre előzmények 2007.01.12. 18:31:28 (81
Felhasználói profil
12.25 @ 180
szerintem már hiába próbálnánk a veréssel sem menne a nevelésed.. Mosolyog  
Re: (79)

válasz erre előzmények 2007.01.12. 18:28:25 (80
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ha ilyen kocsikkal rohangálsz...én, akár még lennék is... Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  
Re: (78)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!