timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Opel Astra Coupe (Zoomby)
Tököl, 2008. április 13.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A leggyorsabb horvát elsőkerékhajtású autó, egy nem éppen könnyű alapra épült, a megtermett sofőrrel együtt állítólag 1350 kg körül volt a versenytömege.
Ha így van, akkor félelmetesen erős. De egyébként is az. GT35R turbó, plusz ebben a futamban egy kisebb nitró löket is ment hármasban. Ez volt a legjobb futama, hivatalosan 11.78 @ 212 km/h, ez ismét elég pontosan kijön 15" rollouttal.
Érdekes volt megfigyelni a ránézésre elég vicces méretű intercoolerét. Az egyik képen látszik is. Kicsi homlokfelület, de hatalmas átengedő kapacitás, ideális csövezés, kevesebb kanyar a levegőnek.
Sajnos a KoEE hétvége alatt többször is eltörte az egyik féltengelyét, az egyiket éppen a döntőben, így esélye sem volt a 3. helyre, a kisdöntőben nem tudott már rajthoz állni.
Pedig nem akkora húdenagy rajt ez, a M/T ET Street gumik nem nagyon tapadtak. A váltásai ellenben félelmetesen gyorsak! Egyesben nagyobbnak tünik ugyan a gödör, de ezt az okozta, hogy beleforgatta a leszabályzásba. Vagy profi váltója van, vagy nagyon tud. Akárhogy is, eredményes a csomag. Egy könnyű kasztniban gyilkos lehetne ez a motor-hajtás kombó.
fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2008.10.23. 14:36:57 (1531
ave! valamiért az előbbi posztomat nem ide a zombi qp-hoz tette be. lehet vmit én qrtam el. légyszi tedd át ide, ezt meg ki lehet törölni!

köszi! 
Re: (984)

válasz erre 2008.10.23. 14:35:09 (1530
ez már vagy ötödször akadt a kezembe a zombi qp-ról:

Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size!

a trükkös kúler jól látszik, meg az is, hogy van ott súlycsökkentés rendesen.

nem ez az irányzat az én célom mondjuk, ennek már szerintem semmi köze az utcai autókhoz. de persze mint "drag kocsi" nagyon zsír. 

 ave
válasz erre előzmények 2008.04.28. 23:13:05 (984
Felhasználói profil
12.88 @ 175
120kg-nal mondta magat, es ez eleg realisnak tunt. 
Re: (983)

válasz erre 2008.04.28. 23:06:31 (983
ha nem láttam volna meglepne, hogy egyesben ilyen "kicsi" a gyorsulása, az enyém is 0.6G felett húzott egyesben még megboldogult széria belsejével, utcai gumikkal. persze nem ilyen hosszan, még szép.

a másik, hogy a QP turbó forgalmi szerint 1350kg gyárilag ave pontosan tudja. viszont szinte minden QP turbó amit megmértünk, bőven 1350kg felett volt széria.

nálam a motorépítés meg egyebek együtt közel 40kg-ot faragtak, nem pedig tömeget növeltek, sejtem, hogy itt is így lehetett.

ahogy mustrálgattam ezt a gépet, elég sok lejött azért ebből még ezen kívül is. nem csak az üvegek, az ülések, meg a kerék, a komplett eleje is büfés műanyagpohárból lett hajtogatva.

szóval én olyan 1200kg-ra saccolok. ha a slapec 1,5mázsa volt, akkor az 1350kg rendben is van.  

válasz erre előzmények 2008.04.25. 15:01:28 (977
Benne ült a fél család, mikor mérték!

Nekem forgalmiban 890kg, mérve kasztnizás előtt ( könnyítés by természet ) 840kg volt... Katalógusban 850kg. 
Re: (975)

válasz erre előzmények 2008.04.25. 14:50:21 (976
Felhasználói profil
9.78 @ 238
de ha akarod akkor 2500kg csak neked  
Re: (975)

válasz erre előzmények 2008.04.25. 14:50:02 (975
Felhasználói profil
9.78 @ 238
haggyá....
akkor se lehet 1500kg sose 
Re: (974)

válasz erre előzmények 2008.04.25. 14:42:08 (974
Felhasználói profil
10.89 @ 200
nem nagyobb a mondeo mint a kupé,csak a formája miatt tűnik úgy sztem.baj van a látásoddal de ezt tudjuk a fél gázt sem mindig látod 
Re: (973)

válasz erre előzmények 2008.04.25. 14:22:38 (973
Felhasználói profil
9.78 @ 238
elírták a forgalmid.......a mondeo 1320 és az 2x akkora cca.... 
Re: (972)

válasz erre előzmények 2008.04.25. 14:09:45 (972
Felhasználói profil
10.89 @ 200
nekem az 1.8 -as kupé forgalmi szerint  1460 kg  ,ez turbos ugyhogy nem hinném hogy könnyebb lenne a gyári súly. 
Re: (970)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!