Audi S4 (Jens Eklund)
King of Europe, 2008. június 22.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
6.61 @ 197 - 2008.06.22.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ismét értelmet nyert az 1000 lóerős Y skála...
A 2008-as King of Europe West összkerékhajtású kategória és összetett győztesének, a svéd Jens Eklund 1501kg-s(!) Audi S4-esének a legjobb futamát sikerült megmérnünk a KoE kvalifikációk során, igaz a döntők során még ennél is tudott gyorsabban menni. Hát nem akármi ez az autó!
2.5 liter, 20 szelep, hatalmas Borg Warner S480 turbo, E85 üzemanyag, megfejelve egy 75-ös nitró lökettel.
További információk az autóról
.
Érdekesség, hogy a vízhűtőt a kevés hely miatt hátravitték a csomagtartó alá. De van itt szárazkarter, hengerenkénti pillangósor, meg sok más csemege. Nagyon profin van megcsinálva az egész autó, enni lehet a motorteréből. (Persze még friss a motor)
No de nézzük a futamot!
Ezen a pocsék pályán elképesztően jónak számít ez a rajt, így aztán nagyon rövid ideig használja az egyest. A gyors váltás után kettesben egy rántás után hatalmas lyuk tátong, de ha jobban megnézzük azért ott is 0.8g feletti gyorsulást produkál az autó.
Félelmetes, hogy még 200 felett is jobban gyorsul, mint egy átlagos elsőkerekes autó állóhelyzetből.
Hihetetlen teljesítmény, ráadásul elképesztően megbízhazó és konziszens volt az autó.
A 2. fotón látható a hivatalos timeslip, 9.6 @ 247,
ez
10" rollouttal
ez nagyon szépen kijön.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
rambustibi
válasz erre
2008.07.04. 19:41:30
(
1109
)
11.80 @ 189
ő a király
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
előzmények
2008.07.04. 13:12:29
(
1108
)
9.78 @ 238
csitt
nem biztos,hogy merev lesz ám
Re:
(1106)
Csak az ő hozzászólásai
Gubo77
válasz erre
2008.07.04. 10:20:29
(
1107
)
15.97 @ 150
Márpedig én ezt el nem hiszem...
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
előzmények
2008.07.04. 08:19:22
(
1106
)
12.25 @ 180
Szabikám, Rozinantét lássuk a puha futóművel, addig ne halljam a hangod
;-)
Re:
(1099)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.07.03. 23:38:35
(
1105
)
12.88 @ 175
Talan az 1500 kg-s sulyadatbol indult ki.
Re:
(1104)
Csak az ő hozzászólásai
Audi-f1
válasz erre
előzmények
2008.07.03. 22:28:06
(
1104
)
9.34 @ 242
Én nem láttam ,de te valoszinü,hogy láttad menyire van flexelve (okoska)
Re:
(1101)
Csak az ő hozzászólásai
Atommanó
válasz erre
2008.07.03. 11:29:04
(
1102
)
13.16 @ 168
Milyet szűkülhet a tér mikor eltolja 1-2-ben...
Csak az ő hozzászólásai
Fapuma8
válasz erre
előzmények
2008.07.03. 11:08:35
(
1101
)
10.01 @ 219
Nagyon jól megy.Főleg hogy neki nincs pillére flexelve az autója.
Re:
(1100)
Csak az ő hozzászólásai
pnanassy
válasz erre
2008.07.03. 07:33:38
(
1100
)
11.18 @ 203
Great job Jens!
Csak az ő hozzászólásai
szabyk RST
válasz erre
2008.07.03. 06:11:09
(
1099
)
9.78 @ 238
tényleg szar ez a puha futómű nem??????
nagyon komoly a pali
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!