Honda Civic K20 (Kuki)
Tököl, 2008. április 13.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.44 @ 154 - 2008.04.13.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
"Kuki" 1991-es Honda Civicjében egy Type-R Civicből származó K20-as 2.1 literre felfúrt motor dohog.
14:1-es kompresszió, 54-es hengerenkénti pillangó, durva tengelyek, meg ami még kell. Az eredményességét leginkább a benzinellátás problémája okozta, többször előfordult, hogy annyira fellevegősödött a rendszer, hogy leállt a motorja.
A King of Europe East stock street katagóriájának kisdöntőjét is részben emiatt vesztette el.
Látható, hogy nem kapcsolt negyediket, sőt 60 méterrel a cél előtt nemcsak gurult, hanem már fékezett is. Persze vigyáznia kellett, hogy sokkal jobbat nem menjen ennél, hiszen egy 12.0-nál jobb edzéseredmény után átsorolták volna a stock streetből a street FWD-be, ahol Vogelsinger Sanyi 11.1-je ellen kellett volna helytállnia.
Így sem lett ez rossz, ez volt a második legjobb futamja vasárnap. Hivatalos mérés szerint
12.2 @ 180
km/h, ez
15" rollout
mellett ez szépen ki is jön a műszeres mérésből is. Szombaton megkötés nélkül sem tudott 12 alá menni, de a
12.04 @ 194
azért mindenképpen szép eredmény egy szívó négyhengerestől.
A kettes-hármas váltásnál látható, hogy elég sokáig tartott, mivel beleforgatta a motort a limiterbe.
A tapadás és az erő aránya ideális, kettesben pont a tapadási ponton kezd el húzni és ebben a fokozatban már egyáltalán nem kapar el.
fotó 1
_2_
Az utolsó 3 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Boci01
válasz erre
előzmények
2008.04.30. 09:52:02
(
987
)
11.20 @ 193
szerintem abból a pénzből vegyél inkább pár garnitúra féltengelyt
Re:
(986)
Csak az ő hozzászólásai
RT_
válasz erre
előzmények
2008.04.30. 09:43:50
(
986
)
10.20 @ 227
Te hülye, ilyet én fogok először építeni
Re:
(985)
Csak az ő hozzászólásai
Boci01
válasz erre
2008.04.30. 09:32:59
(
985
)
11.20 @ 193
itt a jövőm?
csak mégjobbra kéne faragni
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!